LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
vkganger
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2005 21:02

centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door vkganger »

Wij wilden een 8 persoonshuisje huren bij Centerparcs. Wij ontvingen onlangst de Herfst-Winterbijlage waarin stond dat 4000 prijzen waren verlaagd. Wij kwamen tot de ontdekking dat de 8 persoonshuisjes niet in prijs zijn verlaagd, maar extreem in prijs zijn verhoogd. In de jaarbrochure 2005 van Centerparcs staan veel lagere prijzen dan in de Herfstbijlage. Een huisje in Zandvoort is met 100 euro verhoogd en een huisje op Port Zeelande is met 145 euro verhoogd. In minder dan een jaar zijn de prijzen met meer dan 100 euro verhoogd. Ook bij andere parken van CP bleek dit het geval te zijn. Zijn er meer mensen die dit tot de ontdekking zijn gekomen. Naar mijn mening toch wel misleiding van CP.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door jbroeders »

Er staat toch niet dat alle prijzen omlaag zijn gegaan? Er staat ook niet dat ze prijzen niet meer verhogen.

Noa75
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door Noa75 »

wat dacht je van de voorkeurskosten?
Verhoogt van 19 euro naar 25 euro.
De prijzen die ze verlagen, halen ze met andere regeltjes wel weer terug.

oom agent
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 okt 2003 03:15

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door oom agent »

Dan ga je er toch niet heen!! mensen waar maak je je toch druk om.

Har

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door Har »

Wat een onderwerp,

Elke toko verhoogt zijn prijs, als je het niet wil betalen ,moet je niet boeken bij S P.

de agrarier
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 jun 2005 00:56

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door de agrarier »

beste mensen,

dit is een consumentenforum. Hier worden mensen geattendeerd op misstanden.
Opmerkingen als van dan ga je er maar niet naar toe of van dan moet je het produkt niet kopen voegen dus niets toe en zijn overbodig.
Als je niets zinnigs te melden hebt, dan meld svp ook niets.

De opmerkingen van Noa 75 en VKganger zijn zinnige opmerkingen op de misleidende advertenties van centerparcs. Je wordt dus gewoon (wederom) bedot.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door tienepien »

Als AH zegt dat 400 artikelen in prijs verlaagd zijn, dan verwacht je toch ook niet dat alle prijzen verlaagd zijn? of dat prijzen van andere producten niet omhoog gaan?

Er staat duidelijk dat niet ALLE prijzen omlaag gaan, dus hier is geen sprake van misleiding, hier is sprake van niet goed lezen.

Dit is inderdaad een consumentenforum, maar dat betekend niet dat alle klachten die hier staan ook gegrond zijn. Daar mag dan best commentaar op geleverd worden. Mensen moeten eens beter nadenken voordat er met zware termen als misleiding of oplichting gesmeten word.

vkganger
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2005 21:02

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door vkganger »

even een reactie op de term misleiding. Als een bedrijf aangeeft dat men meer dan 4000 prijzen heeft verlaagd, verwacht ik niet dat men een gedeelte van de prijzen extreem verhoogd. Het gaat mij dus meer om de extreme verhoging. Is snap best dat jaarlijks de prijzen worden verhoogd. Gezien de voorgaande jaren gebeurde dit geleidelijk, bijv. met 10 a 20 euro. De prijzen voor de 8 persoonshuisjes zijn in 1 dag met meer dan 100 euro verhoogd. In de jaarbrochure staan veel lagere prijzen dan in de herfstuitgave. Telefonisch heb ik nagevraagd of de prijzen in de jaarbrochure (genoteerd tot jan. 2006) nog gelden. Deze zijn volgens CP vervallen. De prijzen zijn dus in 1 dag met (meer dan) 100 euro verhoogd. Ik weet ook wel dat als het te duur is je gewoon niet meer gaat en dat doen wij wellicht ook. Ik wilde het even melden, omdat ik dit toch wel een extreme verhoging vind.

Mokwai
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2005 09:39

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door Mokwai »

Zulke acties zien er inderdaad altijd super uit, maar iedereen kan zelf toch wel begrijpen, dat als ze bepaalde prijzen naar beneden gooien, er ergens anders weer een bedrag bij opgegooid wordt....
En misschien zijn de huisjes die duurder zijn geworden wel opgeknapt ofzo???

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door eeliane »

Die 8 en 10 persoons huisjes lopen als een trein, die zijn lang van te voren altijd volgeboekt, vandaar ook de prijsverhoging, de klanten komen toch wel...

coolmira
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2005 13:24

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door coolmira »

Ik ging vroeger vaker na centerparcs maar nu vindt ik echt veel te duur.

nana 3
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 jan 2006 01:18

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door nana 3 »

Centerparcs is misschien wel duur maar zijn dat bijna alle vakanties niet??
Ben regelmatige bezoeker van cp je weet er precies wat je heb
Het zijn heerlijke parken voor mij hoeft het buitenland niet
ja, als enige reden het lekkere zonnetje die je hier weleens mist

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: centerparcs verhoogt de prijzen i.p.v. omlaag

Ongelezen bericht door henkgeluk »

centerparcs is vieze puinzooi!

achtergebleven viezigheid wordt bijkans niet opgeruimd!
de schoonmaaksters die ik sprak hebben veels te weinig tijd om
een appartement na verlaten huurder,schoon te maken.

ja meer tijd kost geld. en dat hebben managers (omzet,omzet =bonus)
liever zelf.

voor mijn geen centerparcs meer!!

Gesloten