LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PGB declaraties bij VGZ

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Beauzo
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2017 16:07

PGB declaraties bij VGZ

Ongelezen bericht door Beauzo »

Al voor de 3e keer sinds mei kampt VGZ volgens eigen zeggen met een storing waardoor de behandeling en uitbetaling van het PGB is vertraagd. Men belooft dat na het indienen van een declaratie binnen zes werkdagen uitbetaling plaats vindt. Dat gaat dus de laatste tijd vaak fout. Dat PGB is -helaas- ons inkomen. Het is toegekend aan mijn vrouw, omdat ze meerdere chronische ziektes heeft. Met dat geld betaalt zij mij, want ik ben haar informele zorgverlener. Het is absoluut geen vetpot en dus zeker geen luxe, maar wij moeten er wel rekeningen van betalen. Met een afgebeten 'Onze excuses voor het ongemak' houden wij de incassobureau's niet van ons lijf. Wij komen in toenemende mate in de financiële problemen door het haperende (computer?)systeem bij VGZ. En ergerlijk is ook de passieve houding van de afdeling klantenservice en de mensen van PGB-advies. Het lijkt niet tot ze door te dringen dat het een urgente zaak is!
Zijn wij de enigen die hiermee te maken hebben?

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: PGB declaraties bij VGZ

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kunt u om een voorschot vragen?

Beauzo
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2017 16:07

Re: PGB declaraties bij VGZ

Ongelezen bericht door Beauzo »

Kan niet. Is op declaratie basis. Het is dus geen salaris of zo.

Gesloten