LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen ik wilde het even kwijt

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
roger280867
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2013 12:25

Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door roger280867 »

Op maandag on 16.00 uur aangekomen om vervolgens 1,5 uur te moeten wachten in de bloed hitte. Van de 4 balies waren er 2 open... Na ontvangst van de sleutel bij het appartementje aangekomen schrokken we erg buiten was het een benden, tuinset had wel 3 stoelen voor een 8p huisje. vervolgens de deur geopend en bijna gevlucht voor de stank, vuil van vorige bewoner, 2 vuilniszakken stonden er nog in de bloed hitte. De stank heeft 2 dagen geduurd gelukkig stonk de wc nog harder daar liep de urine langs de pot en een blik er in werd je niet vrolijk van, het douche putje kwam om hoog door de berg haren er onder. husje lag vol zand, asbakken waren nog vies ijskast niet om aantezien overal haren op de grond en beddengoed was niet te vinden. reden om de receptie te bezoeken, antwoord: beddengoed komt om 20.00 uur en we sturen wel iemand om schoon te maken, tja dat had al moeten gebeuren dacht ik zo. Werd verders niets aangeboden als compensatie, mijn vrouw zei dat het nu moest gebeuren omdat de kids naar de wc moesten.. terug naar het huisje en omdat het niet te harden was heeft mijn v rouw 1 uur staan poetsen om het een beetje leefbaar te maken van Oostappen hebben we niemand meer gezien. Het restaurant menukaart shoarma deze was op frikandellen die waren op dus maar kroketten besteld gelukkig die smaakte naar zeepsop dus ergens maken ze de kroketten schoon. Fristi was warm de cola helemaal dood alles laten staan en teleurgesteld gegaan. Savonds om 22.00 kwam het beddengoed. Het zwemparadijs heeft van de 14 dagen 9 dagen geen golfslag gehad hebben we 10 dagen geen gebruik kunnen maken van het buitenbad, de wildwaterbaan was regelmatig hele dag delen dicht. verder was alles vies kapot algen wc gewoon te smerig voor woorden drijvende drollen in het bad gevolgd door een kots plakkaat. Alle fris automaten staat defect op ook de snoepautomaten. Alles is vies en kapot gewoon echt ranzig bah. Kinderspeeltoestellen kapot, strand vol zwerfvuil, personeel echt heel jong en als je in de lange rij klagende mensen aan de beurt bent wordt je amper serieus genomen. Echt ik heb voor 7 personen 14 dagen 2269,- betaal NOOOOIT meer

Al weken aan het reclameren maar er komt geen reactie helemaal niets. boevebende

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Zelfs al is de helft van uw verhaal maar waar dan klinkt het niet zo best.

Is trouwens niet de 1e keer dat deze 'groep' slecht in het nieuws komt.
Ze zijn ook al geregeld op tv geweest met negatieve ervaringen. Ook dan reageren ze niet. (volgens mij was het pas nog bij het reisprogramma van Max)

edit: tikfout

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

Welk park bedoelt Ts in z,n lijntje ?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door sjoegel »

Oostappen staat bekend als heel erg slecht. Als je even googelt zou je dat ook weten. Reden genoeg om er niet naar toe te gaan.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door thecure »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

Wat een vreemde laatste opmerking van deze zogenaamde 'webcare'.
Als dit echt iemand is van dit bedrijf dan komt dit zeer onproffessioneel over.

En succes misgunnen? Mwa... er zijn nogal regelmatig negatieve berichten over dit bedrijf, is het niet op dit forum dan wel 'op red mijn vakantie'.
Het niveau van landal of center parcs halen ze (nog) bij lange na niet.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik heb toch in korte tijd veel voorbij zien komen ooststapen en nog eentje,,,
Als ik dit lees gaan al mijn haren recht op staan..
Ik weet niet wat je daar betaald?? Zit het hem daarin..had zoveel gelezen dat ik dat niet eens zocht :oops: echt hadme geld terug gevraagd en weg...had het niet gepikt...echt niet...

Ga eens kijken watnou de prijzen zijn,,

Maar ls je zo leest zijn het verschillende parken elke keer,dus gewoon hun methode..nou dan maar geen vak,
Nee niet makkelijk praten als het zo erg is...wegwezen,klacht indienen overal waar je maar kan,heb je foto,s!!!??zou het,ooiste zijn,,nu jou woord tegen dat van hun..

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door devious »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

Die ene keer dat ik bij oostdinges ben geweest was het voor 5 dagen 17 euri.. Vakantieveiling. Da's echt geen geld en tja.. ik weet ook wel dat je dan niks kunt verwachten.
Trailer was smerig, lampen kapot, lampenkappen van gebroken glas, 6 miljoen kadavertjes uit de hele lampenkappen gehaald. Bad was smerig, wastafel hing los, stortbak van de wc ook en de ontluchter bij de kachel verstopt. Die heb ik schoongemaakt, kachel op max, deuren open ( ivm CO-gevaar ) en ff een rondje lopen naar de "receptie" om te klagen. Eenmaal terug, kacheltje uit, trailer leeggegooid en daar kwamen de schoonmaakmeisjes al. Allebei 14 jaar, dus lekker goedkoop en veel gegiebel. Zelf met mijn wederhelft de zooi schoongemaakt, meisjes waren al druk genoeg met het vervangen van de 6 kapotte lampekapjes. 17 euri.. niet klagen, lekker Limburg in en alleen terugkomen om te slapen. De tegels van het zwembad lagen los en scheef en de twee badmeesters van 17 hadden behoorlijk last van hormonen door blondines met dikke borsten.. :D
Het allerergste vond èn vind ik nog steeds die schandalige prijs voor WiFi-internet. Dat ik overigens maar heb gekraakt. Niet dat dat veel nut had, een achteruit lopende postduif was sneller dan het WiFi-internet. En dat voor 7,50 per dag....Da's 225 euri per maand voor een max 11 Mbps data-stream op maar 1 layer...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik heb net voor de grap de luxtje bungalow genomen...fractie van wat ik betaald heb :shock: maar dat is dus waarom mensen erin trappen,het is nog te doen! Met kinderen,...betaalbaar,eerlijk, eerlijk.

