LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] invalide en taxi

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: invalide en taxi

Ongelezen bericht door puma73 »

KiloKnaller schreef:
hellentu schreef:Na dit ongeveer 2 jaar zo gedaan te hebben mag dit niet meer. De chauffeur zet de scoot op de lift en ik ben verplicht via de trap de bus in te komen. Belachelijk. Alsof ik doe alsof ik niet kan lopen. IK KAN NIET VIA DE TRAP DE BUS INKOMEN. Nemen ze nu mijn enige uitje in de week mij ook nog af? Het is 2 jaar goed gegaan en toch mag het ineens niet meer.
Chauffeurs moeten tegenwoordig ook een papiertje halen ivm de diensten die ze aanbieden. Ik denk dat u iemand heeft getroffen die zijn dag niet had of gewoon geen zin had u behoorlijk voor te lichten. Er is geen enkele Arbo-wet die een dienstverlener zal verbieden de service te geven die u als klant verdient.
Mocht u zich niet meer prettig voelen bij deze vervoerder, dan staat het u vrij om een andere partij voor uw vervoer in te schakelen.
mvrgr, Kiloknaller
Helaas is dat wat u nu zegt meestal niet mogelijk. De vervoerders van WMO vervoer zijn meestal door de gemeente(s) ingehuurd. Een andere vervoerder kan dan zeer kostbaar zijn.

Gesloten