LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tandartspraktijk `aan de Molen`

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
hardenberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2014 16:17

Re: Tandartspraktijk `aan de Molen`

Ongelezen bericht door hardenberg »

Ik hoop dat heel hardenberg dit leest!!

Ben blij dat dit eindelijk in beeld komt tandartspraktijk "aan de molen" is hardenberg is afschuwelijk! In het begin zat ik bij bovengenoemde tandartspraktijk en werd slecht behandeld en de mevrouw die altijd achter de balie zit is erg asociaal! de tandartsen spreken voor geen meter Nederlands heel erg vervelend als ze iets uitleggen en je snapt het niet..

ik was destijds altijd bang dat als ik over zou stappen naar een andere tandartspraktijk dat ik nog slechter af was maar gelukkig heb ik de stap genomen en word nu heel erg goed geholpen door een andere tandartspraktijk in hardenberg!

ik ben blij dat ik ben er weg ben gegaan en ik raad dit iedereen aan die klant is bij tandartspraktijk "aan de molen" in hardenberg!

BAH WAT HEB IK EEN SLECHTE ERVARING BIJ HUN STELLETJE AMATEURS EN PRUTSERS IK SNAP NIET DAT HUN OPEN MOGEN BLIJVEN! SLUITEN DIE TENT!!!

Datdus
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:23

Re: Tandartspraktijk `aan de Molen`

Ongelezen bericht door Datdus »

Tandarts [naam verwijderd] trekt onnodig kiezen om implantaten et cetera te kunnen plaatsen, Ping Ping kassa. Gelukkig kreeg ik koudwatervrees en heb ik mijn kies toch niet laten trekken ondanks de druk die in de praktijk op mij werd gelegd. Gevolg ik heb hem na jaren nog steeds omdat ik naar een andere tandarts ben gegaan. Er bleek niet heel veel aan de hand, wortelkanaalbehandeling en klaar. Mijn twijfel kwam omdat hij bij meerdere mensen die ik ken, reeds kiezen had getrokken omdat dit hard nodig zou zijn. Ik twijfel hier nog steeds erg aan. Hij lijkt de wijsheid in pacht te hebben, maar pas op!
Laatst gewijzigd door Radar op 07 apr 2015 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam verwijderd

Gesloten