LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met service van Amac

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Slechte ervaring met service van Amac

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

omega19 schreef:
17 sep 2020 12:24
Moneyman schreef:
17 sep 2020 11:42
omega19 schreef:
17 sep 2020 10:39
Dit staat er op de website van Apple :
https://www.apple.com/nl/newsroom/2018/ ... to-iphone/


Hte lijkt me dat waterschade dus eerder op een productfout dan op een gebruikersfout wijst
Die conclusie is onjuist. Je vergeet dat 30 minuten onder water iets heel anders is dan indringing van zweet, stoom en dergelijke.
Tuurlijk is deze conclusie juist. Het is immers een duidelijke uitspraak van de fabrikant dat het toestel waterdicht is (IP68)., en ik zeg ook niet dat hiermee bewezen is dat het productiefout is, maar het ligt voor de hand dat de fabrikant nu eerst aantoont dat het wel voldoet aan de IP68 criteria, als de constatering immers waterschade is.
In essentie zegt een ingebouwde vochtsensor dat er waterschade is.
Maar... de sensor kan zelf beschadigd zijn, of versleten. Van lieverlee geeft hij dan mogelijk "nat" aan.
Ik heb hier een paar vochtsensoren van weerstations, en 1 ervan doet ook uitgesproken "raar". Geen van allen is het nauwkeurig met de ander eens.
Dat die sensor iets beweert betekent niet zondermeer dat er water binnenkwam. Die sensor kan zelf ziek zijn.

Gesloten