Surfiy drone

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Ferdinand-1955
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2021 14:28

Surfiy drone

Ongelezen bericht door Ferdinand-1955 »

In Oktober 2020 een drone besteld bij de firma Surfiy op het internet. Toen het ding eindelijk aankwam bleek de (Chinese) software niet te downloaden en was de drone onbestuurbaar. Dit probleem aangemeld, het retour adres gekregen de de drones aangetekend opgestuurd, binnen een week na ontvangst van de drones.
Daar zijn ze volgens de post binnen 3 dagen afgeleverd. Sindsdien is het een oeverloos mailen om mijn geld (160€) terug te krijgen.
Steeds maar weer vragen om gegevens die ze al eerder hebben gekregen en die ze gewoon in de mail kunnen teruglezen. . . . .
De recensies op de website zijn allemaal nep.
Blijf beter weg van de website van Surfiy.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat had u anders verwacht van deze dropshipper? Een adres dat een flat is, geen KVK inschrijving, volgens hun AV een bemiddelaar en een adres in China. Dat beter wegblijven had u vooraf dus ook al kunnen bedenken. By far het duurste leergeld in alle honderden topics over dropshipper sinds een jaar.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Sira »

Ferdinand-1955 schreef:
05 feb 2021 14:56
Blijf beter weg van de website van Surfiy.
Als ik een bedrijf niet ken, of anders gezegd, ik heb er nog nooit van gehoord, dan ga ik eerst op onderzoek. Ik kijk of het een winkel is of een zolderkamer-hobbyist, of ze een KvK-nummer hebben, ik lees reviews, ik vergelijk de artikelen bij AliExpress.
U moet niet iedereen klakkeloos vertrouwen en zeker niet als het gros van de artikelen (zogenaamd) in de aanbieding zijn, want dan moet u de artikelen zeker gaan checken op AliExpress en zult u zien dat ze daar vele malen goedkoper worden aangeboden.

Bedrijfjes zoals Surfiy kunnen alleen maar bestaan, omdat er nog steeds mensen zijn die daar bestellen. Waarschuwingen in de media, op dit forum of op dat van Kassa hebben geen enkele zin, want al die "gedupeerden" zitten volgens mij de hele dag op Facebook en klikken op iedere advertentie waar van € ..../voor € .... bij staat.

Ben blij dat ik dat nutteloze Facebook niet heb.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Dien een klacht in bij ACM op https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm hopelijk ontvangen ze een behoorlijke boete.

Je kunt een deurwaarder inschakelen, maar misschien kost dat meer dan het oplevert. Of je rechtsbijstandverzekering om hulp vragen.

Niet alle zolder kamertjes webshops zijn onbetrouwbaar. Ik ken een paar die keurig doen wat ze moeten. Helaas verpest een paar voor de rest.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Seinhuis schreef:
05 feb 2021 22:59
Dien een klacht in bij ACM op https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm hopelijk ontvangen ze een behoorlijke boete.
Dan zou je toch eerst achter het bedrijf moeten zien te komen. Zonder KVK inschrijving is het lastig.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hier vind je meer info over de eigenaar en het kvknummer.
https://nl.trustpilot.com/review/surfi.nl

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

je hebt een vordering op dit bedrijf, schakel een deurwaarder in om je geld terug te eisen, schrijf eerst een brief met daarin een termijn van 15 dagen, heb je dan je geld nog nog niet zoek een gerechtsdeurwaarder....

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een gerechtsdeurwaarder inschakelen in een zaak als deze is kansloos en kost je slechts geld.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hawk-Eye schreef:
12 feb 2021 17:19
je hebt een vordering op dit bedrijf, schakel een deurwaarder in om je geld terug te eisen, schrijf eerst een brief met daarin een termijn van 15 dagen, heb je dan je geld nog nog niet zoek een gerechtsdeurwaarder....
Ook voor u: op welk bedrijf is er een vordering? Er is geen bedrijf bekend.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

NeoDutchio schreef:
12 feb 2021 18:24
Hawk-Eye schreef:
12 feb 2021 17:19
je hebt een vordering op dit bedrijf, schakel een deurwaarder in om je geld terug te eisen, schrijf eerst een brief met daarin een termijn van 15 dagen, heb je dan je geld nog nog niet zoek een gerechtsdeurwaarder....
Ook voor u: op welk bedrijf is er een vordering? Er is geen bedrijf bekend.
https://nl.surfiy.com/pages/over-ons

met hen is de overeenkomst tot stand gekomen, aan hun voorwaarden is voldaan en pakket is bij hen aangekomen volgens TS....

vervolgens pakket retour gestuurd en binnen drie dagen aangekomen dan heb je simpel recht op je geld terug....

Adres is bekend staat immers op de site....

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hawk-Eye schreef:
13 feb 2021 09:16
NeoDutchio schreef:
12 feb 2021 18:24
Hawk-Eye schreef:
12 feb 2021 17:19
je hebt een vordering op dit bedrijf, schakel een deurwaarder in om je geld terug te eisen, schrijf eerst een brief met daarin een termijn van 15 dagen, heb je dan je geld nog nog niet zoek een gerechtsdeurwaarder....
Ook voor u: op welk bedrijf is er een vordering? Er is geen bedrijf bekend.
https://nl.surfiy.com/pages/over-ons

met hen is de overeenkomst tot stand gekomen, aan hun voorwaarden is voldaan en pakket is bij hen aangekomen volgens TS....

vervolgens pakket retour gestuurd en binnen drie dagen aangekomen dan heb je simpel recht op je geld terug....

Adres is bekend staat immers op de site....
Er staat inderdaad een adres vermeld. Een flatje zonder KVK inschrijving. Ik kan ook elk willekeurig adres opgeven, maar dat maakt van mij nog geen bedrijf.

Ferdinand-1955
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2021 14:28

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Ferdinand-1955 »

Er schijnt dus een één-mans zaakje achter te zitten : Dolinsky Holding in Winterswijk.
het oude KvK nummer is ingetrokken en ze hebben nu een nieuwe : 75440520

Shainora
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 dec 2020 11:07

Re: Surfiy drone

Ongelezen bericht door Shainora »

dropshipper nummer erg veel al dit jaar. en mensen blijven er kopen zelfs al zou een dropshipper zijn/haar zaak letterlijk " ik klop geld uit de zak van domme mensen" noemen weet ik zeker dat er nog steeds mensen gaan bestellen.

Gesloten