LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service Valys

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
mevrouwdeklant
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2012 10:41

service Valys

Ongelezen bericht door mevrouwdeklant »

Vervoerder Valys verschuilt zich achter de door hun opgestelde voorwaarden, zodat zij nauwelijks nog een klacht als gegrond hoeven aan te merken!

Rekent u even mee?
Een rit van mijn ouders naar mij, duurde laatst 2 uur en 45 min. De reguliere reistijd bedraagt 45 minuten. Twee uur extra reistijd!

Valys geeft op hun site aan dat een rit maximaal 1 uur langer mag duren dan gepland en is dit het geval dan worden kilometers en kosten gerestitueerd. Echter, Valys hanteert een geheel 'eigen' kilometer-berekening. De Valys-routeplanner gaf aan dat deze rit 1 uur en 14 minuten duurt. Bovendien staat in hun voorwaarden dat een rit 2 x langer mag duren dan gepland. In dit geval dus 2 uur en 28 minuten.
De Valys-reistijd is in het geval van mijn ouders dus met 'slechts' 17 minuten de toegestane reistijd overschreden!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door puma73 »

mevrouwdeklant schreef:Vervoerder Valys verschuilt zich achter de door hun opgestelde voorwaarden, zodat zij nauwelijks nog een klacht als gegrond hoeven aan te merken!

Rekent u even mee?
Een rit van mijn ouders naar mij, duurde laatst 2 uur en 45 min. De reguliere reistijd bedraagt 45 minuten. Twee uur extra reistijd!

Valys geeft op hun site aan dat een rit maximaal 1 uur langer mag duren dan gepland en is dit het geval dan worden kilometers en kosten gerestitueerd. Echter, Valys hanteert een geheel 'eigen' kilometer-berekening. De Valys-routeplanner gaf aan dat deze rit 1 uur en 14 minuten duurt. Bovendien staat in hun voorwaarden dat een rit 2 x langer mag duren dan gepland. In dit geval dus 2 uur en 28 minuten.
De Valys-reistijd is in het geval van mijn ouders dus met 'slechts' 17 minuten de toegestane reistijd overschreden!
Valys is gecombineerd vervoer, men combineert ritten met elkaar. Het kan dus inderdaad zijn dat men vrij lang in de taxi zit.

U heeft waarschijnlijk niet de valys website gelezen waar de rekenvoorbeelden over vervoer staan.
Mevrouw Arendsen boekt een reis vanaf haar huis in de Albert Einsteinstraat in Oud-Beijerland naar de Onbekendegracht in Amsterdam. Dat is een reis van 84 kilometer. Rechtstreeks duurt de rit 1 uur en 36 minuten en kost €15,12. Als de Valystaxi ook andere passagiers meeneemt, mag de reis maximaal twee keer zo lang duren. Dus 3 uur en 12 minuten. Als de taxi er langer dan 4 uur 12 minuten over doet, wordt niets in rekening gebracht.
Dus de volgende keer goed lezen voor u gaat klagen.

trend spray
Berichten: 103
Lid geworden op: 20 mei 2012 15:30

Re: service Valys

Ongelezen bericht door trend spray »

Beste mevrouw,

Ik denk, dat U bedoelt dat zo'n rit wel héél lang duurt.
Een 2 uur langere reistijd dan normaal, daar zou ik ook niet héél blij van worden. Misschien dat de overheid hier eens wat beter naar gaat kijken?
Het gaat hier om chronisch zieken, gehandicapten en ouderen, die toch al beperkt zijn in hun mogelijkheden. (trein, eigen vervoer).

mevrouwdeklant
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2012 10:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door mevrouwdeklant »

Beste Puma73,

Typisch dat u dit rekenvoorbeeld noemt, want dat heb ik inderdaad gelezen.
Het voorbeeld is op zijn minst misleidend: een rit van 1 uur en 36 minuten wijkt niet zoveel af van de reguliere reistijd. Ik zou dezelfde rit in ca 1 uur en 15 minuten afleggen, schat ik. De misleiding is uiteraard de combinatie kilometerafstand - tijdsduur.

