LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
milouslenders
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2018 16:46

We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door milouslenders »

Graag wil ik aandacht vragen voor een winkel in Oisterwijk. Genaamd We Love Musthaves een leuke dames winkel met alle nieuwe hippe kleding van nu. Alleen de service is echt verschrikkelijk. Begin januari heb ik 4 paar schoenen besteld via instagram van WLM. Dat kon alleen maar op die via insta en niet op hun site zelfs. Dat vond ik al best vreemd maar toch het is een echte winkel staat ook bij de kvk ingeschreven dus wat kan het kwaad? 3 weken later nog geen bestelling.. ik had al een aantal berichten gestuurd via instagram, facebook en via de klantenservice.. ze bleven erg vaag over waar mijn bestelling was. Uiteindelijk kreeg ik een bericht terug dat ze onderweg waren en vrijdag werden geleverd.. vrijdag avond geen bestelling.. zaterdag nog steeds niets. Weer proberen om contact met ze te krijgen waarna midden in de week de vraag word gesteld wat ik dan eigenlijk had besteld. ik had geen bevestiging gehad omdat dit via instagram ging. Het enige wat ik had is de berichten op instagram waar ik zwart op wit heb dat ze ze zou opsturen.
Naar veel gezeur heb ik zaterdag eindelijk mijn bestelling ontvangen. Maar dan.. **** ik pas 2 paar schoenen niet en die moeten dus weer retour. Ik dacht nou weet je wat.. ik ga gewoon langs de winkel want op google stond dat die geopend was. Sta ik daar voor de deur, paar keer geklopt. Zelfs een voorbijganger die me hielp contact te maken met de mensen in de winkel. Komt er een man naar de deur die vertelde dat ze niet open waren. ik zei prima maar heb snel even een vraag aangezien jullie niet reageren op mijn berichten. ik wil deze schoenen ruilen want ik pas ze niet. zegt de meneer dat je via instagram niet mag ruilen. Wat mij niet is verteld tijdens het gesprek. De andere mevrouw ik denk de eigenaresse zei mompelend waar ik zou moeilijk deed over 65 euro. ik moest mijn schoenen daar laten en ik kreeg niets terug of ze meenemen en wegwezen.. wat een service ik heb de doos terug gekregen en de deur is dichtgegooid..

Daarna zielig met mijn doos schoenen terug naar de auto.. ik stond echt versteld dat ze hun winkel nog kunnen behouden door zo met klanten om te gaan. Waarna ik natuurlijk op internet ging kijken waar veel meer meiden een bestelling niet hebben gekregen zelfs naar 2 maanden niet.. geen geld terug gekregen. Hoe kan deze winkel nog bestaan? Hopelijk kunnen jullie de winkel wakker schudden want waar ze meer bezig zijn is waardeloos.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wie is jullie? Ik ga niemand wakker schudden. U ziet zelf al hoeveel klachten er op internet te vinden zijn, waarom gaat u daar dan bestellen? Of bent u ook weer het klassieke voorbeeld van eerst bestellen en daarna pas kijken waar u besteld heeft. Zoveel kracht heeft waarschuwen op internet dus, niemand leest het.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik zou het niet in mijn hoofd halen via Instagram te bestellen. Instagram is daar niet voor. Ik bestel alleen bij een veilige website en nergens anders. En u ziet hoe het afloopt: treurige service. Jammer hoor
PS: Het is 'na' twee maanden en niet 'naar'.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door Moneyman »

Miepje1 schreef:Ik zou het niet in mijn hoofd halen via Instagram te bestellen. Instagram is daar niet voor. Ik bestel alleen bij een veilige website en nergens anders. En u ziet hoe het afloopt: treurige service. Jammer hoor
PS: Het is 'na' twee maanden en niet 'naar'.
Dat is overdreven. Er zijn genoeg betrouwbare adverteerders op Instagram (en ieder ander willekeurig Social Media Platform).

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zet die schoenen te koop op Marktplaats of bied ze aan in uw omgeving. Voortaan eerst controleren en niet nadien.

Charlottevanderlei
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2018 18:00

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door Charlottevanderlei »

Ik heb eind maart een bestelling gedaan van drie artikelen a 70 euro, tot op heden nog niks ontvangen. Ik mailde hen toen ik maar niks kreeg en werd toen gemaild met reactie dat ik moest wachten op het badpak, en wilde de rest wel eerder hebben en dus extra verzendkosten a 5 euro overgemaakt , nu begin juni geen 1 van alles binnen en er wordt zelf niet meer op mijn email geantwoord .... dit heb ik nog nooit meegemaakt en dat zulke bedrijven bestaan ! Ik eis reactie!

