LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DJI

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
joans
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jan 2004 23:32

DJI

Ongelezen bericht door joans »

Hoe is jullie ervaring met de support van DJI?

Heb een mavic air verzonden zonder assecoires. Deze had een error na de laatste firmware update, refresh werkte niet.

Conclusie DJI

NO WARRANTY: Crash damage. Liquid damage. Aircraft & gimbal damaged. Battery damaged. According to the assessment made by our Engineering staff it has been discovered that this unit is a Total Loss/is Water Damaged.

Gimbal en camera werkten gewoon goed voor verzending en geen accu mee verzonden. Toch is deze volgens DJI beschadigd............

En dan nog het volgende.

Please be informed that the original unit will not be sent back according to after-sales policy. We thank you for your understanding. 


Mijn P4P plus is vorige week ook defect geraakt, dag ervoor nog gevlogen volgende dag gimbal motor overload error. Deze is nu ook daar ik houd mijn hart vast.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DJI

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat hebben ervaringen van anderen met uw klacht te maken? Wat was de reactie van DJI dat er geen accu was meegezonden en toch onderzocht is?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: DJI

Ongelezen bericht door Revoked »

Waar zijn de drones gekocht?

joans
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jan 2004 23:32

Re: DJI

Ongelezen bericht door joans »

In Nederland

Mavic air Top RC uden

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: DJI

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien spreken ze wel Nederlands als je ze op gaat zoeken. Dat communiceert gemakkelijker als in het Engels.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: DJI

Ongelezen bericht door berndv »

joans schreef:
13 mei 2019 19:33
Hoe is jullie ervaring met de support van DJI?
joans schreef:
14 mei 2019 00:19
In Nederland

Mavic air Top RC uden
Bij die laatste moet je zijn, niet bij de fabrikant. Daar heb jij niets mee te maken, je hebt een overeenkomst met de verkoper, niet met de fabrikant. Dat de fabrikant de garantie afkeurt is niet jouw probleem, maar het probleem van de winkel. De winkel is verantwoordelijk voor het leveren van een conform product.

Ik vind vooral dit een mooie opmerking.
joans schreef:
13 mei 2019 19:33
Please be informed that the original unit will not be sent back according to after-sales policy. We thank you for your understanding.
Ook al is dat ding defect, jij hebt recht op jouw eigendom. Dit mogen zij niet zomaar houden omdat hun beleid is. Dat kan je wel bij de winkel neerleggen.

Gesloten