LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisartsen en verborgen agenda's

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Aldar
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2018 19:51

Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door Aldar »

Ik heb het meegemaakt. Pas na het verstrijken van heel veel tijd en een harde confrontatie werd duidelijk waar hij mee bezig was.

Nu heb ik niet zo'n positief beeld van die beroepsgroep; gebeurt dit wel vaker ? Ervaringen ?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Aldar schreef:Ik heb het meegemaakt. Pas na het verstrijken van heel veel tijd en een harde confrontatie werd duidelijk waar hij mee bezig was.

Nu heb ik niet zo'n positief beeld van die beroepsgroep; gebeurt dit wel vaker ? Ervaringen ?
Ongetwijfeld. Maar wat heeft u aan ervaringen van anderen? Elke zaak staat op zich. En als u hard kunt maken dat uw huisarts dingen doet die niet mogen kunt u een klacht indienen. En als het bewezen is zullen er sancties komen. Daar hebben andere gevallen bij andere huisartsen niets mee te maken.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door Moneyman »

Huisartsen zijn mensen. Mensen maken fouten en doen dingen verkeerd. Zo kan je een identiek topic openen voor ieder willekeurig beroep.

Wat wil je bereiken met dit vage topic?

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door BL2 »

-Wat heeft u meegemaakt ?
-Waar was hij mee bezig ?
-Wat is er fout bij die beroepsgroep ?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door scontra »

Aldar schreef:Ik heb het meegemaakt. Pas na het verstrijken van heel veel tijd en een harde confrontatie werd duidelijk waar hij mee bezig was.

Nu heb ik niet zo'n positief beeld van die beroepsgroep; gebeurt dit wel vaker ? Ervaringen ?
Vertel dan eerst maar eens zelf wat u met uw huisarts heeft meegemaakt en vraag dan pas anderen naar hun ervaringen met hun huisarts. :idea:

Naar mijn gevoel is de benaming "huisarts" echter al lang achterhaald.
De persoonlijke benadering is al lang verdwenen. Je bent als 'klant' een 'klantnummer' geworden en wordt, in ieder geval door onze onze 'Eerstelijns Zorgverlener' ook zo behandeld, hoe goed het mogelijk ook bedoeld zal zijn.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Mijn huisarts heeft ook een verborgen agenda. Ik trouwens ook. Ik maak mijn agenda hier niet openbaar.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door reggie2 »

Aldar schreef:Ik heb het meegemaakt. Pas na het verstrijken van heel veel tijd en een harde confrontatie werd duidelijk waar hij mee bezig was.

Nu heb ik niet zo'n positief beeld van die beroepsgroep; gebeurt dit wel vaker ? Ervaringen ?

Als je een conflict hebt met je huisarts.....praat het dan met hem/haar uit. Dit is gewoon geen plek voor jouw conflict.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door Dirkie »

Aldar schreef:Ik heb het meegemaakt. Pas na het verstrijken van heel veel tijd en een harde confrontatie werd duidelijk waar hij mee bezig was.

Nu heb ik niet zo'n positief beeld van die beroepsgroep; gebeurt dit wel vaker ? Ervaringen ?
Aangezien ik geen flauw idee heb waar het over gaat of wat de vraag is kan ik hier geen zinnig antwoord op geven. Maar wel een onzinnig antwoord: komend weekend gaat het vriezen :mrgreen:

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door reggie2 »

Dirkie schreef:
Aldar schreef:Ik heb het meegemaakt. Pas na het verstrijken van heel veel tijd en een harde confrontatie werd duidelijk waar hij mee bezig was.

Nu heb ik niet zo'n positief beeld van die beroepsgroep; gebeurt dit wel vaker ? Ervaringen ?
Aangezien ik geen flauw idee heb waar het over gaat of wat de vraag is kan ik hier geen zinnig antwoord op geven. Maar wel een onzinnig antwoord: komend weekend gaat het vriezen :mrgreen:

Was het maar waar :lol:

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door kuklos »

Aldar schreef:Nu heb ik niet zo'n positief beeld van die beroepsgroep; gebeurt dit wel vaker ?
Ik heb niet zo'n positief beeld van dit soort vage berichten. Helaas worden dit soort berichten zonder detail vaker geplaatst op dit forum.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door renewouters »

Als je een hele beroepsgroep over 1 kam scheert zal je deze ervaringen kennelijk met een statistische verantwoord aantal huisartsen moeten hebben gehad. Wat op zich wel heel bijzonder is. Dan heb je er een fulltime dagtaak aan om verschillende huisartsen te raadplegen.

Oftewel: beetje raar om een ervaring met een arts op een hele beroepsgroep te projecteren. Of zit je er niet mee dat als een vakgenoot van jou een keer wat fout doet, jij ook als onderdeel van die beroepsgroep in een kwaad daglicht wordt gesteld? Als dat zo is, is je reactie te begrijpen. Nog steeds niet logisch, maar goed.

sake1987

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door sake1987 »

Misschien zit ik er helemaal naast maar het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit las is viewtopic.php?f=46&t=186397

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door Lady1234 »

sake1987 schreef:Misschien zit ik er helemaal naast maar het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit las is viewtopic.php?f=46&t=186397
Die indruk had ik ook al.

Eenzelfde soort topic als dit oude staat ook op het Kassa forum.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huisartsen en verborgen agenda's

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het is een nationale sport geworden: agenda's verbergen.

Gesloten