Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Wendy.DV
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2023 23:36

Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door Wendy.DV »

Capfun L'Hirondelle in België (Oteppe)
Wat een rotcamping !!
3 maanden geleden een gezellig weekend geboekt voor de Hemelvaart met vrienden.
Echter 5 (!!!) dagen voor onze aankomst, kregen we op zaterdagavond telefoontje dat ons verblijf geannuleerd werd omdat wij een ''groep'' zouden zijn ?!
Wij hebben met 3 gezinnen met kinderen, 3 verschillende huisjes geboekt. De beste mensen daar hebben zelfs nog meegezocht om 3 huisjes naast elkaar te vinden.
Maar, zo werd ons verteld, omdat we onder 1 naam geboekt hadden, werden we als een groep gezien en waren we niet meer welkom!? (er worden zelfs 11 persoons huisjes verhuurd....schiet mij maar lek wat dan wel of geen groep is??)
Deze regel was er sinds een week (sure) en vandaar dat ze er nu op gingen handhaven (niet dat ze gaan handhaven VANAF het moment van ingaan van de nieuwe regel, nee gewoon per direct en bij voorbaat alles al annuleren, zelfs al had je 3 maanden VOOR de regel al geboekt)
Alles was al betaald en de bevestiging was ook al binnen per mail.
Geprobeerd terug te bellen, geen gehoor meer !!
Maandagochtend teruggebeld en daar werden we echt niet vriendelijk te woord gestaan en ze waren onverbiddelijk, we waren niet welkom omdat we een groep zouden zijn. Zelfs alle voorwaarden doorgelezen, maar daar was niets te vinden over 'groepen'... wel over studentenverenigingen en ontgroeningen, maar dit waren wij niet !!
Gevraagd aan het personeel om dit voor ons op te lossen door bijvoorbeeld alles apart te boeken, maar ze waren echt ZO onredelijk, ze zouden ons geld terugstorten en daarmee was de kous af....nou sorry hoor maar voor ons NIET !!!
Later kregen we een mailtje dat er overstromingen waren, (waarschijnlijk bedoelde ze overboekingen ofzo) maar ben dan gewoon eerlijk, en kom met elkaar tot een oplossing.
Gelukkig deed Capfun Rakelbos in Middelbeers niet moeilijk en daar zijn we dan ook met open armen ontvangen. Zij hadden echter nog NOOIT van deze gekke regel gehoord en snapte ook niet waar dit vandaan kwam.
Echter duurde het zelfs méér dan een week, voordat we ook pas ons geld uiteindelijk teruggestort kregen....
Capfun L'Hirondelle krijgt van ons een dikke dikke onvoldoende voor vriendelijkheid, klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid en empatisch vermogen!!!
NOOIT MEER !!!!
Dus denk 2 x na voordat je daar boekt....
iets met een gewaarschuwd mens....

riddert
Berichten: 2118
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door riddert »

Vreselijke ervaring. Zoiets gun je toch niemand,, gelukkig heeft u toch nog een fijne welverdiende vakantie genoten.

Morgan le Fay
Berichten: 503
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Ik zou een rechtszaak beginnen en smartengeld eisen

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Alleen wanneer de hoofdboeker een rechtsbijstandverzekering heeft dan kunt die gene informeren of er wat mogelijkheden zijn.

Uiteindelijk bepaalt de camping wie er welkom zijn en wie niet. Op www.capfun.com/cgv.html staat dat groepen niet welkom zijn. Als er 3 huisjes nodig zijn dan is het duidelijk dat het een groep betreft.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dank voor de tip. Als ik over een paar jaar zeventig wordt, hoef ik daar dus niet de familieweek (zes keurige gezinnen plus de even keurige jarige) te organiseren.

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik had hem ook al op de lijst te vermijden bedrijven gezet.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door BL2 »

Zolang een gezin van 5 personen geen "groep" is, zie ik geen probleem om naar Capfun L'Hirondelle af te reizen (zover wij daar überhaupt naar toe zouden willen). Er zijn veel mooiere locaties, dicht in de buurt...

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door witte angora »

Beetje apart allemaal. Hoe oud zijn die kinderen, en moesten alle gasten met geboortedata op het formulier vermeld worden?

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door Dirkie »

J. Deltoer schreef:
06 jun 2023 17:32
Ik had hem ook al op de lijst te vermijden bedrijven gezet.
Als je ieder bedrijf waar hier een of meer bevindingen over geplaatst worden dan heb ik je intussen vast wel een hele lange lijst :mrgreen:

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?

Ongelezen bericht door Kokka1 »

ik ben twee keer op deze camping geweest, erg fijne vakantie gehad. heel veel te doen voor (kleine) kinderen. je ziet er wel relatief veel tokkies, dus dat kan nog wel eens wat overlast opleveren.

Plaats reactie