LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door curator in de kou

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Chenquin
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2018 11:53

Door curator in de kou

Ongelezen bericht door Chenquin »

Ik ben in mei gedwongen opgenomen bij de ggz in assen. Vrijwel direct was duidelijk dat ik niet meer terug mocht bij de zorg instelling waar ik bij woonde..mijn curator R *knip* werkzaam bij Senturra b.v wist hier van en hij was en is verplicht onderdak voor mij te zoeken waar ik kan wonen met de juiste zorg.

Ik mocht 1 juni al met ontslag van de gesloten afdeling echter omdat meneer *knip* helemaal niets voor mij doet verblijf ik tot op heden nog steeds bij de ggz. Alles moet ik zelf uitzoeken terwijl ik wettelijk gezien niet bij machte ben om dit zelf te organiseren. Mijn honden moet ik noodgedwongen nu al 6 maanden missen..gelukkig worden zij opgevangen door K. *knip* van de dieren voedselbank de Gouden Poot.

Maar omdat ik aan mijn lot word overgelaten door de heer R. *knip* van senturra en onnodig in een ggz instelling moet verblijven verdient meneer R. *knip* van Senturra wat mij betreft de koude douche
Laatst gewijzigd door Radar op 08 nov 2018 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Door curator in de kou

Ongelezen bericht door moederslink »

Chenquin schreef:
07 nov 2018 11:56
Ik ben in mei gedwongen opgenomen bij de ggz in assen. Vrijwel direct was duidelijk dat ik niet meer terug mocht bij de zorg instelling waar ik bij woonde..mijn curator L.Renkema werkzaam bij Senturra b.v wist hier van en hij was en is verplicht onderdak voor mij te zoeken waar ik kan wonen met de juiste zorg. Ik mocht 1 juni al met ontslag van de gesloten afdeling echter omdat meneer Renkema helemaal niets voor mij doet verblijf ik tot op heden nog steeds bij de ggz. Alles moet ik zelf uitzoeken terwijl ik wettelijk gezien niet bij machte ben om dit zelf te organiseren. Mijn honden moet ik noodgedwongen nu al 6 maanden missen..gelukkig worden zij opgevangen door Hilda Knegt van de dieren voedselbank de Gouden Poot. Maar omdat ik aan mijn lot word overgelaten door de heer Renkema van senturra en onnodig in een ggz instelling moet verblijven verdient meneer Renkema van Senturra wat mij betreft de koude douche
U kunt een schriftelijke klacht indienen , met stevige onderbouwing, bij de Kantonrechter en verzoeken om een spoedzitting om het eea aan de kaak te stellen.
En regel zsm alsjeblieft een ' stevige ' advokaat!
Sterkte!

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Door curator in de kou

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Uw curator moet uw belangen behartigen, maar ook een curator kan niet zomaar woonruimte uit het niets toveren, zeker niet wanneer daarbij ook nog zorg/ondersteuning geregeld moet worden.

De wachttijd voor een sociale huurwoning is in de meeste regio's meer dan 5 jaar en zorginstellingen zitten ook overvol. Dus tenzij er voor u bijzondere omstandigheden heden gelden waardoor urgentie toegekend kan worden, zult u (lang) op uw beurt moeten wachten. Daar kan uw curator niets aan doen en daarvoor is deze ook niet verantwoordelijk.

Tot slot adviseer ik u dringend om de persoonsgegevens van uw curator zo snel mogelijk te verwijderen. Meneer handelt uit hoofde van zijn werkgever en door zijn privé gegevens hier te plaatsen bent u feitelijk strafbaar (schending van de privacy).

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Door curator in de kou

Ongelezen bericht door moederslink »

De wachttijd voor een sociale huurwoning is al bijna tegen de 10 jaar.
Ik dacht meer aan RIBW of Zorgboerderijen e.d .
Een kamer met ambulante zorg kan wel vrij snel geregeld zijn.
Gegevens van bv malafide bewindvoerders staan hier ook regelmatig op dit forum.

Gesloten