LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
majorie
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2006 22:29

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door majorie »

moet je even goed met je poep ogen lezen linda waarom ik hulp vraag en niet zo maar oordelen om dat hy alleen voor strafzaken is en ik vroeg hulp of iemand nog andere opties zouden weten ik doe alles om mn kindje terug te krijgen maar meschien als je zelf kinderen zou hebben moet je dat kunne begrijpen en hopelijk kom je er anders meschien ooit achter wat moeder gevoelens zijn iedergeval van de rest die me wel verder zouden kunnen helpen bedankt

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Als je begint te schelden leest niemand je verhaal meer.

Graag de volgende keer ook komma's en punten gebruiken.
Dan is het verhaal te lezen en te volgen.

Ik ben in ieder geval afgehaakt.

Lieske

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

1. Ze nemen niet zomaar je kinderen van je af.
2. Iemand die >1000 euro per uur aan een advocaat kan uitgeven moet niet zeuren.
3. Het is "misschien" en "hij" met een i en een j en niet met een y.

majorie
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2006 22:29

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door majorie »

ik scheld niet ik geef mijn mening er zijn genoeg mensen die onterecht beschuligd worden als je goed op internet op zulke sites kijkt
bv deze http://www.sdnl.nl/petitie-arlette-heskes.htm als je op die vrouw klikt hoor je haar verhaal ze heeft het zelfde mee gemaakt ik oordeel niet over mensen ik luister wat ze te vertellen hebben alleen het is zo rot dat er altyd mensen moeten zijn die je af moeten kraken ik heb verdriet om mijn kindje en ik kijk of er mensen zijn die dat ook hebben mee gemaakt en nog tips voor me hebben meer niet en linda jou vraag ik niet om een mening ok iedergeval andere mensen die me wel verder zouden kunnen helpen hardstikke bedankt

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door pluisje »

dit is raar iemand vraagt om hulp en wij gaan veroordelen dat kan toch niet..

ik ben een hele jonge moeder en weet dat ze terdege wel onterecht kunnen beschuldigen...
bij de één nemen ze het kindje af en waarom????
bij anderen laten ze ondanks waarschuwingen het kindje thuis met alle gevolgen van dien...

ik kan dit soms ook niet begrijpen, nemen ze een kindje af zonder bewijs, de andere keer hebben ze bewijs en doen ze niets...

vindt het heel erg voor je en als ik jou was ging ik naar de krant om dit nederland duidelijk te maken...

ik hoop dat je het snel terug krijgt....

pluisje

majorie
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2006 22:29

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door majorie »

dankje wel voor je reactie mis mn kindje ook heel erg heb vandaag jeugdzorg gesproken ze zegt wat klink je boos ik zeg vind je dat zo raar hoe zou jij het vinden als ze je kindje afnemen en vals beschuldigen ik heb naar vele dingen emails gestuurd het ad de telegraaf en sites die er voor zijn ik heb reactie gekregen van ombutsman en ze gaan in behandeling nemen en nog een orginisatie gaan kijken wat ze voor me kunnen doen en ben ik erg dankbaar voor want wil ons kindje snel weer terug bedankt voor de steun en als andere mensen tips hebben mail me of reageer groetjes majorie

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door rene112 »

ik heb ook zo iets gehad
door een beet van mijn hond bij een kind van de buren
vond men het leuk om naar het amk te bellen
en te vertelen dat ik mijn dochter zou mishandelen
3 weken later stond er een damen en een heer van het amk
off ze binnen mochten komen
wand ze haden een klacht gehad van dat ik mijn dochter
zou slaan en sexuweel zou mishandelen
nou toen ging het vuur naar boven
ik vroeg welke mogol dit het gemeld en er werd dood leuk gezegt
mogen wij niet zeggen

ik heb ze toen papieren onder de neus gedout
en daar stonden ze even raar te kijken
mijn dochter heet een achter stand in haar hersens
en daar door valt ze veel en heeft veel blauwe pleken
op haar bennen

ik vroeg aan hum ik wil weten wie het heeft gemeld
maar dit haden ze niet gezegt
ik ben toen naar het politie buro gegaan
en heb met de wijkagent gesproken
maar die wou er niets aan doen
ik ben toen naar zijn baas gegaan met het verhaal
en deze heeft mijn bekent gemaakt wie het is geweest om dat het amk ]
daar ook naar toe had gebeld voor inzagen off wij een normaal gezin
zijn en daar op werkt ja gezegt


ik ben hier op naar een atvocaat gegaan en heb deze zaak voor gelecht
aan hem hij zij het moet niet gekker worden hier

nu zijn mijn buren gedagvaard door mijn atvocaat wegens laster en smaad

hij heeft hier ook een flinke clame aan toe ge past wegen gedefde inkomsten




verder wens een all veel sterkte tegen dit soort mensen met namen
die niet weten wat er dan door je heen gaat als je je kind kwijt raakt

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Het lijkt wel of het hier vol met Tokkies zit. Het taalgebruik is hier ver beneden peil. Mijn zoontje van 9 schrijft zelfs beter Nederlands.

