LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE....

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast » 03 mei 2004 11:21

Ik ben met laag koolhydraatdieet 17.5 kg afgevallen. HOezo vet is slecht. Ja als je alleen maar slecht vet eet. Ik ben vorig jaar ook naar de dietiste gestuurd. Gevolg 3kg aangekomen. Ja dat is echt waar en ik at precies wat ze beschreef. In december ben ik overgestapt op een laag koohydraat dieet en ik ben af van mijn vermoeidheid,beweeg weer beter en ik zie er beter uit dan ooit. Zegt ook mijn omgeving.

Herbalife kan bij sommige helpen,maar zodra je stopt vliegen de kilo's er weer aan. Of je moet het je hele leven nemen.

Sinds ik een laag koolhydraatdieet volg heb ik werkelijk mijn eetpatroon aangepast. Als ik koolhydraten eet dan zijn het de goede koolhydraten.
Volkoren brood,roggebrood. etc etc.
Verder denk ik dat suiker een hoop meer schade aanricht qua gezondheid en ziektes dan vet.
Er moet een hogere belasting komen op suiker en Transvet ipv gezond vet.
Sommige vetten heb je nodig. Bepaalde mensen met een kapote gen,krijgen juist hart en vaat ziektes van te weinig vet. En een vetvrij dieet is ook heel schadelijk. Van vet wordt je niet dik. Je wordt dik van TVEEL koolhydraten. Wij zijn de laatse 10 jaar 10% minder vet gaan eten,maar hart en vaat ziektes zijn er nog nooit zoveel geweest als de afgelopen 10 jaar.

douglas

Ongelezen bericht door douglas » 03 mei 2004 11:28

hallo herba ,als je reageert op iemand ,zet dan in ieder geval je caps lock uit ,en door zo te reageren maak je onzinnigheid van deze discussie alleen maar erger ,herbalife is gewoon een dure manier van afvallen/slank/bewuster leven,als je er in gelooft dan succes.het is gewoon een produkt dat via netwerkmarketing wordt verkocht en dus zit er heel veel marge op het produkt.

herba

Ongelezen bericht door herba » 05 mei 2004 22:28

ben jij ook hans 1 (dougles)
ik zelf gebruik geen herba producten en zal het ook nooit gebruiken ook die rotzooi
maar als iemand met woorden gaan gooien zoals kankeren
dan trappen ze mij en vele anderen op hun tenen
en of ik nu mijn caps lock aan of uit heb staan
daar gaat deze discussie ook niet over
begrepen

HRBA

olga

Ongelezen bericht door olga » 15 mei 2004 11:39

Alle lijnproducten zijn pure geldklopperij! Belachelijk gewoon. Ook is het nog een groot gevaar voor de hele maatschappij: alle meisjes (vooral) worden maar beinvloed om af te vallen, maar ook jonge vrouwen en iedereen die er gevoelig voor is! Ze moeten een club oprichten die reclame maakt voor JEZELF ACCEPTEREN! En daarmee bedoel ik, ben je dik/dun/knap/lelijk: accepteer jezelf zoals je bent en wees gelukkig.

Want ben je stevig gebouwd, omdat dat ook duidelijk zichtbaar is binnen je familie (bijv. je moeder)...hoeft je nooit te rekenen dat je het hele je leven volhoudt te lijnen in combinatie met gelukkig zijn.

Mensen die stevig/dik zijn kunnen er soms nog leuker uitzien als mensen die dun zijn en een rotkop hebben ofzo.

Wil je afvallen, om gezondheidsredenen: probeer regelmatig te eten in gezonde hoeveelheden en beweeg wat meer.
Negatief punt hieraan is dat het minder snel gaat, maar positief:
- kost minder geld
- langer vol te houden
- minder snel vreetbuien
- lekkerder om een boterham te eten, dan zo'n gorre shake bijv.
- komt minder snel aan als je dan is een keer in het weekend een taartje eet of wat dan ook.

Uit ervaring, veel succes en probeer jezelf te accepteren.

mildred

Ongelezen bericht door mildred » 04 jun 2004 18:09

herbalife is gevaarlijk!
en ja,dat durf ik best in het openbaar te zeggen.
mijn internist raadt dit middel ten strengste af.
het is rotzooi.
er zitten stoffen in waarvan je een schildklierziekte kunt krijgen!
en mijn vriendin heeft het ook gebruikt.die kon gelijk opgenomen worden in het ziekenhuis.
geopereerd en al.
die moet nu haar hele leven vitamine b12 injecties gebruiken.
u bent dus gewaarschuwd.

