LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van asten tilburg

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
miss_x

van asten tilburg

Ongelezen bericht door miss_x »

hoi,

we hebben in juli 2008 een kinderwagen gekocht merk tatanium baby bij thuis komst gelijk in elkaar gezet gelukkig was alles compleet ons dochtertje is op 2 dec. 2008 geboren winter maand dus kon niet gelijk de kinderwagen gebruiken niet eerder dan eind januari 2009 en toen begon de ellende we kregen geen van beide het onderstel ingeklapt uit eindelijk ging het wel maar moeizaam heb gebeld en kreeg te horen tja mevrouw het zijn nieuwe kinderwagens dus dat werkt nog niet zo soepel hoe vaker u het doet hoe beter het gaat dus denk bij me eigen ja dat kan maar na een paar weken ging ik wandelen met me dochter en opeens glijden me wielen van links na rechts dus ik weer gebeld kreeg ik te horen tja mevrouw er staat altijd een beetje speling op de wielen anders kunnen ze niet goed draaien en loopt alles vast dus denk bij me eigen ja ok het zal wel zo horen maar nog geen 2 weken later liep ik ruim 3 km van huis en zonder enig iets glijd gewoon me wiel van zijn as af!!!!!!!!!!!!! blij dat ik zo snel reageerde anders had me dochtertje op de grond gelegen dus ik zet die wiel er weer aan en vervolgens gleed da dat andere wiel eraf je wilt niet weten hoe ik thuis ben gekomen en mama was verry pist :twisted: bij thuiskomst gelijk in de auto gestapt na tilburg gereden en geen mens die me holp dus ik schiet uit me slof en begin ff luid te praten en toen kon het ineens wel kreeg ik een vies oud ding mee als ruilwagen en het zou max. 7 dagen duren nou het heeft 3 weken geduurd kom binnen en kreeg eerst een formulier dat ik moest tekenen daarna kreeg ik pas me kinderwagen terug dus ik zei NEE eerst mijn wagen controleren en daarna teken ik pas komt men aangelopen met een oud ondertel ik zeg die is niet van mij en hier ga ik niet mee akkoord kreeg ik te horen hier moest ik het maar mee doen ja dus echt niet ik verhef mijn stem en werd ff heel kwaad en dat ik een nieuw onderstel mee kreeg UIT DE WINKEL maar geen garantie dat werd me nog wel ff goed ingepeperd je betaald duur omdat je een veilige wagen verwacht waar je je kindje in kunt vervoeren nou mensen ga dan niet na van asten want daar geld garantie tot aan de deur en niet verder..........................

mij zien ze daar nooit meer.........

potgieter

Re: van asten tilburg

Ongelezen bericht door potgieter »

baby bij thuis komst gelijk in elkaar gezet
Jullie zijn best handig dus ?

Pirreke

Ongelezen bericht door Pirreke »

potgieter schreef:
baby bij thuis komst gelijk in elkaar gezet
Jullie zijn best handig dus ?

Briljante reactie.

ONTOPIC:

Beste miss_x.

Leestekens kunnen geen kwaad, heel je verhaal bestaat uit 2 zinnen, leest nogal vermoeiend. Toch heb ik de moeite genomen even door de tekst te ploegen en ik vraag me af wat je vraag is.

Gaat het hier slechts om een negatieve reclame uiting of heb je daadwerkelijk een vraag over de garantie afhandeling?

-Peer

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoi Miss x, het is een heel verhaal wat je neerzet. Je bent goed kwaad, en dat kan ik me best voorstellen, als je iedere keer onzinsmoesjes hoort zonder dat er goed naar de wagen gekeken wordt, en dan vervolgens 3 km. moet lopen met een wagen die slechts op 2 wielen rijdt...

En dan de rest nog...

Het is jammer dat er in sommige winkels zo gereageerd wordt. Daar doe je weinig aan. Hooguit dat je een manier van communiceren zou vinden waarmee je net dat beetje meer respect afdwingt, maar dat is ook alles. Maar of het bedrijf zich in de toekomst verder wel of niet correct gedraagt, je bent er duidelijk klaar mee.

Dus ik zou zeggen: laat van Asten maar zoals het is, probeer het los te laten, en probeer een andere winkel te zoeken waar je wat serieuzer wordt genomen. Want je kindje heeft meer aan een blije mamma dan aan een boze mamma, of niet dan. :wink:

Gesloten