En over begrijpend lezen gesproken: daar zou u beter uw collega's over aanspreken dan ondergetekende! Gezien de snelheid en inhoud van uw reactie (u neemt zelfs de moeite om de rekenvoorbeelden mee te sturen!) bent u ongetwijfeld werkzaam bij Valys, dus misschien iets voor een volgend werkoverleg?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door puma73 »

trend spray schreef:Beste mevrouw,

Ik denk, dat U bedoelt dat zo'n rit wel héél lang duurt.
Een 2 uur langere reistijd dan normaal, daar zou ik ook niet héél blij van worden. Misschien dat de overheid hier eens wat beter naar gaat kijken?
Het gaat hier om chronisch zieken, gehandicapten en ouderen, die toch al beperkt zijn in hun mogelijkheden. (trein, eigen vervoer).
trend spray,

als je geen verstand van zaken hebt, gelieve niet te reageren. Het is van de overheid.

Eerst lezen en zorgen dat je iets weet over het onderwerp voor je weer onzin gaat uitkramen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door puma73 »

mevrouwdeklant schreef:Beste Puma73,

Typisch dat u dit rekenvoorbeeld noemt, want dat heb ik inderdaad gelezen.
Het voorbeeld is op zijn minst misleidend: een rit van 1 uur en 36 minuten wijkt niet zoveel af van de reguliere reistijd. Ik zou dezelfde rit in ca 1 uur en 15 minuten afleggen, schat ik. De misleiding is uiteraard de combinatie kilometerafstand - tijdsduur.

En over begrijpend lezen gesproken: daar zou u beter uw collega's over aanspreken dan ondergetekende! Gezien de snelheid en inhoud van uw reactie (u neemt zelfs de moeite om de rekenvoorbeelden mee te sturen!) bent u ongetwijfeld werkzaam bij Valys, dus misschien iets voor een volgend werkoverleg?
Nee, ik ben NIET werkzaam bij valys, ik ben een redelijk tevreden gebruiker, die heel vaak ziet dat mensen te pas en te onpas zitten te klagen omdat het allemaal "zo lang" moet duren..

Ik ben rolstoelgebonden en afhankelijk van dit soort vervoer. En ik zie de laatste jaren meer en meer misbruik van valys. Mede door dit misbruik hebben mensen die afhankelijk zijn van dit vervoer dit jaar 300 km moeten inleveren.

Mensen moeten eens beter nadenken voordat ze gaan zeuren over deur tot deur vervoer.

trend spray
Berichten: 103
Lid geworden op: 20 mei 2012 15:30

Re: service Valys

Ongelezen bericht door trend spray »

Sorry, Puma

Dat misbruik zit U dwars, dat kan ik begrijpen.
Maar dan moet de overheid dat misschien beter aanpaken, zodat mensen die deze regeling terecht nodig hebben wat sneller bij hun eindbestemming komen?

mevrouwdeklant
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2012 10:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door mevrouwdeklant »

Ik ben rolstoelgebonden en afhankelijk van dit soort vervoer. En ik zie de laatste jaren meer en meer misbruik van valys. Mede door dit misbruik hebben mensen die afhankelijk zijn van dit vervoer dit jaar 300 km moeten inleveren.

Mensen moeten eens beter nadenken voordat ze gaan zeuren over deur tot deur vervoer.
Of u in een rolstoel zit of niet, kan ik niet controleren. U weet ook niet hoe (in)mobiel mijn ouders zijn. Ik zeur niet en ben niet onder de indruk van uw opmerkingen. Het enige wat ik uit uw profiel en eerder geplaatste berichten kan opmaken, is dat u iemand bent met een behoorlijke geldingsdrang. Daar wilde ik het bij laten.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: service Valys

Ongelezen bericht door VioletPrue »

trend spray schreef:Het gaat hier om chronisch zieken, gehandicapten en ouderen, die toch al beperkt zijn in hun mogelijkheden. (trein, eigen vervoer).
Valys is niet voor 'ouderen', Valys is voor mensen met een beperking.
Je krijgt geen Valyspas als je een bepaalde leeftijd bereikt.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door puma73 »

