LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemeente WMO

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Kîmberley
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2019 16:46

Gemeente WMO

Ongelezen bericht door Kîmberley »

Mijn partner heeft al 3 jaar lang WLZ gehad via een andere zorgaanbieder. Hij is toen over gegaan naar een andere zorgaanbieder waardoor de indicatie stopte.

Toen is de nieuwe zorgaanbieder naar de gemeente gegaan om een wmo aan te vragen. Deze was goed gekeurd maar tot een paar maanden terug werd deze ook stop gezet.

Doordat de zorgaanbieder klachten heeft gehad van client die niet op zijn plek voelde. Hierdoor heeft de gemeente contract met zorgaanbieder gestopt.

Er komt binnekort een aanvraag voor WLZ alleen dit geeft geen zekerheid.

Valt er iets tegen de gemeente te doen met behoud van de zorgaanbieder? Mijn partner heeft psychische problemen en met deze hulp heeft hij vertrouwen opgebouwd.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gemeente WMO

Ongelezen bericht door witte angora »

Kîmberley schreef:
04 dec 2019 16:54
Doordat de zorgaanbieder klachten heeft gehad van client die niet op zijn plek voelde. Hierdoor heeft de gemeente contract met zorgaanbieder gestopt.

Mijn partner heeft psychische problemen en met deze hulp heeft hij vertrouwen opgebouwd.
Dit begrijp ik even niet. Voelt hij zich nu wel of niet op zijn plek, en wat is precies het probleem waarom de WMO en alles is stopgezet (de vraag betreft natuurlijk niet de behandeling)?

mh73

Re: Gemeente WMO

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik denk niet de partner van TS, maar een andere cliënt van de zorgaanbieder, zo lees ik het in ieder geval.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Gemeente WMO

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ja, zo las ik het ook. Anderen hebben geklaagd over deze zorgaanbieder. De gemeente doe er (daarom) geen zaken meer mee. Tot leedwezen van TS.

Gesloten