LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
muzikareltje44
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2011 18:55

Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast

Ongelezen bericht door muzikareltje44 »

Mijn combikoelkast van Samsung is nog geen 2 jaar oud. De lampjes van het display zijn kapot.
Via E-Care wordt een afspraak gemaakt na tussenkomst van de winkelier. E-Care komt echter niet opdagen. Ik heb een aangetekende brief gestuurd om mijn opgenomen vrije dag plus belkosten in rekening te brengen.
Nu is er een nieuwe afspraak gemaakt maar ik vind de service hopeloos. Heeft iemand hier ervaring mee?

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast

Ongelezen bericht door Rickyman »

Succes

tigertje
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 nov 2005 11:18

Re: Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast

Ongelezen bericht door tigertje »

Even bellen met E-Care en vragen waarom ze niet zijn komen opdagen.
Zelf heb ik al 2x gebruik van ze moeten maken en ze zijn altijd gekomen.
Misschien is er wat mis gegaan .

Gesloten