meer bewegen en uitgebalanceerd eten!dat is beter.
en trouwens,
je hoeft niet altijd te dik te zijn door (vr)eten!!
dit kan ook door ziekte of medicijngebruik.

valbelske

Ongelezen bericht door valbelske » 19 jun 2004 13:35

:oops: :? ben ook aan herbalife gegaan via vrienden, na 2 maanden van 1 dag wel 2 shakes met soyamelk+fruit en 1 dag gewoon eten ben ik goed afgevallen. (ik vermoed een kilo of 3,4) Nu is het zover dat als ik er nog een maak, direct darmkrampen krijg en dit de rest van de dag. Ik stop ermee en ga gewoon weer op 20+ kaas, veel groente en fruit, minder alcohol en veel bewegen, Dat is nog steeds het enige wat echt helpt. Crash dieten, repen, shakes, forget it, het is niet goed voor je. Ik ben dan niet dik maar let wel op.38 jaar en 2 kids dat gaat niet meer zoals vroeger.Toch wil ik weten of er dergelijke mensen zijn met dezelfde ervaring mbt herbalife?

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 20 jun 2004 12:33

Ach ze hebben zelfs een kinderlijn,dat zegt toch al genoeg. Kinderen laten afvallen met poeders en pillen,dan ben je toch niet helemaal goed bij je hoofd. Leer een kind een ander eetpatroon volgen.

Slim

Ongelezen bericht door Slim » 20 jun 2004 12:59

maar reken eens uit wat je 's avonds eet en dat x 30...
Nou, dan wordt eten wel heel erg saai.
Afvallen is niet een kwestie van diëten en afzien, maar simpelweg je leefstijl langzaam veranderen. Een keer avondeten opscheppen ipv 2, 1 koekje bij de koffie/thee ipv 2 of meer, rustig eten en goed kauwen, en een paar keer per week een stukje fietsen of andere sport. En zelf koken ipv vlugklaarpizza's en pasta's; er zijn zoveel simpele, gezonde en lekkere recepten op internet te vinden dat koken je echt niet veel tijd hoeft te kosten. Je leert het zo.
Heel eenvoudig. Als je dit gaat doen dan is Herbalife overbodig!

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum » 22 jun 2004 10:07

Nogmaals:

1. Ontbijten.
2. Lunch gebruiken.
3. Warme maaltijd gebruiken.
4. Gezonde tussendoortjes nemen ( appel,komkommer, radijs)
5. Tussendoor veel drinken (water)
6. Minimaal een half uur bewegen per dag.
7. Gezond eten.
8. Niet dagelijks op de weegschaal gaan staan.

Dan heeft niemand pillen, drankjes, poeders en weet ik veel nodig om af te vallen en het bespaart je veel geld.

Succes allemaal die willen afvallen!!!!!!!!!!!!!!

gast500

Ongelezen bericht door gast500 » 22 jun 2004 11:33

Waarom zouden Herbalife producten slecht zijn?

Ze geven wel garantie.
Dus niet goed geld terug, dus zou je denken ?????????
Ik heb Herbalife nooit geprobeerd dus ik kan niet over de kwaliteit oordelen, heb wel producten van Aloe Vera gebruikt en daar was ik niet echt tevreden over.
BV. bijenproduct pillen voor meer energie, nou ik kreeg pijn in mn polsen ben gestopt en de pijn was weg.
Maar ook daar heb je weer 3 maanden garantie. Niet goed geld terug, dus dat is denk ik een krachtveer dat toch veel van die producten worden verkocht en je gaat niet zo gauw klagen want je moet ze eerst wel een tijdje gebruiken wil je resultaat verwachten?????? en dan is die garantietermijn om dus een hoop geld uitgegeven met toch niet het verwachtte resultaat.
En de prijs de producten zijn erg duur, dus denk je nou zal wel topkwaliteit zijn, maar dat zegt ook niet alles en misschien werkt het bij de een wel en de ander niet.
Voor mij hoeft het niet meer al die pillen en drankjes.

stokstaart

Ongelezen bericht door stokstaart » 13 aug 2004 15:05

Ik heb collitis Ulserosa en had altijd buikpijn dag in dag uit.
Sinds ik 3 weken herbalife eet heb ik geen last van buikpijn meer.
Ik denk dat als het niet werkt dat je of je best er niet voor doet of je krijgt weinig of geen begeleiding die juist zo belangrijk is.
En als je zegt dat het duur is, wat dan als je rookt. Je bent er heel veel geld aan kwijt en uiteindelijk ga je er nog aan dood ook.
Herbalife werkt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 13 aug 2004 15:46

Hoeveel krig je van Herbalife om dit hier te melden???