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door pluisje »

en wat zegt slecht schrijven over gevoel....

niets dus gewoon iedereen in zijn waarden laten aub...

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door rene112 »

heb je nou niks anders te zeuren dan mijn taal je bent zeker zelf zon
tokkie werkt zeker voor zon vlut buro

gewoon
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 aug 2006 19:16

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door gewoon »

Lindalovelace, hoop toch wel dat je zoontje van 9 meer gevoel in zich heeft als jij. Het is hier op dit form tenslotte geen nederlands dictee. En wie weet heb je zelf nog ooit hulp nodig van een ander ,met advovaat of zonder advocaat

Indeopost
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 dec 2006 09:16

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door Indeopost »

door tkfoutn en woordn vrekeerd neer te zettn kunnn somige mensn toch een zin begrjipen, ok al stat ht zondr klinkrs of medeklinkrs.

Ze moeten gewoon niet zeuren over spelfouten, we kunnen het allemaal lezen en begrijpen, ga dan niet zitten melken over iemand zijn taal/tikgebruik. :evil:

Heb zelf 2 kinderen waarvan er 1 (de jongste van 4) een woelwater is en nog wel eens naast zijn bed ligt in z'n slaap.
Op school ook al een keer moeten verklaren waarom hij blauwe plekken had, mensen worden heel erg wantrouwig en de betrokkene heel, HEEL erg kwaad als je een stempel krijgt. :evil:

Gelukkig werd er ook geluisterd naar mijn oudste zoon (8 jaar) die geen blauwe plekken heeft o.i.d. dat wij dus absoluut onze kinderen niet slaan of mishandelen.
Vanaf hun geboorte tot nu hebben wij onze kinderen niet geslagen, 5 minuten op een strafstoeltje of goed gedrag belonen doet wonderen.

De school en schoolarts hebben openlijk hun excuses aangeboden en een rectificatie in de schoolkrant geplaatst.
Zo kan het dus ook.

Ik hoop dat de topicstarter en nog een paar anderen hier de juiste hulp krijgen en dat de situatie opgelost wordt.
Maar het belangrijkste is wel blijven geloven in jezelf, maak dit ook duidelijk naar een advocaat, die zul je hard nodig hebben.

Heel veel sterkte

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door Walter van V »

kindermishandeling staat gewoon erg in de aandacht, omdat het nog steeds helaas veel vaker voorkomt dan men denkt of ziet... Mishandeling kan ook veel verder gaan dan de bekende lichamelijke mishandeling. Ook psychische mishandeling komt vaker voor dan men denkt!

het is dus goed dat er mogelijkheden zijn melding te maken bij verdachte zaken/omstandigheden.

maar er moet van alle kanten natuurlijk wel op fatsoenlijke manier mee omgegaan worden..

En tja helaas is het dus ook heel gemakkelijk om iemand te pesten middels een valse aangifte. Maar degeen die zoiets doet moet zich wel beseffen dat het bewust doen van een valse aangifte strafbaar is! en dat ook de meldpunten hier niet blij mee zijn, en dus wel aan de politie doorgegeven zal worden wie de melding gedaan heeft!
(zoals ik al eens in een ander topic stelde: anonimitiet is slechts betrekkelijk, zeker wanneer en laster, smaad en/of belediging aan te pas komt . Ook op internet alle 3 zaken waarvoor gewoon aangifte gedaan kan worden, en indien aantoonbaar gewoon voor de rechter komt.

bboopz
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 okt 2006 19:29

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door bboopz »

