LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechtste Action

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
anti action
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2014 23:51

slechtste Action

Ongelezen bericht door anti action »

De action is slechtste winkel die ik nu ken. Bij hen mag je toch niks ruilen. Ruilen is onmogelijk hoe dan ook. Goedkoop wil niet zeggen dat het goedkoopste is. Bij hen krijgen wij alleen rotzooi die wij niet langer kunnen gebruiken. Kwaliteit is slecht. Misschien was het vroeger met goede kwaliteit. Nu is het niet meer. Ook is de klantenservice zeer slecht. Koop gewoon niet bij dit soort winkels. Als er staat dat inruilen binnen 8 dagen moet, dit is niet klantvriendelijk. Mijdt dit soort zaken. Wij willen meer garantie en zekerheid dat wij spullen mogen inruilen. Bij Ikea doen ze het niet moeilijk over. Bij hen mag je binnen 90 dagen inruilen, en krijg je meteen je geld terug zonder een waardebon.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door ruud_a »

die zekerheid hebt u toch al?
ik neem tenminste aan dat u ondertussen vaste klant bent bij ikea.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door witte angora »

O maar je bent ook niet verplicht bij de Action te kopen hoor. Ik ben er een tevreden klant - voor de spulletjes die wél goed zijn. Dat hebben ze namelijk ook nog. Spulletjes die ik niet hoef te ruilen, omdat ik weet wat ik koop.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door dhc »

En ruilen is geen recht......als er sstaat dat je binnen 8 dagen kan ruilen dan is dat gewoon prettig. Je loopt zelf naar binnen en koopt het spul...hoop blabla van (weer) een passant.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Cheap and nasty. Dat is de Action. Oud nieuws wat mij betreft.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door dhc »

En toch zijn veel mensen gek op deze formule. Willen gewoon leuke spulletjes voor een leuk prijsje. A-merken zijn duur, een shampootje kost daar niks..
Maar TS heeft kennelijk een persoonlijke vendetta tegen deze winkel, terwijl ze helemaal niet verplicht zijn om goederen terug te nemen...

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zoals een hele goedkope fiets kopen en dan zeuren dat de spatborden losrammelen.

Alle waar naar zijn geld.

mh73

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik heb er vrijdagmiddag nog gezellig geshopt. Wat leuke decoratiedingetjes, niets mis mee, knijpers, kan je je ook niet echt een buil aan vallen, en wat boxen om dingen in op te ruimen die echt precies hetzelfde zijn als die van de Hema, alleen voor meer dan de helft minder. De kwaliteit valt best mee hoor. Wij hebben er wel eens memory sticks gekocht en koptelefoons, die doen het allemaal nog steeds. Ik vind het een leuke winkel en ruilen doe ik zelden, bij welke winkel dan ook. Als ik iets ruil, dan is het kleding die ik niet in de winkel gepast heb.

anti action
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2014 23:51

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door anti action »

ruud_a schreef:die zekerheid hebt u toch al?
ik neem tenminste aan dat u ondertussen vaste klant bent bij ikea.
Jazeker. Daar heb je goede klantservice. Voor zelfde spullen met goede kwaliteit en met 90 dagen garantie. :D

anti action
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2014 23:51

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door anti action »

witte angora schreef:O maar je bent ook niet verplicht bij de Action te kopen hoor. Ik ben er een tevreden klant - voor de spulletjes die wél goed zijn. Dat hebben ze namelijk ook nog. Spulletjes die ik niet hoef te ruilen, omdat ik weet wat ik koop.

Op het moment dat je moet inruilen. Ben je dan tevreden? Ik zou geen risico lopen. :D

anti action
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2014 23:51

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door anti action »

dhc schreef:En ruilen is geen recht......als er sstaat dat je binnen 8 dagen kan ruilen dan is dat gewoon prettig. Je loopt zelf naar binnen en koopt het spul...hoop blabla van (weer) een passant.

Werk je zeker bij Action?

anti action
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2014 23:51

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door anti action »

mh73 schreef:Ik heb er vrijdagmiddag nog gezellig geshopt. Wat leuke decoratiedingetjes, niets mis mee, knijpers, kan je je ook niet echt een buil aan vallen, en wat boxen om dingen in op te ruimen die echt precies hetzelfde zijn als die van de Hema, alleen voor meer dan de helft minder. De kwaliteit valt best mee hoor. Wij hebben er wel eens memory sticks gekocht en koptelefoons, die doen het allemaal nog steeds. Ik vind het een leuke winkel en ruilen doe ik zelden, bij welke winkel dan ook. Als ik iets ruil, dan is het kleding die ik niet in de winkel gepast heb.
Werk je bij Action? Kwaliteit vind ik ervan niet. Ik heb een speelgoed auto voor mijn kind gekocht. Over 1 week was die auto in totaal los. Die rotzooi heb ik weggegooid. Andere speelgoed auto die ik bij Bart Smit heb gekocht blijft er nog.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door puma73 »

anti action schreef:
dhc schreef:En ruilen is geen recht......als er sstaat dat je binnen 8 dagen kan ruilen dan is dat gewoon prettig. Je loopt zelf naar binnen en koopt het spul...hoop blabla van (weer) een passant.