Ik had voor dit geld twee wk griekenland kunnen itten,aar ja honde nu,die gaat mee :wink:
Hebben we voor gekozen dus zeur niet! Maar was wel godsvermogen kwijt,,
Als het het waard is prima....al lees ik alleen maar positief dus dnk het wel en ,heb ik het zelf gedaan
Ben positie dat ik het kan

Wat ik dus wil zeggen,prima zo goedkoop aanbieden maar ik denk dat de inspectie dit niet goed vind,ls het echt zo erg is....

@ har
Jij gaat toch naar ooststappen of ben ik in de war?
Wat zijn jou ervaringen...
Maar wel eigen caravan he? Dan weer anders

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

@ har
Jij gaat toch naar ooststappen of ben ik in de war?
Wat zijn jou ervaringen...
Maar wel eigen caravan he? Dan weer anders[/quote]

Er zit kwaliteitverschil in de parken van de Ooststappengroep.

Wij zijn er de laatste keer plm 3 jaar geleden geweest,als we gingen was dat inderdaad met de eigen caravan en tentjes.

We gaan met de kleinkids,buiten de vakantieperiode nog wel eens naar het klein subtropisch zwembad in Asten/Ommel.

We hebben zo,n 5 parken van de Oosstappengroep een of meerdere keren bezocht.

De Berckt en Het Zilverstrand vonden we het minste :), het park in Houthalen het beste in onze ogen en hebben we ook verschillende keren bezocht.

We gingen naar deze parken met de kleinkids toen ze nog kleiner waren en graag gingen zwemmen/animatie etc etc.

De laatste jaren zoeken we campings op zonder parkimago ( geen verhuur van stacaravans chalets ed), een zwembad is niet noodzakelijk.

De Oosstappen groep hanteert voor hun campings in mijn ogen forse dagprijzen( € 40-50 p/d ) in vergelijking met de campings zonder extra voorzieningen zoals speeltuinen/zwembaden/animatie/winkels/cafe-restaurants etc, verder met je een vast aantal dagen boeken en kun je er met 3 a 4 nachten niet terrecht in de vakantieperioden.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja caravan dus anders....
Want chalet zag ik ook 40 euro per nacht..

Als je dus idd niks geeft om zwembaden etc dan,,,geen punt en je eigen caravan houd je schoon.
Huisje dan weer anders...

Mar jou indruk parken op zich...gewoon als je rondje loopt?
Beetje ts horror? Verhaal...,maar weten niet welk park en nog verder niet meer gereageerd dus...

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Ja caravan dus anders....
Want chalet zag ik ook 40 euro per nacht..

Als je dus idd niks geeft om zwembaden etc dan,,,geen punt en je eigen caravan houd je schoon.
Huisje dan weer anders...

Mar jou indruk parken op zich...gewoon als je rondje loopt?
Beetje ts horror? Verhaal...,maar weten niet welk park en nog verder niet meer gereageerd dus...
Uiteraard verken ik de parken en maken we gebruik van hun voorzieningen zoals toiletten zwembaden bistro,s winkels etc etc , eveneens zien we de stacaravans en chalets staan met hun omgeving.
Als Ts het park vernoemt, kan ik er mogelijk in detail over mededelen


rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja idd!
Lees het net ,zelfde verhaal...nou har heb je ervaring daar?

Nou is het misschien ook wanneer je komt? Drukte?etc..
Dat je lang moet wachten kan ik nog inkomen en dat huisje niet schoon is ook maar graag wel dan NU...
Maar goed...

Maar de rest ,loop ik gillend weg,de hygiëne dan..


Edit phoe ff ingetikt waar ik heen gaat en gelukkig niks :oops:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen ik wilde het even kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Ja idd!
Lees het net ,zelfde verhaal...nou har heb je ervaring daar?
Nou is het misschien ook wanneer je komt? Drukte?etc..
Dat je lang moet wachten kan ik nog inkomen en dat huisje niet schoon is ook maar graag wel dan NU...
Maar goed...

Maar de rest ,loop ik gillend weg,de hygiëne dan..


Edit phoe ff ingetikt waar ik heen gaat en gelukkig niks :oops:
Oeps Hengelhoef staat bij ons op de lijst van het beste Ooststappenpark welke wij kennen.

Mooi zwembad fijne en grote speeltuin schone toiletten matig restaurant schitterende omgeving, met de stacararavans heb ik geen ervaring, de laatste keer dat wij er waren was 4 jaart terug, in die tijd kan natuurlijk veel veranderen.

Zijn er nog andere Hengelhoef campeerders huurders ?

Gesloten