VioletPrue schreef:
trend spray schreef:Het gaat hier om chronisch zieken, gehandicapten en ouderen, die toch al beperkt zijn in hun mogelijkheden. (trein, eigen vervoer).
Valys is niet voor 'ouderen', Valys is voor mensen met een beperking.
Je krijgt geen Valyspas als je een bepaalde leeftijd bereikt.
Helaas wel VP, er zijn nog steeds gemeenten die 65+ een wmo vervoerspas geven zonder een medische indicatie en daarmee ook het recht op een valyspas. Op die manier wordt misbruik in de hand gewerkt en kunnen mensen die zijn aangewezen op dit vervoer km inleveren omdat anders het systeem te duur wordt.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: service Valys

Ongelezen bericht door VioletPrue »

puma73 schreef:
VioletPrue schreef:
trend spray schreef:Het gaat hier om chronisch zieken, gehandicapten en ouderen, die toch al beperkt zijn in hun mogelijkheden. (trein, eigen vervoer).
Valys is niet voor 'ouderen', Valys is voor mensen met een beperking.
Je krijgt geen Valyspas als je een bepaalde leeftijd bereikt.
Helaas wel VP, er zijn nog steeds gemeenten die 65+ een wmo vervoerspas geven zonder een medische indicatie en daarmee ook het recht op een valyspas. Op die manier wordt misbruik in de hand gewerkt en kunnen mensen die zijn aangewezen op dit vervoer km inleveren omdat anders het systeem te duur wordt.
Ben ik helemaal met je eens.
De 65+ pas voor de regiotaxi kan wat mij betreft de prullenbak in.
Immers, als je 65+ bent mankeer je niet per sé iets en heb je niet per sé de regiotaxi nodig.
Ik ken genoeg 65+'ers die diep beledigd zouden zijn als zij zo'n ding zouden krijgen.
Die zijn me een partij actief!
Vrijwilligerswerk, lekker fietsen, dagen weg met de auto en genieten van hun 'oude dag'.
Die hebben dus echt geen trek in de regiotaxi.
Mankeer je wat als 65+'er, kun je hem via de Wmo krijgen op basis van je beperking, niet je leeftijd.

Maar ik bedoelde meer dat Valys in beginsel niet bedoelt is voor ouderen als doelgroep. :wink:

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: service Valys

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Valys is een zooitje vanjewelste en reageren op klachten ho maar. Op dinsdag 14/8/2012 moest ik om 10.45 uur in het ziekenhuis zijn, de taxi was besteld om 9.45 uur maar helaas niets dus bellen met Valys kwam er eindelijk om 10.25 een busje, op de vraag of hij direct naar het ziekenhuis zou rijden werd bevestigend beantwoord. Mijn verbazing was dan ook groot toen hij dit niet deed maar afslag Eelde nam, de man verdwaalde hopeloos en op de vraag of hij geen tomtom had was zijn antwoord daar kijk ik op terwijl hij een stratenboek opensloeg en helemaal geen tomtom had. Op het verzoek mensen te vragen die in hun tuin werkten kreeg ik als antwoord die weten het ook niet, even later zette hij mensen uit de bus midden op straat met het verhaal daar moet het zijn en reed weg...uiteraard heb ik hem gezegd dat hij een gigantische plaat voor zijn kop had omdat hij alles verkeerd deed wat je maar verkeerd kon doen. Uiteraard heb ik Valys schriftelijk de klacht doen toekomen echter vinden ze reactie overbodig ook online een klacht indienen wordt niet op gereageerd. Indien er geen operatie had kunnen volgens had ik een behoorlijke claim van het ziekenhuis kunnen verwachten en heb dit Valys ook gemeld. Aangezien ik met dit asociale gedrag van een gehandicapten vervoersbedrijf totaal geen binding heb zal ik de automatische incasso laten terug storten omdat pas on 11.30 uur in het ziekenhuis was en de operaties kantje boord konden doorgaan.

