Dreamstation

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
f.scheren
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2012 14:27

Dreamstation

Ongelezen bericht door f.scheren »

Philips heeft aangekondigd dat de filters in de Dreamstations los kunnen gaan en kanker kunnen veroorzaken.
Nou heb ik de bij Fa. Westfalen Medical BV gevraagd wanneer ze beginnen met het omruilen van deze apparaten daar heb ik tot op heden nog geen bericht van ontvangen. Zijn er mensen die weten of Philips en de Fa. Westfalen al apparaten hebben omgeruild
Zins het bekend maken van Philips enkele maanden geleden is het nu nog heel stil rond dit thema.
BVD .

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Dreamstation

Ongelezen bericht door Lady1234 »


f.scheren
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2012 14:27

Re: Dreamstation

Ongelezen bericht door f.scheren »

ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord. Informeren bij Philips levert niets op verwijzen weer naar de Firma Westfalen en deze verwijzen weer naar Philips.

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: Dreamstation

Ongelezen bericht door opperbom »

IK heb zelf een dreamstation in bruikleen via Mediq. Die houden mij geregeld op de hoogte. Helaas hebben ook zij geen inzicht wanneer de apparaten omgeruild of aangepast zullen gaan worden. Schijnt alleen al in Nederland om zo`n tienduizenden apparaten te gaan begreep ik. Voor mij is het ook geen optie om het apparaat niet te gebruiken helaas. Vrees dat het nog wel even op zich zal laten wachten.

Wel vreemd dat u niet op de hoogte gehouden wordt.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Dreamstation

Ongelezen bericht door Moneyman »


Gesloten