BENU centraal stuurt foute e-mail

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

BENU centraal stuurt foute e-mail

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

De Benu organisatie stuurde mij dinsdag 14 maart een e-mail met het onderwerp “Gebruik Mijn BENU, Beste klant,Vanaf nu kunt u gebruik maken van Mijn BENU…..”.
Ik heb direct met DIGID ingelogd, maar na inloggen verscheen een boodschap op het scherm dat het helaas nog niet mogelijk was omdat nog niet alle apotheken meedoen met Mijn BENU.

Ik heb geprobeerd om de Benu organisatie een klacht te sturen. Dit blijkt onmogelijk. Dit moet via een slecht werkend webformulier met allerlei gebreken. Na mijn moeite ontving ik het nietszeggende antwoord “ dank voor uw feedback”.
De gebreken in het webformulier zijn velerlei:
1. Automatisch invullen werkt niet
2. Verplicht invullen mobiel telefoonnummer.
3. Te weinig ruimte om de klacht te verwoorden. Ik schat nog geen 200 tekens.
4. De e-mail bevestiging bevat niet de tekst die ingestuurd is en is ook niet genummerd.
5. De verplichte onderwerp keuze geeft alleen de mogelijkheid “ compliment of klacht”. Dit hoort niet bij elkaar.

Mijn mening is dat BENU landelijk beter bereikbaar moet zijn. Immers zij gebruiken mijn e-mailadres, dan behoor ik toch ook hun e-mailadres te kunnen gebruiken, zodat het niet allemaal zo expres omslachtig gaat?

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: BENU centraal stuurt foute e-mail

Ongelezen bericht door BL2 »

Wat een "drukte" om weinig. Heeft u Mijn Benu eerst gemist, ik niet.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: BENU centraal stuurt foute e-mail

Ongelezen bericht door Lowieze »

Heeft u zich eerst bij een apotheek ingeschreven? Zodra deze inschrijving is verwerkt, kunt u een account aanmaken.

https://www.benu.nl/services/inschrijven

Morgan le Fay
Berichten: 490
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: BENU centraal stuurt foute e-mail

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Waar mensen een probleem van maken.
Benu niets mis mee. Gewoon de goede volgorde gebruiken.

Plaats reactie