Werk je zeker bij Action?
Tuurlijk, we moeten toch aan onze centjes komen we werken hier allemaal voor diverse bedrijven.

Wat een oenige opmerkingen over werken bij dit bedrijf

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door harley68 »

De Action is een uitstekende winkel en geeft waar voor je geld. Meeste dingen prima van kwaliteit. En anders, ach dan ben je eens een paar euro kwijt.

Mijn conclusie is dat anti action ingehuurd is door de Ikea om deze laster aan ons te verkondigen. iets anders kan ik er niet van maken.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door bprosman »

Andere speelgoed auto die ik bij Bart Smit heb gekocht blijft er nog.
Als ik iets koop neem ik het altijd mee, maar misschien was dit een speelgoedauto met heimwee.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Kocht enkele weken geleden een zwembadje bij de action. Bleek op beide ringen lek te zijn. Teruggebracht, de reden opgegeven en kreeg probleemloos mijn geld terug.

Is gewoon een ervaring, ik werk niet bij de action :mrgreen:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door kweenie »

anti action schreef:
ruud_a schreef:die zekerheid hebt u toch al?
ik neem tenminste aan dat u ondertussen vaste klant bent bij ikea.
Jazeker. Daar heb je goede klantservice. Voor zelfde spullen met goede kwaliteit en met 90 dagen garantie. :D
Werk je bij Ikea? Sorry, flauw, maar jij lijkt te denken dat iedereen die iets positiefs schrijft, bij dat bedrijf werkt.

Dat je bij Ikea 90 dagen mag ruilen is een grote uitzondering op de regel. De meeste winkels hanteren een week, áls je al mag ruilen. Want je hebt namelijk helemaal geen wettelijk recht on zomaar een gekocht artikel te ruilen.

Ook bij de Bart Smit verkopen ze trouwens minder degelijke spullen, naast de betere spullen. Vaak genoeg speelgoed van de speelgoedwinkel gehad dat binnen een week stuk was. Speelgoed zou ik daar dan sowieso niet snel kopen.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

Onlangs kocht ik een keukenweegschaaltje bij Action. Thuisgekomen vond ik het dingetje toch maar zozo.
Teruggebracht naar de Action winkel, en ik kreeg zonder gezeur mijn geld terug. :)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door tenormin »

Geip Suusje schreef:Onlangs kocht ik een keukenweegschaaltje bij Action. Thuisgekomen vond ik het dingetje toch maar zozo.
Teruggebracht naar de Action winkel, en ik kreeg zonder gezeur mijn geld terug. :)
Anti Action probeert een 'gevecht' aan te gaan met een winkel die meer en meer klanten trekt; nieuwe vestigingen worden geopend en waar duidelijk een behoefte aan bestaat. Dat je mag ruilen op zich is al prettig; hier krijgen we geen geld terug, tenzij het een fout artikel is. 't Is een rommel zaak maar met hun (merk) aanbieding Super voordelig: DE koffie, Elsève shampoo etc. Jammer dat dit vaak eenmalig is. Gebruik de Airwick spuitbussen voor geur in huis: normale winkels €3,49; bij de Action €1,29. Nou, dat is pas leuk shoppen, zeker weten. Nee, werk ook niet voor de Action.

mh73

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door mh73 »

anti action schreef:
mh73 schreef:Ik heb er vrijdagmiddag nog gezellig geshopt. Wat leuke decoratiedingetjes, niets mis mee, knijpers, kan je je ook niet echt een buil aan vallen, en wat boxen om dingen in op te ruimen die echt precies hetzelfde zijn als die van de Hema, alleen voor meer dan de helft minder. De kwaliteit valt best mee hoor. Wij hebben er wel eens memory sticks gekocht en koptelefoons, die doen het allemaal nog steeds. Ik vind het een leuke winkel en ruilen doe ik zelden, bij welke winkel dan ook. Als ik iets ruil, dan is het kleding die ik niet in de winkel gepast heb.
Werk je bij Action? Kwaliteit vind ik ervan niet. Ik heb een speelgoed auto voor mijn kind gekocht. Over 1 week was die auto in totaal los. Die rotzooi heb ik weggegooid. Andere speelgoed auto die ik bij Bart Smit heb gekocht blijft er nog.
Nee hoor, ik werk er niet. Ik ben eigen baas. En ik vind de Action leuk. Aan de drukte te zien op vrijdagmiddag, was ik niet de enige. Maar ik vind ook heel veel andere winkels leuk hoor.

Gesloten