LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 honden mee ?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Henry kan er niks aan doen, hij is nou eenmaal zo.
Er is geen enkele topic waar hij normaal kan reageren.
Lekker negeren dus :lol:
Wat mij betreft mag Radar hem erafknikkeren, hij heeft toch niets zinnigs toe te voegen op dit forum.

Maar goed, back ontopic....jammer dat het niet gelukt is om een goed vakantieverblijf te vinden voor jullie en de 3 honden. En nog erger is het om Anouk daar te laten :cry:
Is het niet mogelijk om haar direct na jullie vakantie op te halen?
Het is erg zonde om die hond de dupe te laten worden van een vakantie...toch?

daika
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:15

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door daika »

Hoi Nicole,
tsja, eerlijk gezegd willen we toch wel 2x per jaar een weekje weg en helaas zou ik niemand weten waar ik dan mijn 3de hond door zal moeten laten verzorgen. Haar 2x een weekje in een kennel onderbrengen lijkt me geen optie, ze zit nu al zo lang in een asiel, dit kan je haar niet aandoen.
Hoop dat ze toch snel een baasje zal vinden.
En wat Henry betreft, ben hem ''gelukkig'' :wink: alleen maar hier tegengekomen,
groetjes Karin.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door G7 »

Och, je kunt Henri er volgens mij best bij hebben, maar toegegeven, het is er wel een met gebruiksaanwijzing. :D

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Henri42 »

G7, gebruiksaanwijzing valt best mee volgens mijn kinderen en onze huisdieren rennen niet weg als ze me zien :). Alleen ik zorg voor goede opvang oppas voor mijn huisdieren als we weg zijn,het geneuzel dat huisdieren blij en gelukkig zijn op een camping of vakantie park klopt niet, los van de overlast aan derden vakantiegangers. Maar iedereen moet weten wat hij doet, zo gaat Nicole graag naar een park met een sloopbedrijf als buurman.Je moet het maar leuk vinden. :) :D :) :o

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

:roll: pppffff
Is de hond blij als er 3x per dag een oppas komt, en dan 2 wkn lang?
En niet alle mensen met honden zorgen voor overlast, er zijn ook mensen met honden die rekening houden met andere mensen.
En als nicole het daar leuk vind, daar heeft toch niemand last van.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door G7 »

Natuurlijk hoeft een gezin met een hond op het park geen last te zijn, maar ik moet er toch niet aan denken, dat IK in dat huisje moet logeren, waar net 3 honden in hebben gezeten. Alleen het idee al!

Maarja, dat is weer een andere discussie. 8)

Hadden we ook al niet eens eerder zoiets, maar dan met.... wel of geen kleine kids op de camping? :wink:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ja klopt helemaal, maar het gaat er hier om, dat je er niet goed aan doet om je hond mee te nemen. Dat de hond dat niet leuk vind.
Nou, mijn hond vind het leuker om bij ons te zijn, dan hele dagen alleen in huis en dat 3x per dag de buurvrouw komt om hem uit te laten en eten te geven. Nou dat idee krijg ik ook van huisjes waar geen honden maar mensen hebben gelogeerd :roll:
Die kunnen er ook wat van hoor!!!

Wel gezellig dat je weer even langs komt :wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door G7 »

Nou dat idee krijg ik ook van huisjes waar geen honden maar mensen hebben gelogeerd
Ja, dan kun je beter thuis blijven. Heeft niemand ergens last van.

Ja gezellig he? :wink:

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Maar iedereen moet weten wat hij doet, zo gaat Nicole graag naar een park met een sloopbedrijf als buurman
Waarom wist ik van te voren al dat dit gezegd zou worden?
Dat toont wie je werkelijk bent...of is het onmacht? ;)
Nah ja..hoe dan ook...slaat werkelijk nergens op.

@Dayka, jammer joh, maar ik geef je wel gelijk.
Om zo'n hond nou telkens terug te stoppen in de opvang is echt zielig.
Dan weet ze zelf niet meer waar ze aan toe is.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Wie is die vriendelijke mijnheer die zulke gezellige opmerkingen maakt. Zou G7 een vrouw hebben? Arm mens.

Ik kan me niet voorstellen wat er mis aan zou zijn om je 3 hondjes mee te nemen in een huisje. 1 je betaald er genoeg voor
2. er word schoongemaakt door een schoonmaakploeg.

Dus gewoon lekker meenemen.
Ik schrijf onder de naam van mijn zus. Maar kon het niet laten om even een berichtje achter te laten.

Fijne avond G7....... :roll:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

valt best mee volgens mijn kinderen en onze huisdieren rennen niet weg als ze me zien
Henri42

NEE daar zijn ze waarschijnlijk te BANG voor!!!
hahaha :evil: :evil:

007BITCH
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2007 21:49

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door 007BITCH »

nou je krijgt wel veel reacties....mariska

Laat G7 maar lekker slapen joh!!
Is net zo lekker rustig.

HOnden mee is OKE

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door sprookje »

Zelf ga ik nooit naar een plaats waar huisdieren zijn toegelaten niet dat ik niet van dieren houd maar omdat ik alergisch ben voor huisdieren en zal ook altijd een rookvrije kamer of huisje vragen.Maar drie honden lijkt mij zelfs veel om in huis te hebben, dat moet toch stinken.Mijn buurvrouw heeft één hond en als ik er al eens even kom ruik je dat toch in haar huis.
:roll:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door G7 »

Ik bemoei me er niet meer mee :lol: , maar sprookje je haalt me de woorden uit de mond. Ik zeg niks meer! Ik ga door met mijn werk.

Wie zegt trouwens dat ik een mijnheer ben, maar slaap lekker meisjes.

:wink:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ja sprookje, dat is logisch als je astmatisch ben, maar die huisjes zijn net zo makkelijk te boeken als een huisje waar wel gerookt mag worden en waar wel huisdieren welkom zijn.
En ik geloof als je zelf geen honden in huis heb, dat je het bij een ander ruikt. Alle begrip voor hoor, ieder zijn eigen meug.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Jullie nemen maar de dogs mee en geniet ervan, laat ze niet loslopen svp.:)
Laatst gewijzigd door Henri42 op 20 apr 2007 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ja, ik neem ze zeker mee! Maar de mensen zullen niet van mijn hond schrikken hoor, dat kan ik u verzekeren :wink:

Riko
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:56

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Riko »

Misschien schrikken de mensen wel van u :lol:

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Pfff Henry...drijf het niet te ver he?
Ik hoop echt dat de webmaster hier iets aan doet, jouw uitspraken slaan echt 3x nergens op :roll:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Beste Nicole, ik reageer uitsluitend op het meenemen van 3 honden naar een vakantie park, hetgeen ik zeer onverstandig vind.

Het verhaal van de waakhond tov het sloopbedrijf in de Haan was een grapje, had ik niet moeten schrijven Excuus voor het plagen.Het Item is aangepast .

Gesloten