Promovendum beëindigt contract met therapeut

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
kweenie

Re: Promovendum beëindigt contract met therapeut

Ongelezen bericht door kweenie » 09 mar 2019 09:44

Dus je houdt met van het slikken of stikken principe? Dan hoef je inderdaad weinig na te denken.

Ik weet wel dat er vroeger heel wat mensen ontevreden waren. En 'vast zaten' waar ze zaten, zonder mogelijkheid om over te stappen. Maar, met een half vol glas, dus ook niet het 'probleem' hadden dat ze moesten uitzoeken of ze wilden overstappen...

Ik denk trouwens dat een groot deel van de problemen met de huidige zorgverzekeraars te maken heeft met de keus voor een natura polis in plaats van restitutie.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 09 mar 2019 10:03

En vroeger zoals je in een ziekenhuis werd gediscrimineerd als tweede klas patiënt? Ik ken de verschillen nog wel. Dat is een hele verbetering. Als ze maar niet beginnen met overstap bonussen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie » 20 mar 2019 16:05

wilhelmima1 schreef:
09 mar 2019 09:34
Eigenlijk is het van de gekke dat mensen elk jaar weer opnieuw hele uren moeten besteden aan iets als Ziektekosten omdat een of andere slimmerd in 2006 besloot om de Basisverzekering in te voeren omdat het oude Zorgstelsel niet meer kon.
Alleen het simpele woord Marktwerking heeft er voor gezorgd dat het nieuwe Zorgstelsel een nog groter gedrocht is geworden dan het oude.
Nee het oude was ook niet meer uit te voeren door al die regels. en vooral dat laatste. REGELTJES, daar zijn we in dit land erg goed in geworden. Alleen ze werken niet.
Mensen steken evenveel, of meer tijd in het uitzoeken van een mobiele telefoon of vakantie, wat is dan het bezwaar om 1x per jaar die paar uur tijd te investeren in de gezondheid van jezelf of je familie/geliefden?

Plaats reactie