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat voor reactie eist u hier dan? Hier wirden geen badpakken verkocht.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door mahadma »

Charlottevanderlei schreef:Ik heb eind maart een bestelling gedaan van drie artikelen a 70 euro, tot op heden nog niks ontvangen. Ik mailde hen toen ik maar niks kreeg en werd toen gemaild met reactie dat ik moest wachten op het badpak, en wilde de rest wel eerder hebben en dus extra verzendkosten a 5 euro overgemaakt , nu begin juni geen 1 van alles binnen en er wordt zelf niet meer op mijn email geantwoord .... dit heb ik nog nooit meegemaakt en dat zulke bedrijven bestaan ! Ik eis reactie!
En van wie wilt u die reactie? Dit is een forum waar u uw vragen kunt stellen en (met wat geluk) ook antwoorden krijgt. Ik zie uw vraag niet, dus er valt niets te antwoorden, en we verkopen op dit forum ook geen badkleding, voor zover ik weet, althans.

Rare retour voorwaarden, wel binnen 14 dagen, maar ze vragen binnen 7 dagen dan kunnen ze andere klanten eerder helpen ....
Probeer eens te bellen nul een drie twee een een vier zeven zes een,

Speedy123
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Charlottevanderlei schreef:Ik heb eind maart een bestelling gedaan van drie artikelen a 70 euro, tot op heden nog niks ontvangen. Ik mailde hen toen ik maar niks kreeg en werd toen gemaild met reactie dat ik moest wachten op het badpak, en wilde de rest wel eerder hebben en dus extra verzendkosten a 5 euro overgemaakt , nu begin juni geen 1 van alles binnen en er wordt zelf niet meer op mijn email geantwoord .... dit heb ik nog nooit meegemaakt en dat zulke bedrijven bestaan ! Ik eis reactie!
Waarom annuleert u de overeenkomst niet en vraagt u gewoon uw geld terug? Volgens hun voorwaarden mag de klant altijd kosteloos en zonder opgaaf van redenen annuleren. Dan kunt u vervolgens shoppen bij een winkel die wel snel uit voorraad kan leveren en daarvan zijn er toch genoeg te vinden?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door olaf79 »

Stuur ze een aangetekende brief naar het bij de kvk bekende adres. Geef ze daarin 2 weken de tijd om de retour te accepteren en het geld op uw rekening te storten. Zo niet dat zult u incasso maatregelen treffen. Tevens zult u aangifte doen van poging tot oplichting.

stofzuigertje

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via google ook al in 2017 bekend van hun perfecte service en niemand die eerder klaagde hier?

Voor je bij onbekende winkel iets koopt even Google gebruiken en dit leuke winkeltje is dan minder leuk!

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door BL2 »

Daarnaast, schoenen ongezien en ongepast kopen blijft een vorm van gokken. Dan moet je je wel eerst goed verdiepen in de winkel, de (retour-)voorwaarden en de recensies.
Ben misschien wat ouderwets, maar schoenen koop je in een echte stenen winkel, na uitvoerig passen en een wandeling door de winkel.

Quinnnn
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2020 20:48

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door Quinnnn »

Helaas heb ik niet eerder recensies gelezen over de service van welovemusthaves.
Na bijna 2 maanden nog steeds geen bericht dat mijn pakket verzonden is.
Bij het mailen krijg ik het antwoord dat de ‘winkel’ ook geen idee heeft wanneer het wel wordt verzonden, schandalig.
Ik lees echter hier in de reacties dat dit vaker is voorgekomen.
Ik wil dan ook duidelijk maken dat mensen niet dezelfde fout maken om hier wat te bestellen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: We Love Musthaves: leuke winkel, verschrikkelijke service

Ongelezen bericht door berndv »

Quinnnn schreef:
22 jul 2020 20:54
Ik wil dan ook duidelijk maken dat mensen niet dezelfde fout maken om hier wat te bestellen.
Het begin moet zijn om reviews te lezen alvorens u ergens bestelt, niet alleen bij deze webshop, maar voor alle webshops.
Quinnnn schreef:
22 jul 2020 20:54
Helaas heb ik niet eerder recensies gelezen over de service van welovemusthaves.
al klinkt de naam nog zo vertrouwd, eerst de reviews lezen, er kunnen overnames of iets dergelijks zijn geweest waardoor een vertrouwde naam opeens niet meer zo vertrouwd is.

Gesloten