LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 honden mee ?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Tja, er zijn mensen die overal last van hebben :lol:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door sprookje »

Extra reinigen bestaat hoor mariska666 maar je moet het wel aanvragen en dan moet je er natuurlijk ook extra voor betalen.
Logisch toch :roll:

Maar zelf zal ik nooit naar een park,appartement of hotel gaan waar huisdieren zijn toegelaten.
Ben allergisch maar vind het ook vies zoals sommige mensen hun honden kussen of soms zelfs in bed laten slapen!
Niet iedereen maar er zijn mensen die dat doen.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ja, sprookje dat is logisch, maar deze service kan ik nergens vinden.
Ik heb hier boeken liggen en ik heb op de site gekeken, maar er staat over extra schoonmaak niks vermeld.

Nou daarvoor heb je wel speciale huisjes, voor allergische mensen.
En ja, dat vind ik ook vies als mensen honden in hun bed laten.
Ik heb zelf ook 1 hond en 1 hondje, maar die komen thuis ook niet boven, alleen als ze onder de douche moeten.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Henri42 »

wat een geneuzel over honden, kijk eens in je straat hoe mensen de honden los uitlaten en dan nog kletsen over honden mee naar een openbaar valantiepark te nemen tot overlast van de overige duur betalende gasten. :twisted:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Niemand is verplicht mee te lezen over dit geneuzel :wink:
En ik kom al jaren in die parken, maar ik ondervind geen overlast van honden, kinderen of andere dingen. En als iemand zijn hond meeneemt naar die parken, diegene betaalt nog meer.

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door marjal »

Ik neem mijn hond (man) ook altijd mee naar deze parken. Je betaalt dan wel iets meer maar dan heb je ook wat :shock:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

:lol: Ooo, wat gesellie, haha

johnsmit
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2007 11:53

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door johnsmit »

Is dat geouwehoer over die schijthonden nog niet afgelopen.

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door osseworst »

Ik zou ook niet graag in een huisje komen waar even daarvoor een hond (of 3 :shock: ) met z'n blote tampeloeris op de bank heeft gelegen :x . Jakkes!

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Met z'n blote wattt :?:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door G7 »

Ik ben het helemaal met osseworst eens. Maargoed, ik ging toch al niet naar zulke parken.

En wie betaalt dat extra schoonmaken van zo'n huisje dan? De nieuwe huurders of diegene die er met honden in hebben gezeten?

Nee, geef mijn portie maar aan Fikkie. Al krijg ik er gratis osseworst bij, zelfs dan ga ik nog niet in zo'n huisje. :D

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Van die extra schoonmaak heb ik ook nog niet gehoord.
Maar je betaald extra als je je huisdier meeneemt.
Nee, ieder zijn eigen ideeen toch? :wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Natuurlijk heeft elke hondenbezitter(wat een woord) zijn eigen ideen over het nut en zin van hun huisdier, in het algemeen zijn hun honden lief, bijten niet, blaffen niet, schijten nergens, geven geen overlast, kortom de lui zonder honden zijn de boosdoenders. :)

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ppppfffff, mijn hond schijt wel, en blaft ook ( hij kan niet praten), maar geeft geen overlast en heeft nog niet de juiste persoon tegen gekomen die hij wil bijten :wink:
En wie heeft het hier in godsnaam over boosdoener??

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door eeliane »

Diegene die het huisje opnieuw huurt moet die extra kosten betalen, tja ik vind t ook niks hoor die honden in het huisje, vind ze thuis al niks laat staan dat ze daar in t huisje op bed en bank hebben gezeten, bah.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door G7 »

Nou mooi dan. Dus als ik een superschoon huisje zou willen, moet IK dat betalen, terwijl anderen daar met zijn/haar dieren heeft gezeten?

Ik denk beste dierenliefhebbers, dat jullie dat heel normaal vinden, maar velen van ons toch niet. Ik zag laatst dat mijn buurman zijn hond aan zijn waterijsje liet likken en ging dan zelf weer verder likken aan dat zelfde ijsje. Nou sorry, maar toen ik dat zag, kon ik wel over mijn nek gaan.

Ik bedoel maar, jullie vinden dat gewoon, maar wij niet. Dus ook niet het idee, dat er in dat huisje dieren hebben gezeten.

daika
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:15

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door daika »

als je je honden meeneemt betaal je per hond zo een 40 euro per week extra, d8 dat dat wel genoeg is voor de extra schoonmaak die er wordt gehouden in een huisje etc

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door mariska666 »

Als je in een huisdiervrij huisje wil,moet je dat bij het boeken aangeven.
Dus extra schoonmaak is dan niet nodig. Ik snap ook niet waar eeliane die informatie vandaan haalt :roll: Ik heb op internet en in de boeken gezocht, maar ik kan niks over extra schoonmaak vinden hoor.
Je kan wel een speciaal huisje boeken voor als je astmatisch bent, dan krijg je een huisje met gladde vloeren enz.
Dus niemand hoeft voor andermans huisdieren te betalen, alleen de baasjes zelf :x

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door Chief »

Ik zag laatst dat mijn buurman zijn hond aan zijn waterijsje liet likken en ging dan zelf weer verder likken aan dat zelfde ijsje. Nou sorry, maar toen ik dat zag, kon ik wel over mijn nek gaan.
Kijk dat zijn nou de echte hondenliefhebbers. :lol:
Als je daar al van over je nek gaat dan moet je echt niet bij teveel dingen na denken. Wat dacht je van trapleuningen, deurknoppen van toiletten, of het vatendoekje bij de buren waar eerst de grond mee gedweilt is en daarna de aanrecht schoongemaakt. En waar even later weer de boterhammetjes voor de kids op liggen, vooral dat laatste hoe vaak dat ik dat al niet heb gezien, daar ga ik van over mijn nek.
Nee dan heb ik liever dat fikkie aan mijn ijsje likt.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 3 honden mee ?

Ongelezen bericht door G7 »

Ach beste Chief. Dit antwoord had ik van jou kunnen verwachtten. Gelukkig is het niet bij iedereen zo.

Daarom gaan wij ook nooit naar zo'n huisje. Bah, die deurknoppen enzo? En wat dacht je van dat doordrukding. Brrrrrr, moet je niet bij nadenken, anders ga je dagelijks over je nek.

En dan nog wat. Die mensen die nooit hun handen wassen na toiletgebruik. Ik zie het dagelijks op mijn werk. :shock: Zo kunnen we nog wel uren doorgaan.

Nee, wij gaan wel naar luxere oorden zonder (on)gedierte. :P :lol: :wink:

Gesloten