Valys zal ik geen gebruik meer van maken, het is een schande hoe zij met gehandicapten omgaan en ik niet van plan ben dit asociale gedrag te belonen en te gedogen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door puma73 »

Moraalridder schreef:Valys is een zooitje vanjewelste en reageren op klachten ho maar. Op dinsdag 14/8/2012 moest ik om 10.45 uur in het ziekenhuis zijn, de taxi was besteld om 9.45 uur maar helaas niets dus bellen met Valys kwam er eindelijk om 10.25 een busje, op de vraag of hij direct naar het ziekenhuis zou rijden werd bevestigend beantwoord. Mijn verbazing was dan ook groot toen hij dit niet deed maar afslag Eelde nam, de man verdwaalde hopeloos en op de vraag of hij geen tomtom had was zijn antwoord daar kijk ik op terwijl hij een stratenboek opensloeg en helemaal geen tomtom had. Op het verzoek mensen te vragen die in hun tuin werkten kreeg ik als antwoord die weten het ook niet, even later zette hij mensen uit de bus midden op straat met het verhaal daar moet het zijn en reed weg...uiteraard heb ik hem gezegd dat hij een gigantische plaat voor zijn kop had omdat hij alles verkeerd deed wat je maar verkeerd kon doen. Uiteraard heb ik Valys schriftelijk de klacht doen toekomen echter vinden ze reactie overbodig ook online een klacht indienen wordt niet op gereageerd. Indien er geen operatie had kunnen volgens had ik een behoorlijke claim van het ziekenhuis kunnen verwachten en heb dit Valys ook gemeld. Aangezien ik met dit asociale gedrag van een gehandicapten vervoersbedrijf totaal geen binding heb zal ik de automatische incasso laten terug storten omdat pas on 11.30 uur in het ziekenhuis was en de operaties kantje boord konden doorgaan.

Valys zal ik geen gebruik meer van maken, het is een schande hoe zij met gehandicapten omgaan en ik niet van plan ben dit asociale gedrag te belonen en te gedogen.
Totaal overbodig bericht, Valys is niet bedoeld om als ziekenhuistaxi gebruikt te worden, daar heeft de zorgverzekering zittend vervoer voor.

Van de website van Valys:
Uitstapjes buiten uw regio met Valys
Valys is bedoeld voor sociaal recreatieve uitstapjes op bovenregionale afstanden. Bovenregionaal betekent dat de bestemming óf het vertrekpunt van de reis op meer dan vijf openbaar vervoerzones van uw woonadres ligt.
Dus artsenbezoek in het ziekenhuis valt hier niet onder. Weer iemand die valys oneigenlijk gebruikt.

Als er een claim zou voortvloeien dan zal deze nooit door valys betaald worden.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: service Valys

Ongelezen bericht door VioletPrue »

puma73 schreef:Totaal overbodig bericht, Valys is niet bedoeld om als ziekenhuistaxi gebruikt te worden, daar heeft de zorgverzekering zittend vervoer voor.

Van de website van Valys:
Uitstapjes buiten uw regio met Valys
Valys is bedoeld voor sociaal recreatieve uitstapjes op bovenregionale afstanden. Bovenregionaal betekent dat de bestemming óf het vertrekpunt van de reis op meer dan vijf openbaar vervoerzones van uw woonadres ligt.
Dus artsenbezoek in het ziekenhuis valt hier niet onder. Weer iemand die valys oneigenlijk gebruikt.

Als er een claim zou voortvloeien dan zal deze nooit door valys betaald worden.
Sorry, maar dit is erg kort door de bocht.
Ikzelf zou ook niet in aanmerking komen voor zittend ziekenvervoer, maar kan niet met het openbaar vervoer.
Dan blijft toch echt alleen Valys over als je ziekenhuis geen puntbestemming is.
Dus 'oneigelijk gebruik' vind ik wat ver gaan.
Want dan zou je wel met Valys bij een kennis/familielid op visite mogen gaan in hetzelfde ziekenhuis, maar het niet mogen gebruiken als je zelf een afspraak hebt.
Beetje dubbel.
Ikzelf zou de tijd ruimer hebben ingepand.
Laten we eerlijk zijn, er is toch al vrij lang bekend dat Valys nou niet de meest stipt rijdende organisatie is (al heb ik persoonlijk geen klachten, ik hoor ze van de achterban).
En ik kan me wel voorstellen dat een chauffeur een beetje de kluts kwijtraakt als hij in een onbekende omgevig rijdt zonder TomTom (dom) en dan van de inzittenden ook nog eens kritiek over zich heen krijgt.
Neemt niet weg dat het zijn verantwoordelijkheid is om mensen veilig op hun juiste bestemming te krijgen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: service Valys

