LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foutieve uitschrijving bij Agis/Pro Life; computerfout !

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Foutieve uitschrijving bij Agis/Pro Life; computerfout !

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Onlangs ging mijn man over van onze verzekering bij Pro Life naar een collectief contract bij Menzis. Even na 1 maart ontvingen wij een fraai bedrag van Pro Life op onze rekening, het bleek te gaan om al onze premies, dus mijn zoons en ik waren ook uitgeschreven.

Leuk, ware het niet dat mijn jongste zoon gehandicapt is en wij flink wat ziektenkosten voor hem maken bij de zorgverzekeraar. Toen ik dat bedrag terug ontving belde ik onmiddellijk met Pro Life, en die maakten een klantencontact-formulier, alles zou goed komen.

Gisteren kreeg ik post; de berichten van uitschrijving van ons hele gezin van Pro Life, gedateerd 13 maart. Dat deed er in de post 9 dagen over :roll:

Natuurlijk belde ik direkt weer met Pro Life; even gevraagd waar ze mee bezig waren ? Na heel lang sputteren en zoeken vonden ze mijn eerdere telefoontje terug. Wat er met mijn melding was gebeurd was konden ze niet zien. Er werd mij uitgelegd dat het om een foutje van de computer ging :wink: (dacht dat die door mensen werden geprogrammeerd en niet zelf kunnen denken) :lol: en dat ze er alles aan gingen doen om dit weer zo snel mogelijk te herstellen in hun systeem.

Ik werk bij hun prachtige hoofdkantoor om de hoek en bood aan om een afschriftje van de print-opdracht te komen ophalen, voor het geval dat er een zorgverlener moeilijk zou gaan doen. Ik hoorde meteen dat ik niet bezorgd hoef te zijn over dergelijke zaken, en dat ik geen print kon krijgen.

Ik heb er een hard hoofd in, en noteer voor alsnog namen van iedereen met wie ik daar spreek. Als ik over 9 dagen nog niets heb gehoord klim ik maar weer in de telefoon, of ik ga er maar met een hamer en een bijl langs..... 8)

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Foutieve uitschrijving bij Agis/Pro Life; computerfout !

Ongelezen bericht door SJZ »

ik ga er maar met een hamer en een bijl langs
En ik maar denken dat Pro Life een club voor christenen was, maar dat christen-zijn heeft kennelijk niet te betekenen dat je gedrag ook christelijk is.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Foutieve uitschrijving bij Agis/Pro Life; computerfout !

Ongelezen bericht door HvdB »

Computers maken geen fouten! Snap dat dan toch! :lol:

Gesloten