LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon 150 euro center Parcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
twee duizend achtien
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2018 10:40

Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door twee duizend achtien »

Wie heeft er voor mij info over , De cadeaubon van 150 euro op een verblijf in Center Parcs ?
Deze gekregen zat in het kerstpakket.
De bungalowkadobon.nl kan ik niet vinden.
Wil graag een keer met kleinzoon daar heen en natuurlijk 150 euro korting is heel fijn.

Bedankt alvast met de tips.


Groet

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door henk51 »

Het is waarschijnlijk een kortingsbon geen cadeaubon vaak bent u met geldende kortingen goedkoper uit dan met zo een bon vooral als u wat ouder bent.Cadeaubon is voor betaald, korting bon niet.

bron kassa forum: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... rd-te-zijn

Bungalowkadobon Centerparcs € 150,- blijkt niets waard te zijn.
Heb een Bungalowkadobon van € 150,- gekregen voor Centerparcs en/of Sunparcs. Deze kun je alleen gebruiken door telefonisch te boeken. Als ik dat wil doen, krijg ik te horen dat dit alleen kan van de basisprijs. Heb een voorbeeld boeking gedaan en kwam uit op een 4-persoonshuisje voor 4-11 september 2017. Komt een totaal bedrag uit van € 631,04. Waarbij de waardebon van € 150,- dus al is afgetrokken. Als ik de bon NIET gebruik maar de vroegboekkorting en 55+ korting gebruik, kom ik uit voor dezelfde aanbieding p € 583,63. Dit is dus ruim € 48,- duurder. Dus de WAARDEBON is WAARDELOOS....Heb de dame aan de telefoon gevraagd hoe dat kan, maar kreeg geen normaal antwoord, ze bleef alleen maar herhalen dat de waardebon alleen zonder andere kortingen geldig is. Dus deze waardebonnen zijn gewoon lokkertjes om U meer loten te laten pakken o.a. bij de Postcodeloterij. Terwijl er elke week met miljoenen worden gestrooid wordt een simpele eerlijk verkregen waardebon gewoon waardeloos gemaakt.

groeten Henk

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door Lowieze »

Waarschijnlijk is het een bon waarmee u alleen telefonisch bij het betreffende bungalowpark kunt boeken.
Let wel op de bijkomende kosten, om verrassingen te voorkomen!

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door mahadma »

Vergeet niet dat je je niet EN je bon kan claimen EN tegelijk van een reclame aanbieding gebruik kan maken. Bereken wat je uitje kost met en zonder bon, onderaan de streep.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door Holy53 »

twee duizend achtien schreef:Wie heeft er voor mij info over , De cadeaubon van 150 euro op een verblijf in Center Parcs ?
Deze gekregen zat in het kerstpakket.
De bungalowkadobon.nl kan ik niet vinden.
Wil graag een keer met kleinzoon daar heen en natuurlijk 150 euro korting is heel fijn.

Bedankt alvast met de tips.


Groet
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/bungalowkadobon_ms

Ilonavs
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 aug 2017 13:27

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door Ilonavs »

Waarschijnlijk alleen te gebruiken in bepaalde periodes. Ik zal inderdaad eerst checken wat goedkoper is de bon of een lopende aanbieding, soms zijn andere kortingen voordeliger.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door Brahms »

Prima allemaal maar dan moet Topicstarter het probleem van "geen geld hebben" ook niet als probleem aanvoeren in haar post.
Dat deed ze wel en daarop wordt dan ook gereageerd.
Lands is een nette organisatie, foutje maken kan altijd, daar zou ik mijn vakantie niet door laten beïnvloeden.
Dat geld is zeer waarschijnlijk al lang teruggestort.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door marnix »

?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cadeaubon 150 euro center Parcs

Ongelezen bericht door Moneyman »

Brahms schreef:Prima allemaal maar dan moet Topicstarter het probleem van "geen geld hebben" ook niet als probleem aanvoeren in haar post.
Dat deed ze wel en daarop wordt dan ook gereageerd.
Lands is een nette organisatie, foutje maken kan altijd, daar zou ik mijn vakantie niet door laten beïnvloeden.
Dat geld is zeer waarschijnlijk al lang teruggestort.
Je zit in het verkeerde topic Brahms... :wink:
viewtopic.php?f=91&t=181785

Gesloten