LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht Medipoint Zorghulpmiddelen aanbieder

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
richeric
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2017 12:17

klacht Medipoint Zorghulpmiddelen aanbieder

Ongelezen bericht door richeric »

Onderwerp klachten Medipoint

Mijn moeder is afhankelijk van zorghulpmiddelen die ze geleverd krijgt van Medipoint. Ze is nu al ruim een jaar bezig om haar trippelstoel aangepast te krijgen. Bemiddelaars komen en gaan maar de follow-up/ back-office blijft een drama.
Mijn vader heeft er een boek over geschreven. En ze zijn niet de enigen die klachten hebben.
Misschien dat er meer gedupeerden zijn?
Anders komen zeker in aanmerking voor een ijskoude douche.

Vriendelijk groeten, Richard Mes (mantelzorger),

IK ZOEK NOG MEER MENSEN MET SOORTGELIJKE KLACHTEN OVER M.N. MEDIPOINT!!!!!!
IK ZIE UW REACTIE(S) GAARNE TEGEMOET.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: klacht Medipoint Zorghulpmiddelen aanbieder

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Geachte TS .
Dit is een forum dat door(zakelijke uitzonderingen daargelaten) wordt bemenst door mensen met meestal een wat uitgebreidere kennis van de diverse zoekmachines en zijn in het bezit van een oplossingsgericht denkvermogen. Al dan niet met af en toe een sarcastische/melige insteek.
Verder neem dit op met uw Zorgverzekeraar, zij vergoeden nl dit soort zaken.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: klacht Medipoint Zorghulpmiddelen aanbieder

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic reacties verwijderd door moderatie.

the5oaks
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jun 2009 14:07

Re: klacht Medipoint Zorghulpmiddelen aanbieder

Ongelezen bericht door the5oaks »

Bij een vorige leverancier had ik een heel goede aangepaste trippelstoel. Toen werd het onderhoud etc. door de zorgverzekeraar overgedaan naar Medipoint. En de ellende begon. Mijn trippelstoel ging kapot. Kan niet ter plaatse gerepareerd worden werd gelijk gezegd. Trippelstoel weg en ik kreeg een andere terug die geen goede steun gaf. Het was meer een bureaustoel. Mijn eigen trippelstoel heb ik nooit terug gezien. Helaas was het niet anders werd verteld. Er werd bezuinigd ook op trippelstoelen. Een paar jaar gingen voorbij en ook deze trippelstoel begon mankementen te vertonen. De wielen liepen vast. Dus Medipoint gebeld. Kan niet ter plaatse gerepareerd worden werd gelijk gezegd. En trippelstoel werd meegenomen en ik kreeg een vervangende stoel. Na drie weken belde ik hoe lang het nog zou duren. Het wachten was op onderdelen werd gezegd. Een maand nadien weer gebeld. Mevrouw uw trippelstoel is verdwenen. We weten niet waar hij is. Pffff. stoel nummer 2 foetsie. Heb gezegd dat dit al de 2e stoel is en dat ik een goede stoel wil. Denk er echt over een andere leverancier in te schakelen.

Gesloten