Ha die Linda, ben je hier ook weer bezig?
tis ff lastig lezen he? zo zonder interpunctie. maar ik heb zelf 2 kinderen en iemand zou mij, met mijn toch wel redelijk uitgesproken manier van met mijn 2 koters omgaan zomaar ergens van kunnen beschuldigen. en voor je nu denkt, yep, ik ga het meldpunt bellen: 1 is 12, en ervan overtuigd dat ik misschien wel eens streng ben maar altijd rechtvaardig, de andere is 9 en kroelt graag met me. en ik met hem/haar, dat mag jij raden. als je nou niks normaals te vertellen hebt, reageer dan eens niet. Kindermishandeling is een 'hot' item, als je niets doet, terwijl je iets vermoedt, doe je het niet goed, als je melding van een vermoeden maakt terwijl er niets aan de hand is, hebben de mensen die het slachtoffer zijn van die melding een hoop trammelant / ellende aan hun naam hangen. Het blijft moeilijk. Majorie, veel suc6, ik kan je hier geen raad bij geven, heb het nooit aan de hand gehad, maar sterkte en goeds gewenst, en inderdaad, zoek/vind een goede advocaat.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

majorie


Geplaatst op 26 Dec 2006 18:40 door Verstuur mail majorie
moet je even goed met je poep ogen lezen linda waarom ik hulp vraag en niet zo maar oordelen om dat hy alleen voor strafzaken is en ik vroeg hulp of iemand nog andere opties zouden weten ik doe alles om mn kindje terug te krijgen maar meschien als je zelf kinderen zou hebben moet je dat kunne begrijpen en hopelijk kom je er anders meschien ooit achter wat moeder gevoelens zijn iedergeval van de rest die me wel verder zouden kunnen helpen bedankt
1.Ik gaf je een gedegen oplossing voor haar problemen is het weer niet goed.
2.Ik geef helemaal geen oordeel over Moskovich.

kiz
Berichten: 2313
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door kiz »

1.Ik gaf je een gedegen oplossing voor haar problemen is het weer niet goed.
ik heb je bijdragen even op een rijtje gezet Linda...
Geplaatst op 25 Dec 2006 00:36 door LindaLovelace
Waarom moet je hier op het forum om hulp vragen?? Als je geld genoeg hebt om Moszkowicz (< 1000 Euro/uur ) te betalen zal het niet moeilijk zijn om een andere goede advocaat op dit gebied te vinden.

Geplaatst op 26 Dec 2006 23:59 door LindaLovelace
1. Ze nemen niet zomaar je kinderen van je af.
2. Iemand die >1000 euro per uur aan een advocaat kan uitgeven moet niet zeuren.
3. Het is "misschien" en "hij" met een i en een j en niet met een y.

Geplaatst op 27 Dec 2006 21:39 door LindaLovelace
Het lijkt wel of het hier vol met Tokkies zit. Het taalgebruik is hier ver beneden peil. Mijn zoontje van 9 schrijft zelfs beter Nederlands.
Het ligt ongetwijfeld aan mijn beperkte taalkennis en beperkte verstandelijke vermogens dat ik er geen advies in kan ontdekken.

Hallo??
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2006 20:52

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door Hallo?? »

Vreemd ... wat hier gebeurd. Wie kan er wel correct Nederlands als je kind wordt afgenomen? Het zal je maar gebeuren. Help mekaar liever hoe je je eigen kind terug krijgt dan nog even verder trappen. We zijn allemaal mensen, je hoeft de ondraagelijke pijn van je kind missen toch niet door nog meer 'vreemde' opmerkingen te versterken?
Jeugdzorg is raar bezig, laten ze zich gaan bemoeien met gezinnen waar echt heftige dingen spelen. Begrijp je boosheid, vertel duidelijk en eerlijk hoe het is in de rechtzaal. Laat desnoods een advocaat je bijstaan. En maak aantekeningen wat het amk/voogd zegt. Laat dat eventueel door hun onderteken.Sterkte!!!

bboopz
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 okt 2006 19:29

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door bboopz »

@LindaLoveLace

:D
Laatst gewijzigd door bboopz op 03 jan 2007 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

bboopz


Geplaatst op 29 Dec 2006 21:04 door bboopz
@LindaLoveLace

wat ben jij overigens een ongelooflijk k*t wijf, met je commentaren zonder maar ergens iets te LEZEN

SUCKERTJE
Ik heb het verhaal gelezen, hoewel het niet makkelijk is zonder leestekens.
Ik wilde alleen maar zeggen dat als Moszkowicz je niet kan helpen omdat hij alleen maar strafrecht doet dat je dan zo snel mogelijk een andere advocaat moet zoeken.

Is SUCKERTJE jouw voornaam of achternaam? Ik heb zo het idee dat deze naam goed bij je past.

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: onterecht beschuldigd worden van kindermishandeling door....

Ongelezen bericht door pluisje »

EVEN..... hou even op met elkaar onder uit halen...

steun elkaar, als je dit niet kunt, niet begrijpt wat dit inhoud zeg dan niets, als je dit over komt zit je niet te wachten op zoveel onzin...

laat elkaar in de waarde aub....

Gesloten