LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herziening op besluit (na afwijzing zorg)

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
LanaDio
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2018 11:04

Herziening op besluit (na afwijzing zorg)

Ongelezen bericht door LanaDio »

In TrosRadar gezien dat elke zorgverzekeringsmaatschappij het formulier: 'Herziening op besluit' zou moeten hebben en deze zou kunnen downloaden. Na een afwijzing door OHRA besloot ik om dit formulier te downloaden vanaf de OHRA site, maar die kon ik nergens vinden. Goed verstopt dacht ik nog. Dus ze een mail gezonden. Na een dikke week kreeg ik dit in mijn mailbox: Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar het formulier 'herziening op het besluit'. OHRA kent het genoemde formulier niet. Het formulier is wel gebruikelijk bij gemeenten en overheid . . . . . . . . ?!?!?!??!
Ik meen toch goed te hebben begrepen in de uitzending dat ze dit MOETEN hebben !? Wat nu ? Wie kan mij goed advies geven ? Groet, Lana

ZeerPrivé
Berichten: 5449
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Herziening op besluit (na afwijzing zorg)

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nog maar een keer kijken / lezen dan? https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... rzekeraar/

Gesloten