biostabiel2000

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
annie39

biostabiel2000

Ongelezen bericht door annie39 »


BIOSTABIEL2000 een mooie oplossing voor mensen die medisch alles hebben geprobeerd.En hun hoop was of is gevestigd op de BIOSTABIEL2000.HEB de uitzending gezien, en ben nog al geschrokken.Mijn vader heeft er een aan geschaft voor vantoom pijn.Hij heeft 3 jaar terug een ernstig bus ongeluk gehad en is daar door zijn been verloren.En leeft nu al 3 jaar met helse pijnen.Zag deze reclame op tv, en dacht als tineke de nooy da t zegt zal het wel waar zijn.Mijn vader kon het wel betalen, maar had het beter ergens anders aan kunnen besteden.Het helpt niet tegen vantoom pijn en al helemaal niet tegen hartritme stoornissen, mijn vader is onlangs nog opgenomen geweest met hartritme stoornissen ,en was er op tijd bij,dus met bloedverdunners weer naar huis gestuurt.in plaats van de BIOSTABIEL2000 om zijn nek.Maar er zullen ook mensen zijn die misschien hun laatste geld er aan uit hebben gegeven,en hebben gedacht dit zal mij wel helpen.ALs laatste redmiddel.Als mensen zo
wanhopig zijn begrijp ik dat best,maar wat ik niet begrijp is dat juist dat soort mensen op deze manier worden bedrogen,moet het zoveel geld kosten voor iets wat niet helpt. BEGRIJP ZO IETS NIET.Ben dan een dochter van iemand die zo wanhopig is en dat het zijn hartewens is om van die helse pijnen aftekomen. Maar er geen oplossing voor is.Wil langs deze weg de mensen sterkte wensen die het zelfde gevoel hebben,na de aanschaf van de BIOSTABIEL,en hoop van harte dat ze iets anders mogen vinden wat wel helpt voor hun probleem, en wat niet of weinig geld kost.
groetjes van een bezorgde dochter.

Gast

Re: biostabiel2000

Ongelezen bericht door Gast »

heb ook biostabil pas nog gekocht met de hoop dat hij zal werken ,na de uitzending gezien te hebben ben ik erg geschokken
Zal graag willen weten ,wat nu kan ik mijn geld terug krijgen nu blijkt dat hij niet werkt ,in de uitzending werd daar niet over gesproken ,

Gast

Re: biostabiel2000

Ongelezen bericht door Gast »

werkt wel

annie39

Re: biostabiel2000

Ongelezen bericht door annie39 »

wil daar graag meer over weten op uw reactie, bij wie de biostabiel wel werkt. wachtend op uw, jullie antwoord. groetjes en bezorgde dochter

Stom stom stom

Re: biostabiel2000

Ongelezen bericht door Stom stom stom »

Koop nooit niks van TEL SELL!!!
Pas als het bij Blokker bijvoorbeeld op de schappen komt zoals die Quick and Brite ...dan is het betrouwbaar anders zouden ze het niet verkopen.

Dus u bent gewaarschuwd. :roll:

Gesloten