IVPG Instituut voor Preventie en Gezondheid, huidkankeronderzoek

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Kasmi
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2021 07:55

IVPG Instituut voor Preventie en Gezondheid, huidkankeronderzoek

Ongelezen bericht door Kasmi »

Het IVPG maakt reclame voor preventief huidkankeronderzoek. Eind mei 2021 heb ik 1 gratis scan laten maken en op eigen kosten nog drie andere plekjes laten scannen. Binnen een week of twee zou ik de uitslag krijgen. Tot op heden heb ik geen uitslag en reageert het IVPG niet meer op mails en is telefonisch ook niet bereikbaar. Ik heb in het begin nog 1 mail ontvangen dat er achterstanden zijn en er extra personeel op wordt gezet. Daarna radiostilte. Ik heb mijn geld teruggevraagd. Geen vertrouwen in deze club.

Er werd me ook een gratis longonderzoek aangeboden dmv een blaastest kon COPD vroegtijdig opgespoord worden. Ook hiervan geen uitslag.

Misleidend in zo een delicate zaak als huidkanker en longonderzoek.

Ik las dat er meer mensen zijn met dezelfde ervaring. Wat kunnen we doen? Je kunt nog steeds een afspraak hiervoor maken zag ik en je krijgt dan wel heel snel een reactie...

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: IVPG Instituut voor Preventie en Gezondheid, huidkankeronderzoek

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar voor die medische zaken kunt u gewoon bij uw huisarts terecht. Dus waarom daarvoor naar een commerciële instelling gaan?

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: IVPG Instituut voor Preventie en Gezondheid, huidkankeronderzoek

Ongelezen bericht door Lowieze »

De kans op geld terug terwijl u al diverse scans hebt laten maken, acht ik kansloos.
Op hun site staat dat u hier https://www.skge.nl/ eventueel een klacht kunt indienen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: IVPG Instituut voor Preventie en Gezondheid, huidkankeronderzoek

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Deze scans zijn sowieso geen goed idee. Zie artikel Medisch Contact:

https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... n-kans.htm

Gesloten