LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
ErwinVr
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2019 11:51

sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Ongelezen bericht door ErwinVr »

Mijn vader (79) heeft, geheel tegen onze zin in, een hele tijd geleden een mobiele alarmering bij sociale-controle.nl afgenomen. Anderhalve week geleden is mijn vader overleden. Wij hebben het apparaat keurig naar sociale-controle.nl terug gestuurd. Daarvoor is ook de belachelijk hoge annuleringskosten van 49,95 (!) in rekening gebracht.

Vanochtend vroeg werd ik wakker gebeld op mijn. Mobile nummer, een man sprak mij verwarrend toe. Na enkele spraakverwarrende momenten bleek deze oudere heer via zijn apparaat met mij in contact te staan. Iemand anders maakt nu gebruik van mijn vaders apparaat. Op zich heel fijn. Maar u begrijpt vast...voor mij een onverteerbare confrontatie! Daarnaast had meneer ook nog eens in levensbedreigende nood kunnen zijn, ik had ‘m niet kunnen helpen..!

Ik vind dit echt een ongelooflijk slechte zaak waar jullie je diep, heel diep, voor moeten schamen. Van de door jullie geclaimde sociale controle is geen spraken en al helemaal niet van een veilig gevoel. Nog los van een uiterst pijnlijke situatie aan beide zijde!

Mijn verzoek is dan ook deze per direct de annuleringskosten terug te storten, van een deugdelijke administratie is klaarblijkelijk geen sprake en daar hoef ik dan ook niet voor te betalen! Daarnaast om op deze manier mij tegemoet te komen voor deze ongehoorde gang van zaken!

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ehhh.. u bent nu op het Radarforum. Wij zijn niet het betreffende bedrijf. Ik leef met u mee maar u moet toch echt rechtstreeks bij het bedrijf klagen.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wij zijn dus die “jullie” niet die u wilt aanspreken.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Ongelezen bericht door moederslink »

Gecondoleerd met het overlijden van uw vader.
U moet uw , terechte , klacht deponeren bij het bedrijf sociale- controle.nl.
Dit is kwalijk .

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

ErwinVr schreef:
05 jun 2019 12:08
Mijn vader (79) heeft, geheel tegen onze zin in, een hele tijd geleden een mobiele alarmering bij sociale-controle.nl afgenomen. Anderhalve week geleden is mijn vader overleden. Wij hebben het apparaat keurig naar sociale-controle.nl terug gestuurd. Daarvoor is ook de belachelijk hoge annuleringskosten van 49,95 (!) in rekening gebracht.

Vanochtend vroeg werd ik wakker gebeld op mijn. Mobile nummer, een man sprak mij verwarrend toe. Na enkele spraakverwarrende momenten bleek deze oudere heer via zijn apparaat met mij in contact te staan. Iemand anders maakt nu gebruik van mijn vaders apparaat. Op zich heel fijn. Maar u begrijpt vast...voor mij een onverteerbare confrontatie! Daarnaast had meneer ook nog eens in levensbedreigende nood kunnen zijn, ik had ‘m niet kunnen helpen..!

Ik vind dit echt een ongelooflijk slechte zaak waar jullie je diep, heel diep, voor moeten schamen. Van de door jullie geclaimde sociale controle is geen spraken en al helemaal niet van een veilig gevoel. Nog los van een uiterst pijnlijke situatie aan beide zijde!

Mijn verzoek is dan ook deze per direct de annuleringskosten terug te storten, van een deugdelijke administratie is klaarblijkelijk geen sprake en daar hoef ik dan ook niet voor te betalen! Daarnaast om op deze manier mij tegemoet te komen voor deze ongehoorde gang van zaken!
Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw vader.
Alleen dit is het Tros Radar forum, de mensen kunnen u niet verder helpen met dit probleem. Neem dit op met het bedrijf sociale controle.nl

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gecondoleerd met het verlies van uw vader.
Dat u een noodtelefoontje van een onbekende kunt krijgen, vind ik te zot voor woorden.
Uw bericht heb ik gemeld bij de moderatie, opdat de redactie de afweging kan maken of zij hier aandacht aan willen besteden.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: sociale-controle.nl gaat slecht om met privacy en is onnodig slordig

Ongelezen bericht door Moneyman »

Maar, met alle respect... er is dus een foutje in de administratie gemaakt. Vervelend. Maar kan gebeuren, toch? Ik vind de reactie behoorlijk overtrokken.

Ik snap dat het pijnlijkheid, en emoties oproept, maar ga niet vanuit de emoties in de aanval. daar heeft niemand iets aan.

Sterkte!

Gesloten