LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 honden mee ?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hi G7, jij hebt het bijna goed, wij gaan met de sleurhut, tentje,fietsen enz naar midden Limburg op een hondenvrije camping, bedankt voor alle beste wensen van iedereen . :) :D :) :o

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door eeliane »

Goh mariska nou moet je de centerparcs gids eens bekijken kan je toch echt t huisje extra laten schoonmaken, handig voor mensen die allergisch of astmatisch zijn...
blijf er bij dat ik het ook vies vindt dat er honden in die huisjes zitten en idd met hun geslachtsdelen en poepgat op de stoffen bank liggen, moet men niet te lang bij stil blijven staan want dan durf je helemaal zo'n huisje niet meer in, misschien een idee om de hondenbezitters in een aparte hoek van het park te zetten. Vol is dan vol, lekker dicht bij de hondenuitlaat...
mijn schoonzus heeft eens in een huisje gezeten waar de vlooienplaag enorm was, fijn net uitgepakt en dan doorkrijgen als je gaat zitten dat er iets niet klopt, gatverdarrie, en dan weer alles verhuizen, balen, dat was toen centerparcs...

daika
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:15

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door daika »

ik snap al die ''overlast'' van vieze huisjes door huisdieren helemaal niet,ivm medische behandelingen zijn wij 5 jaar lang, minstens 6x per jaar in een bungalowpark(je) geweest, nooit last van vlooien gehad, en waarom mensen met een huisdier apart op een park zetten ????? er zijn ook mensen zonder huisdieren die er wel van houden. tsja en als je het vies vindt dat er dieren op de banken liggen, nou reken maar dat er wel viezere dingen gebeuren in zo een huisje, zou dan zeker niet in een bed gaan liggen waar mensen allerlei ''spelletjes '' doen :wink: ,
groetjes karin

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Wat een humor..nu zijn we ondertussen 9 pagina's verder en nog steeds weten we niet waar je met 3 honden terecht kunt ;)

We weten nu wel welke enge, vieze, gore, verschrikkelijke dingen er wél gebeuren in zo'n huisje en het is maar goed dat iedereen tegenwoordig verplicht is om een zorgverzekering te hebben. Zijn ze in ieder geval verzekerd van hulp, mochten ze met welke vage klachten dan ook thuiskomen.

Ook weten we nu dat Henri met zijn sleurhut onderweg is, hij liever dan ik met dit weer, en niet Henri, maar zijn hond heeft nu dus vakantie, fijn voor dat dier :lol:

Ik vraag me af Daika...heb je deze vraag nog op andere fora gesteld?
Het is dus zeker dat die hond in het asiel blijft?
Ik vind het nog steeds jammer namelijk.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Nou Eeliane, wat ik hier in de boeken kan vinden is dat je idd een huisje voor astmatische en allergische mensen kan boeken en als het goed is worden die al schoon gemaakt en komen daar al helemaal geen huisdieren in. Maar dat is dan toch goed geregeld?
Geef je tip door aan center parcs, mss doen ze er wat mee.

En ja, als je overal bij na gaat denken :roll: Ik kom al jaren in die huisjes, maar bij ons is er nog nooit iemand ziek van geweest hoor! En een vlooienplaag.... nee, heb ik ook nog niet mee gemaakt.
Als aangeeft dat je een hond meeneemt, wordt het huisje na elke schoonmaak bespoten met vlooien spray. Dat heb ik zelf gezien omdat wij vroeger bij het huisje waren.
En ik neem altijd het kussen van de hond mee, daar ligt hij op.
En ja, die wordt regelmatig gewassen, en mijn hond ook.

brigitte
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 dec 2003 19:53

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door brigitte »

Ken je de site www.hondentoegestaan.nl al?
Hierop vind je diverse huisjes etc. waar je met 3 honden welkom bent.

Succes!

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Kijk...daar hebben we iets aan.
Misschien toch nog een toekomst voor het asielhondje? ;)

daika
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:15

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door daika »

dankjewel brigit, wat een handige site om te zoeken !!!
groetjes karin

brigitte
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 dec 2003 19:53

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door brigitte »

leuk he, de site bestaat nog niet zo lang, maar is nu al best uitgebreid.
Veel plezier met jullie vakantie uitzoeken :D

abtler
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 apr 2007 22:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door abtler »

Ik heb niet alle pagina's doorgelezen, maar ...

- Bij ons op het park mag je rustig honden meenemen ..
- Zijn we bezig met bungalows huisdiervrij te maken voor die mensen, die het idee van een dier op de bank al vies vinden (ook al besteed onze schoonmaak naderhand extra aandacht .. een zogenaamde huisdierschoonmaak).

Daarnaast houden we voldoende bungalows, met directe uitgang naar de omliggende natuur, waar we dus huisdieren toestaan.

Ons park is in Zuid-Limburg gelegen .. maar plaats even je email, als je onze folder wilt hebben.

rempt
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2007 22:28

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door rempt »

Ken je de site www.hondentoegestaan.nl al?
Hierop vind je diverse huisjes etc. waar je met 3 honden welkom bent.
Goh, er staan ook adressen op waar je met 4 of meer mag komen. Ik wist niet dat die er ook waren. Wij hadden altijd moeite om voor onze 3 honden iets te vinden. En dan nog elk jaar iets anders vinden was helemaal lastig.

hpb
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 sep 2006 10:07

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door hpb »

Er werd wel eens gezegd dat het enige verschil tussen mensen en dieren is dat dieren niet op vakantie gaan. Nou, zo te lezen is dat verschil er niet meer. 1 of 2 soms zelfs 3 honden gaan ook al mee. Misschien moet het verschil zijn: dieren komen niet op het idee om op vakantie te gaan.

Fijn al die huisdieren in de bungalow, vooral als je volgende gast bent. 's Middags op de bank zitten waar 's morgens nog een hond heeft gelegen. Over de slaapkamers heb ik het maar even niet.

Wat ook geen verschil maakt is dat 99% van de hondenbezitters net zoals 'thuis' de hondenpoep niet opruimen ("want ik betaal toch hondenbelasting en katten poepen ook overal") . Zo gebeurt het dat je zelfs in het gedeelte met huisdiervrije bungalows van het park waar ik doorgaans kom moet opletten waar je loopt, afgezien van de vliegen en de stank. Ook meermalen gezien: honden die ondanks de aanlijnplicht 'lekker' losliepen en achter de konijnen en eekhoorns aangingen.

Gelukkig is de vermelding dat huisdieren zijn toegestaan voor mij een reden om niet naar dat park of camping te gaan. Iedereen blij. Suc6 met zoeken.

Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Onvoorstelbaar, Zijn we hier nog steeds niet over uitgepraat?

hpb
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 sep 2006 10:07

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door hpb »

hoi globetrotter: wie bedoel je precies met "we" als je schrijft "Zijn WE hier nog steeds niet over uitgepraat?". Of bedoel je hiermee jezelf; schrijf dan "Onvoorstelbaar, maar IK ben hier over uitgepraat". Sommige topics verdienen het gewoon om van verse reacties te worden voorzien, vandaar...

WHL
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2007 12:06

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door WHL »

Probeer het eens bij Novasol. Konden wij zelfs met 4 honden terecht!

Gesloten