LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lang wachten op service Welzorg

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
19741973
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2019 11:10

Lang wachten op service Welzorg

Ongelezen bericht door 19741973 »

Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat te doen. Ik zit in een elektrische rolstoel. Al 17 jaar gebeurt het dat als ik nieuwe banden nodig hebt bijvoorbeeld Welzorg komt kijken, vervolgens de verkeerde besteld, en vervolgens er weken over doet om de juiste te monteren. Als ikzelf de leverancier bel heeft hij de materialen gewoon op voorraad. Waarom moet het zo lang duren? Ik kan hele verhalen vertellen over de slechte service van welzorg en begrijp gewoon niet waarom het zo moet. Nu moet ik tot 3 december wachten op twee achterbanden. Frustrerend.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 nov 2019 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Lang wachten op service Welzorg

Ongelezen bericht door berndv »

Dat is raar. Dus ze maken keer op keer dezelfde fout? En hoe vaak is dit nu gebeurd? Ik heb namelijk geen idee hoe vaak de banden moeten worden gewisseld. Ik neem toch ook aan dat als de rolstoel door welzorg is geleverd, ze toch ook zouden moeten weten welke banden er op zitten?

Gesloten