Ongelezen bericht door puma73 »

VioletPrue schreef: Sorry, maar dit is erg kort door de bocht.
Ikzelf zou ook niet in aanmerking komen voor zittend ziekenvervoer, maar kan niet met het openbaar vervoer.
Dan blijft toch echt alleen Valys over als je ziekenhuis geen puntbestemming is.
Dus 'oneigelijk gebruik' vind ik wat ver gaan.
Want dan zou je wel met Valys bij een kennis/familielid op visite mogen gaan in hetzelfde ziekenhuis, maar het niet mogen gebruiken als je zelf een afspraak hebt.
Beetje dubbel.
Ikzelf zou de tijd ruimer hebben ingepand.
Laten we eerlijk zijn, er is toch al vrij lang bekend dat Valys nou niet de meest stipt rijdende organisatie is (al heb ik persoonlijk geen klachten, ik hoor ze van de achterban).
En ik kan me wel voorstellen dat een chauffeur een beetje de kluts kwijtraakt als hij in een onbekende omgevig rijdt zonder TomTom (dom) en dan van de inzittenden ook nog eens kritiek over zich heen krijgt.
Neemt niet weg dat het zijn verantwoordelijkheid is om mensen veilig op hun juiste bestemming te krijgen.
Het gaat mij voornamelijk om dit zinnetje,
Indien er geen operatie had kunnen volgens had ik een behoorlijke claim van het ziekenhuis kunnen verwachten en heb dit Valys ook gemeld. Aangezien ik met dit asociale gedrag van een gehandicapten vervoersbedrijf totaal geen binding heb zal ik de automatische incasso laten terug storten omdat pas on 11.30 uur in het ziekenhuis was en de operaties kantje boord konden doorgaan.
Dit vindt ik a sociaal, oneigenlijk gebruik maken van en dan een grote mond hebben over het te laat komen en eventueel een claim willen indien als het ziekenhuis een rekening had gestuurd. Dat is pas kort door de bocht

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: service Valys

Ongelezen bericht door VioletPrue »

De claim is inderdaad wat bout gesteld en Valys had die waarschijnlijk - terecht - na hard lachen door de papierversnipperaar gehaald.
Maar oneigelijk gebruik is het niet.
Anders moet Valys weigeren mensen naar ziekhuizen te vervoeren.
Maar dan nog, iemand vergeten op te halen en vervolgens hopeloos verdwalen lijkt mij hier het hoofdprobleem.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: service Valys

Ongelezen bericht door VioletPrue »

vogels schreef:
Ikzelf zou ook niet in aanmerking komen voor zittend ziekenvervoer. Dan blijft toch echt alleen Valys over als je ziekenhuis geen puntbestemming is.
Nooit van een taxi bellen gehoord?
Sorry hoor, maar weet je wat dat kost van bijvoorbeeld Groningen naar Rotterdam?
En als je in aanmerking komt voor Valys, is het toch logisch om daar gebruik van te maken?

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: service Valys

Ongelezen bericht door Moraalridder »

puma73 schreef:
mevrouwdeklant schreef:Vervoerder Valys verschuilt zich achter de door hun opgestelde voorwaarden, zodat zij nauwelijks nog een klacht als gegrond hoeven aan te merken!

Rekent u even mee?
Een rit van mijn ouders naar mij, duurde laatst 2 uur en 45 min. De reguliere reistijd bedraagt 45 minuten. Twee uur extra reistijd!

Valys geeft op hun site aan dat een rit maximaal 1 uur langer mag duren dan gepland en is dit het geval dan worden kilometers en kosten gerestitueerd. Echter, Valys hanteert een geheel 'eigen' kilometer-berekening. De Valys-routeplanner gaf aan dat deze rit 1 uur en 14 minuten duurt. Bovendien staat in hun voorwaarden dat een rit 2 x langer mag duren dan gepland. In dit geval dus 2 uur en 28 minuten.
De Valys-reistijd is in het geval van mijn ouders dus met 'slechts' 17 minuten de toegestane reistijd overschreden!
Valys is gecombineerd vervoer, men combineert ritten met elkaar. Het kan dus inderdaad zijn dat men vrij lang in de taxi zit.

