LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VPZ assuradeuren.

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
effeloeke

VPZ assuradeuren.

Ongelezen bericht door effeloeke »

Ik heb de reacties over VPZ gelezen en nu even mijn verhaal over VPZ Van het Pensioenfonds kreeg ik het bericht (20-12-2005)dat ik mij collectief kon verzekeren via VPZ bij het VGZ.Daar zijn wij mee accoord gegaan.De polis kregen wij toegezonden in de eerste week van januari 2006.Eind Januari 2006 was er geen premie afgeschreven.Gebeld,maar alles was in orde.Eind februari 2006 was er weer geen premie afgeschreven weer gebeld.Nee hoor,alles was in orde en betaald.Ik zei:"Dat kan niet want er is niets afgeschreven van mijn bankrekening nou alles was betaald en meer konden zij niet doen.Eind Mei was er nog steeds niets afgeschreven en heb weer gebeld en nu werd ik wel een beetje lastig waar ik mij druk om maakte de polis had ik toch.Declaraties werden op mijn rekening gestort dus alles was oke.NOOOOOOOOOit meer iets vernomen.Tot twee dagen voor de kerst van 2006 toen kreeg ik een (kerstkado)in de vorm van een herinnering of ik even binnen veertien dagen ruim € 2300,= wilde overmaken dit was de rekening van heel 2006 en januari 2007.
Nou ik moest even bijkomen.Gebeld en heb aangegeven dat ik dit niet zomaar even uit de mouw kon schudden.Had U het geld maar apart moeten houden dan had U het zo over kunnen maken.Mijn nekharen gingen overeind staan maar dacht ik,rustig blijven.Ik meldde dat ik verscheidene keren had gebeld daar wordt toch een notitie van gemaakt gaf ik aan.Nou daar had diegene waar ik mee sprak(ik zal zijn naam niet noemen)geen boodschap aan.Ik kon een betalingsregeling krijgen en daar was het mee af.(over normen en waarden gesproken meneer Hoogervorst).Op 17 januari 2007 kreeg ik een betalingsregeling toegezonden dit heb ik ondertekend en retour gezonden.Op 26 januari 2007 kreeg ik de betalingsregeling met goed keuring ondertekend retour.Op 30 januari 2007 werd er een bedrag afgeschreven van mijn bankrekening deze heb ik weer laten terug storten want op de betalingsregeling stond namelijk dat het eerste bedrag op 30-12-2007 zou worden afgeschreven.Nou de poppen waren aan het dansen bij VPZ.Men wilden kosten wat het kost toch nu met de betaling starten.Daar ging ik niet mee akkoord men had bij VPZ geen boodschap aan mij en bij deze heb ik geen boodschap aan het VPZ in deze.De hele handel heb ik gescand en opgestuurd naar de stichting geschillen/klachten zorgverzekeringen in Zeist.Over op orde zijn van de administratie gesproken.

Gesloten