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 13 aug 2004 16:12

Bij mij werkt Herbalife, ik ben bijna 20 kilo afgevallen en ik voel me goed erbij. Ik ben heel mijn leven dik geweest en dan weer dun en dan weer dik(ker) en nu ben ik al bijna een jaar op het zelfde gewicht. Geloof mij ik heb alle geprobeert en dit werkt gewoon voor mij.

Ik zie het zo:
Iedereen is anders, niemand heeft het zelfde lichaam en iedereen's lichaam reageert ook anders op dieet-produkten.. Laat iedereen lekker afvallen en zich goed voelen op hun eigen manier.. Wat voor jou werkt hoeft bij een ander niet te werken..

Gr. Tanja

malieske

Ongelezen bericht door malieske » 13 aug 2004 16:22

Mijn man en ik liepen laatst in het winkelcentrum en kwamen zo´n stand tegen van dit product.
Bij een meneer werd zijn vetpercentage gemeten, die er zeer, maar dan ook zeer mager uitzag en was.
Je kunt eigenlijk wel zeggen, vel over been.
En wat kwam uit de test.........................
Meneer had een te hoog vetpercentage.
Een paar jaar geleden heb ik ook Herbalife gebruikt.
Dat was na de geboorte van mijn dochter.
Diegene die het verkocht was iemand die zwangerschapszwemmen begeleide, dus dan heb je makkelijk en snel een aantal klanten bijelkaar.
Vrouwen willen graag na een zwangerschap afvallen, dus zij zat goed.
Ik ging naar een bijeenkomst en daar werden mensen naar voren gehaald.
Ik besloot ter plekke, wanneer ik af zou vallen, daar nooit naar toe te gaan.
Tjonge, jonge, dan voel je je toch echt belachelijk.
Er werden personen die een paar kilo waren afgevallen naar voren geroepen, en daar werd voor geklapt.
Ik heb er heel veel voor gedaan, om af te vallen.
Op mijn voeding gelet, gaan sporten en dan Herbalife gebruikt.
En raad eens hoeveel ik na 2 maanden was afgevallen........................
500 gram...................jaaaaaaaaaa, dat lijkt meer dan dat ik een halve kilo opschrijf.
Ik voelde me bedrogen.
Heel veel geld kwijt...............heb daar over geklaagt, maar nee hoor.
Je bent een klant wanneer je het spul koopt, maar wanneer je klaagt ben je een zeur.
Dan ligt het opeens helemaal aan jezelf.
Dus mijn advies....................
Let op wat je eet, sport een beetje en snoep niet teveel.
Je moet jezelf van tijd tot tijd wel eens verwennen met iets lekkers, want anders verlies je de moed.
Heel veel succes

ba ba

Ongelezen bericht door ba ba » 13 aug 2004 22:09

stelletje leugenaars zijn het die herba patienten
met dat achterlijk vet percentage gedoe
en het ergste is dat het veel geld kost en het niet helpt

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 13 aug 2004 22:17

Ik gebruik al 2 jaar afslankpillen van Herbalife en ik moet zeggen het werkt de andere kant uit ik kom wel aan.

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum » 14 aug 2004 15:07

Heb je wel de juiste pillen?. Je hebt inderdaad ook middelen van Herbalife om aan te komen en dan zou ik daarover klagen.
Ze hebben toch ook een niet goed geld terug garantie als een product niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u binnen een bepaalde tijd ik dacht binnen een maand uw geld terug krijgen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 14 aug 2004 15:28

Bekkum houd toch eens je smoel. Wat een onzin kraam jij uit. "Heb je wel de juiste pillen. Nee? dan moet je gaan klagen" ......hoe dom kun je zijn??? Gast van 22:17 is niet gek,hoor???!!!

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum » 14 aug 2004 15:38

Gast van 15.28 uur

Kom eens een keer met normaal taalgebruik.
Maar dat zal je wel nooit gebruiken.
Eigenlijk zielig maar ja we moeten maar denken de stumperd kan er ook niets aan doen.
:x

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 14 aug 2004 17:38

Het is absoluut normal nederlands Bekkumpje. Maar het ging niet over taalgebruik, het gaat over de inhoud van JOUW berichten!! Want dat slaat compleet nergens op! Jij spoort niet. Overal krijg je tegengas maar Bekkum gaat gewoon door, hoor?! Je hebt een plaat voor je kop die dikker is dan dan de muren van de kluis van de Nederlandse Bank. Maar ga maar weer lekker door en reageer hier maar weer op. Ik ben benieuwd waar je nu weer mee komt (al is het meestal dezelfde nonsens dus ik verwacht er niet teveel van!) :twisted:

Gesloten