@ Angel & Witte Angora.
Slapen jullie wel goed? Ik vraag me af wat ik fout doe. Ik help mensen en wat krijg je terug...
Wat Anti Action heeft met Action weet ik niet, ik linkte naar retourrecht zodat de persoon zelf kon lezen welke rechten hij/zij zou hebben als het om een ondeugdelijk product ging.
De informatie kon er ook tot toe lijden dat de persoon begreep dat die geen garantie had.
Dus als je een tekstje bij elkaar kan google-en, dan heb je ergens verstand van?
Handel gestudeerd? En wat moet dat dan betekenen en waarom heb je dan ineens verstand van recht?
Ten eerste als ik niks link toon ik geen referentie, en dan had je gezegd dat ik niet eens bewijs lever.
Hoe weet ik recht door handel gestudeerd te hebben? Wat denk je dat je leert in Detailhandel-N4?
En trouwens wie ben jij om mij tegen te spreken? Je zeurt over mijn geloofwaardigheid. Waar is die van jou dan?
Ach, dat hij er de ballen verstand van heeft blijkt wel uit het topic op zich. En dan het toontje waarop hij opheldering eist, kom op zeg... Grote woorden, klein menneke.
Waar blijkt dat dan uit? Ben zeer benieuwd met welk inventieve opmerkingen je nu zult komen!
Je geeft geen toelichting op je uitspraken, alleen maar suggesties, daarmee heb je inderdaad veel bewezen.
Nogmaals, Ik ken de rechten van de consument en de rechten van de ondernemer.
En ik hoef helemaal niets te bewijzen aan mensen die zelf dubieus bezig zijn met andere mensen in diskrediet te brengen.
Ik heb alles onderbouwd, iets wat anderen in gebreke laten.