Biostabil

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
overijssel

Biostabil

Ongelezen bericht door overijssel »

Ik ben van mening dat bepaalde vormen van magnetisme WEL een bepaalde heilzame werking kunnen hebben voor de mens en dat, dat soort dingen door de wetenschap niet erkend wordt omdat het domweg niet aantoonbaar is,
als het voor hun geen 2x2=4 is dan kan het niet dus bestaat het dan ook niet. Maar ik ben wel degelijk van mening dat er iets meer tussen hemel en aarde is wat niet altijd door de wetenschap is te verklaren!!
Dat Bruno Santanera daar veel geld mee verdient op deze manier vind
ik wel zeer bedenkelijk zoals u ook in uw programma vermeld,verder rest mij nog te zeggen dat ik niet in het bezit ben van een biostabil. :?

Gast

Re: Biostabil

Ongelezen bericht door Gast »

nou bestel er eentje zou ik zeggen

BuG2FiX
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2003 12:08

Re: Biostabil

Ongelezen bericht door BuG2FiX »

o maar het gaat er ook niet om dat magneettherapie niet zou werken, er zijn momenteel een aantal onderzoeken bezig daaromtrent (op wetenschappelijke wijze dan dus). prima!

Het gaat er hierom dat Bruno bijna letterlijk beweert dat het dragen van een magneetje om je nek ook magneettherapie is. Zo heb ik ook iedere dag een batterij in de mijn zak en zo doe ik aan electrotherapie! yeah right!

o ja ik ben nu ook bezig met een zakje water om mijn nek, aqua-healing is dat, werkt ook heel goed!

EvilBro

Re: Biostabil

Ongelezen bericht door EvilBro »

Ik ben van mening dat bepaalde vormen van magnetisme WEL een bepaalde heilzame werking kunnen hebben voor de mens
Okee... dat zou kunnen. Let wel dat het hier om een hele specifieke vorm van 'magnetisme' gaat (de biostabiel) en dat deze naar alle waarschijnlijkheid niet in deze categorie gaat vallen.
en dat, dat soort dingen door de wetenschap niet erkend wordt omdat het domweg niet aantoonbaar is
Dit gedeelte is onzin. Als een bepaalde vorm van magnetisme merkbaar effect heeft (op de een of andere manier) dan is het ook aantoonbaar.
als het voor hun geen 2x2=4 is dan kan het niet dus bestaat het dan ook niet.
Je hebt kennelijk geen idee hoe wetenschap werkt.
Maar ik ben wel degelijk van mening dat er iets meer tussen hemel en aarde is wat niet altijd door de wetenschap is te verklaren!!
Er zijn zat dingen die 'de wetenschap' (tm) niet kan verklaren. Het punt is dat die dingen wel observeerbaar zijn.

BuG2FiX
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2003 12:08

Re: Biostabil

Ongelezen bericht door BuG2FiX »

Dit topic zal ook wel weer worden gesloten...

ik heb hierover al een opmerking gezet in het topic 'nieuw forum' dus als de radar redactie dat even zou willen lezen...

het gaat over de buttons 'nieuw onderwerp' en 'reageren' die constant aanklikbaar zijn.

Gesloten