scoliose en m.s.

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Costnix

Re: scoliose en m.s.

Ongelezen bericht door Costnix » 27 jun 2019 08:29

Majesteitsschennis is niet meer strafbaar:
https://www.nu.nl/politiek/5215907/twee ... is-af.html

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 27 jun 2019 09:08

Kees2850 schreef:
27 jun 2019 01:46
@lady1234 daar komen ze niet mee weg als er zich iets ernstigs voordoet naar mijn mening. Radar moet dan zo snel mogelijk bepaalde uitspraken verwijderen als een instantie dat eist. Een willekeurig voorbeeld, als iemand een lid van het Koninklijk Huis zodanig beledigt dat dit als majesteitsschennis wordt gezien zal RADAR dat moeten verwijderen.
Ook het aanzetten tot haat jegens een groep mensen of aanzetten tot een misdaad zal RADAR. mocht zich dat voordoen, moeten verwijderen.

Maar ik hoef geen discussie hierover in dit onderwerp. Reageerde in eerste instantie op schrijven van RADAR zelf. En de reactie van Moneyman.
Je geeft het zelf al aan: de verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid van Radar begint pas daar waar wettelijke grenzen overschreden worden. Daarvan is geen sprake. Hoe helder wil je het hebben?

Kees2850

Ongelezen bericht door Kees2850 » 27 jun 2019 13:17

@moneyman Zo helder dat mochten er wettelijke grenzen worden overtreden in bijdragen in dit forum RADAR uiteindelijk verantwoordelijk is voor de publicatie.

@witrijder doet dat niet. Ook dat heb ik al aangegeven maar heb zo mijn twijfels geuit bij het moderatiebeleid van RADAR in dit onderwerp.
Waarbij de bijdrage van @schemering veruit de meest zinvolle bijdrage is in dit onderwerp.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 27 jun 2019 13:21

Kees2850 schreef:
27 jun 2019 13:17
@moneyman Zo helder dat mochten er wettelijke grenzen worden overtreden in bijdragen in dit forum RADAR uiteindelijk verantwoordelijk is voor de publicatie.
Dat zeg ik :wink: en dan zijn we het erover eens dat je eerdere standpunt niet juist is. Radar is niet verantwoordelijk voor alles wat er in dit forum gepubliceerd wordt, maar is dat slechts (en dan nog slechts onder voorwaarden) als de wettelijke grenzen overschreden worden.
Kees2850 schreef:
26 jun 2019 21:21
Radar is verantwoordelijk in principe voor alles wat in dit forum wordt gepubliceerd. Mocht er iets in staan dat wellicht wettelijk verboden zou zijn dan hoort RADAR dat te verwijderen. Tenminste zo heb ik dat altijd begrepen.

Wat @witrijder schrijft is niet wettelijk verboden maar de redactie van RADAR heeft ook nog een soort van verantwoordelijkheid wat wel en niet gewenst is in een openbaar consumenten forum lijkt mij.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 27 jun 2019 13:36

Kan deze discussie nu weer ontopic? Voor opmerkingen over het moderatiebeleid weten jullie het feedbacktopic wel te vinden. ^FG

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 27 jun 2019 14:30

Zoals ik hier boven lees moet ik een perfect en foutloos antwoord hier plaatsen!

Daarom mijn voorstel, doe maar in 1e TV uitzending een thema van en alle andere omroepen op andere zenders zullen U dankbaar zijn voor hun gestegen kijkcijfers.
Verder geloof ik de Topic starter en de persoon die het herhaalde na 1 jaar net zoals ik Jehova en zo geloofde!
Ik geloof het dus wel.

Een wazige theorie serieus behandelen is volgens mijn onmogelijk en verwijderen of slotje op lijkt mijn het beste.
En als de Topic starter weigerde terug te komen voor nadere info, ja dan dwalen we graag naar vreemde offtopic dingen gezien de zeer twijfelachtige vraag.

Kees2850

Ongelezen bericht door Kees2850 » 27 jun 2019 14:54

@komkommertijd TS zal niet meer reageren. @witrijder met zijn dubieuze theorieën waarschijnlijk ook niet.

Maar wat @schemering schreef op 26 juni is m.i. een hele waardevolle bijdrage hoe om te gaan met scoliose en MS. Lees dat bericht nog eens mocht je geïnteresseerd zijn.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 27 jun 2019 14:57

Ja, maar de eerder gegevens links naar deze ziekte kwam ik ook al tegen.

Weet er genoeg van en wiet rijder vertrouw ik niet.

Plaats reactie