LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siliconenolie in oog na netvliesloslating

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Siliconenolie in oog na netvliesloslating

Ongelezen bericht door berndv »

J.Dubbeltje schreef:
05 nov 2019 09:06
Hij is meer benieuwd naar mensen met kennis hiervan .
Volgensmij heb ik al een hint gegeven waar de "mensen met kennis hiervan" te vinden zijn.

Maar goed, schijnbaar als je iemand met een medisch probleem doorverwijst naar een medisch expert wordt dat gezien als afgeven op de schrijver.
J.Dubbeltje schreef:
04 nov 2019 16:00
Berndv laat ieder zijn eigen topic schrijven , en geef niet altijd af op de schrijvers .
Dit heeft helemaal niets met afgeven te maken, maar iemand adviseren om in de juiste richting het antwoord te gaan zoeken. Dit is een consumentenforum, medische problemen moet je niet met leken bespreken, dat is mijn mening. Medische problemen bespreek je met een arts, en heb je geen vertrouwen in het antwoord van die arts, vraag je een andere arts (second opinion), maar je vraag op een forum deponeren gaat je niets helpen. Alsof die arts zijn antwoord zal aanpassen omdat J.Dubbeltje op het forum van Trosradar ergens heeft gehoord dat datgene wat de dokter zegt niet klopt?

hroolvink
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2019 20:47

Re: Siliconenolie in oog na netvliesloslating

Ongelezen bericht door hroolvink »

Dubbeltje, je hebt gelijk. Ik vond het een vervelende ervaring.... en Moneyman gaat gewoon verder met bleren en schreeuwen.

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Siliconenolie in oog na netvliesloslating

Ongelezen bericht door kuklos »

hroolvink schreef:
05 nov 2019 19:53
Dubbeltje, je hebt gelijk. Ik vond het een vervelende ervaring.... en Moneyman gaat gewoon verder met bleren en schreeuwen.
Leuk dat iedereen die jou niet naar de mond praat aan het blèren en schreeuwen is.

Gesloten