LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Corona - Menzis deurwaarder uwv vraagje

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
jobri
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 feb 2021 23:45

Corona - Menzis deurwaarder uwv vraagje

Ongelezen bericht door jobri »

nu dat ze alles dicht zitten gooien mensen ontslagen worden er avond klokken worden ingevoerd

Hoe kan het nou dat zorg verzekeraars zoals menzis gewoon als nog deurwaaders op mensen afsturen alsof er niets aan de hand is?

Hoe moeten wij die rotzooi nou betalen als de overheid alles dicht gooit?
IK zou mij graag willen uitschrijven van Menzis maar hun gangster praktijken zorgen ervoor dat ik aan hun vast zit.

Ik moet eerst bewijzen dat ik het land verlaat voordat ze mij laten gaan en los van het feit dat ik maar 1 keer in de 2 jaar naar de dockter ga.... ik wel elke maand moet betalen

Ook zit de uwv nu al voor de 2e maand geld in te korten van mijn moeder die nu niets over houd terwijl ze voor de corona niet zo extreem waren

Ik zit er aan te denken mijzelf maar door mijn hoofd heen te schieten zodat ik ervan af ben

Geen iedee van wat ik anders moet doen

Er is geen nieuws artikel te vinden over wat de overheid nou doet aan de zorgverzekering die door loopt en deuwaarder die word ingeschakelt.. nog het korten van geld door de uwv

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Corona - Menzis deurwaarder uwv vraagje

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Mag ik het verhaal samenvatten dat je niet rond kan komen van je geld?

Gemeente is verplicht om te helpen bij het aflossen van schulden. Dit heet schuld hulpverlening. Dus neem contact op met je gemeente, hopelijk komt het daarna goed.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... j-schulden

https://www.juridischloket.nl/schulden- ... -gemeente/

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Corona - Menzis deurwaarder uwv vraagje

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wil je advies of alleen maar stoom afblazen? IN het eerste geval helpt het om even te vertellen wat nu echt het probleem is. De feiten, niet de emoties.

Gesloten