U heeft waarschijnlijk niet de valys website gelezen waar de rekenvoorbeelden over vervoer staan.
Mevrouw Arendsen boekt een reis vanaf haar huis in de Albert Einsteinstraat in Oud-Beijerland naar de Onbekendegracht in Amsterdam. Dat is een reis van 84 kilometer. Rechtstreeks duurt de rit 1 uur en 36 minuten en kost €15,12. Als de Valystaxi ook andere passagiers meeneemt, mag de reis maximaal twee keer zo lang duren. Dus 3 uur en 12 minuten. Als de taxi er langer dan 4 uur 12 minuten over doet, wordt niets in rekening gebracht.
Dus de volgende keer goed lezen voor u gaat klagen.

Als ik van Hoogezand vervoer boek naar IJmuiden om 11.30 uur en pas om 20.45 aankom als 80 en 86 jarige dan zou ik mij als vervoerder schamen zo niet Valys, geld wordt automatisch afgeschreven, ooit een 86 jarige gezien die geld terug boekt online? ( Dit voorbeeld betrof mijn ouders en geld retourneren alleen als je dit zelf doet).

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: service Valys

Ongelezen bericht door Moraalridder »

VioletPrue schreef:
puma73 schreef:Totaal overbodig bericht, Valys is niet bedoeld om als ziekenhuistaxi gebruikt te worden, daar heeft de zorgverzekering zittend vervoer voor.

Van de website van Valys:
Uitstapjes buiten uw regio met Valys
Valys is bedoeld voor sociaal recreatieve uitstapjes op bovenregionale afstanden. Bovenregionaal betekent dat de bestemming óf het vertrekpunt van de reis op meer dan vijf openbaar vervoerzones van uw woonadres ligt.
Dus artsenbezoek in het ziekenhuis valt hier niet onder. Weer iemand die valys oneigenlijk gebruikt.

Als er een claim zou voortvloeien dan zal deze nooit door valys betaald worden.
Sorry, maar dit is erg kort door de bocht.
Ikzelf zou ook niet in aanmerking komen voor zittend ziekenvervoer, maar kan niet met het openbaar vervoer.
Dan blijft toch echt alleen Valys over als je ziekenhuis geen puntbestemming is.
Dus 'oneigelijk gebruik' vind ik wat ver gaan.
Want dan zou je wel met Valys bij een kennis/familielid op visite mogen gaan in hetzelfde ziekenhuis, maar het niet mogen gebruiken als je zelf een afspraak hebt.
Beetje dubbel.
Ikzelf zou de tijd ruimer hebben ingepand.
Laten we eerlijk zijn, er is toch al vrij lang bekend dat Valys nou niet de meest stipt rijdende organisatie is (al heb ik persoonlijk geen klachten, ik hoor ze van de achterban).
En ik kan me wel voorstellen dat een chauffeur een beetje de kluts kwijtraakt als hij in een onbekende omgevig rijdt zonder TomTom (dom) en dan van de inzittenden ook nog eens kritiek over zich heen krijgt.
Neemt niet weg dat het zijn verantwoordelijkheid is om mensen veilig op hun juiste bestemming te krijgen.

Valys accepteert de rit toch dus is er helemaal geen sprake van oneigenlijk gebruik want ze zouden de rit moeten weigeren bovendien sociaal bezoek kan ook het ziekenhuis zijn als bijvoorbeeld je kind, ouder of partner er ligt.

ingelinge70
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 aug 2013 21:29

Re: service Valys

Ongelezen bericht door ingelinge70 »

Ik zelf rijd Valys vervoer.
om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen gebruik ik tomtom .

Het klagen moet eens achterwege blijven,alles moet goedkoper van de regering,dus veel combinatie ritten.

Het zou fijn zijn als de klant eens denkt,Goh ik ben veilig en wel op mijn eind bestemming gekomen!!!
ipv van steeds op de klok te te kijken.

Er zijn ergere dingen in het leven.

Laat een ieder eens positief blijfen ipv van dit vervoer af te zeuren,
er komt een tijd dat het misschien weg bezuinigt word.

Gesloten