LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door VioletPrue »

barry2105 schreef:Nee wij zijn gewoon een leuk gezin maar iemand. Denkt maar dat we het nie kunnen. Maar. Jhaa. Normaal moeten wij toch ook in de rechtzaal zijn. Wat er besloten word maar we horen nix meer van hun hoe kom ik van die amk af. Gewoon onterecht.
Dat hangt er helemaal vanaf, waarom is er ingegrepen?
U komt niet 'zo maar' van hen af, zij zullen de situatie in moeten schatten en daarop een plan maken.
En dit kan zonder rechtbank besloten worden.

Patstap
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2015 18:02

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door Patstap »

Even van te voren ik heb dyslectie,Dus niet zeuren en vergelijken met fam. tokkie's
of zo oke?.

Ik ben 44 jaar en 2 jaar geleden ben ook beschuldigd geweest over mij 3 kinderen en de kinderbescherming hebben alles overhoop gehaald en moest met de billen bloot ze zijn overal geweest op school sport enz. En moest doen wat hun vonden of anders...

Al dan al is het ongegrond verklaard men heeft niks kunnen vinden,En er was ook niks te vinden.

De melder
denk ik zelf dat het te maken heeft met mij Family ,mede doordat ik 8 zussen heb en 2 broers en ik zelf de jongste van alle 11 ondanks ik al 44 ben.

En heb daardoor altijd naast me schoenen moeten lopen om alle zussen en broers tevreden moeten houden wat absoluut niet gaat.

Ik zeg dan ook altijd dat ik 9 moeders heb en heb sterk vermoede dat 1 van mij moeders "1 van mij zussen dus" iets opgeblazen hebben en onterecht een melding gemaakt hebben.

Ik ben verhuisd mede door die beschuldiging van Amsterdam Naar het uiterste punt in het zuiden van Limburg.

En nu wil ik het met mijn Fam wel weer aanhalen maar kan het gewoon niet meer omdat ik dat vermoeden heb dat 1 of meer in de fam gedaan heeft.

Ik hoeft nog geen eens een naam weten alleen is het mij fam of niet?

bovendien heb ik al van te voren aangegeven bij de kinderbescherming dat ik niet blij was en niet mee eens was dat wij met de billen bloot moesten en meer schade zou maken en dat hun een probleem zullen zijn.

En nu zit ik in Limburg kinderen zijn jarig maar geen tante's en ooms {mijn zussen en broers} daar zijn nu de spanningen nu te groot voor en zal zo blijven de lijn is overtreden door dit.

Ik kan je zeggen kindermishandeling is erg heel erg
maar het is net zo groot om als beschuldigen van te worden.
Mede dat je bij mishandeling een kind machteloos is van ouder zijn wij als ouders net zo machteloos tegen instanties om hier tegen in te gaan....

Wat kan ik doen? is er wel wat aan te doen? via fam. kom ik geen stap verder en de kinderbescherming wil niks zeggen wie de melding gedaan heeft.

Het is zo erg en loopt er jaren lang mee rond en als ik het geld voor had had ik mij achternaam veranderd zo erg is het de de beschuldiging van de kinderbescherming ongegrond of niet het gaat me te ver mij familie {ooms en tante's van mij kinderen zeg maar } is stuk de lijn is overtreden zo voel ik dat.

Gesloten