LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis zorgverzekering voor vluchtelingen

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
vroem

Re: Gratis zorgverzekering voor vluchtelingen

Ongelezen bericht door vroem » 23 mei 2016 13:28

in jouw link staat meer te lezen, maar dat lees je blijkbaar zelf niet... Nederland kent namelijk ook een vergelijkbare regeling. Grens bedrag ligt mi wat hoog, daar is over te discussiëren. Maar het principe is hetzelfde en daarin liep nederland dus voor op Denemarken..

zorg

Ongelezen bericht door zorg » 23 mei 2016 17:55

vroem schreef:in jouw link staat meer te lezen, maar dat lees je blijkbaar zelf niet... Nederland kent namelijk ook een vergelijkbare regeling. Grens bedrag ligt mi wat hoog, daar is over te discussiëren. Maar het principe is hetzelfde en daarin liep nederland dus voor op Denemarken..
Natuurlijk staat er meer te lezen, daarvoor heb ik de link ook geplaatst.

witte Angora beweert, dat de asylzoekers/vluchtelingen alleen rond moeten komen met het zak geld, wat ze hier krijgen.
Ik plaats een link, dat er ook veel van deze mensen eigen geld hebben en voor hun eigen moeten opkomen.

Maar er staat toch de Nederlandse regeling , dus jij moet alles lezen, dan eerst reageren.
Dat er ook van andere landen en ook Denemarken in het bericht staat, is onbelangrijk, hier is Nederland, en deze zinnen moet je lezen.

Dat je over de hoogte van het grensbedrag wil discuteren mag, maar het is een wettelijk regeling en ik denk, dat jou discussie niet veel invloed zou hebben.

zorg

Ongelezen bericht door zorg » 23 mei 2016 19:31

Ik heb het in mijn laatste bericht toch geschreven, maar ik zou het nog een keer herhalen.

.
witte angora schreef: Omdat asielzoekers die net in het land zijn, behalve een beetje zakgeld, verder geen inkomen hebben misschien?
Ik plaats de link, dat er ook mensen zijn, die eigen gel hebben en in deze link zijn de regelingen beschreven.

Helaas lees je steeds van Norwegen, maar zoals ik eerder heb vermeld, moet je de passage van Nederland lezen.

Dan plaatst Witte Angora een link, die reeds in mijn link inbegrepen is.
Dus mijn vraag: wat moet dat.

Dat je een andere discussie wil vieren, mag, maar niet met mij?
Zo duidelijk of nog niet.

vroem

Ongelezen bericht door vroem » 23 mei 2016 21:49

nee sterker nog je wordt steeds onduidelijker...zeker waar je zelf begon te verwijzen naar andere landen. Maar dan is ineens niet meer belangrijk hoe andere landen het geregeld hebben omdat het hier nederland is . Waarom verwijs je daar dan naar?
zorg schreef:
witte angora schreef:
vincentia schreef:Als je ziek bent, is iedereen gelijk. Waarom moet iemand die geld heeft meer betalen? mensen die veel verdienen, betalen al een hoop belasting. Waar iedereen beter van wordt.
Verzekering voor asielzoekers is idioot, waarom moeten de rijken dat betalen?
Omdat asielzoekers die net in het land zijn, behalve een beetje zakgeld, verder geen inkomen hebben misschien?
Dan vraag ik mij af, waarom de verschillende landen deze regelingen hanteren?

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... alen.dhtml

Gesloten