LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
JeroenVanDerWerff
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2019 16:18

'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Ongelezen bericht door JeroenVanDerWerff »

Hoi,

Een aantal weken geleden heb ik van CenterParcs een aanbieding ontvangen aangezien ons gezin een “exclusieve trouwe gast” is. Trouw klopt inderdaad, omdat we ieder jaar wel een week of midweek gaan, maar van exclusiviteit bleek toch geen sprake. Nadat ik met onze exclusieve aanbieding (code) de boeking bijna bevestigd had, heb ik -om het verschil in prijs te zien- precies dezelfde boeking (parc, huisje, periode) gedaan zonder de code en nu blijkt de boeking zonder (exclusiviteit)code goedkoper te zijn. Best wel vreemd natuurlijk.

Ik heb dit vervolgens nagevraagd (middels mail) bij CenterParcs ([email protected]), maar tot 3 keer toe (herinneringsmail toegestuurd) heb ik geen reactie van ze ontvangen, hoewel ze aangeven binnen 5 dagen te antwoorden. De eerste mail heb ik 16 Maart verstuurd!

Iemand dezelfde ervaring?
Laatst gewijzigd door Radar op 09 apr 2019 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ja. Daarom kijk ik altijd bij meerdere aanbieders met meerdere kortingscode’s en kies dan de goedkoopste.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: 'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Ongelezen bericht door berndv »

heel l*llig gezegd betekent exclusief niet voordeliger, het betekent alleen dat er een geselecteerd gezelschap deze code heeft gebruik kan maken van dát aanbod.

Maar het komt wel heel knullig over. Je gaat er van uit dat je dan op zijn minst hetzelfde moet betalen als wanneer je zonder code boekt.

Deze zelfde boeking heeft u neem ik aan wel gedaan via dezelfde site?

Lady1234
Berichten: 27078
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: 'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar zo werkt het bijvoorbeeld met de kortingsbonnen voor Center Parcs ook. Als je die echt gebruikt, ben je soms ook duurder uit dan dat je gewoon boekt.

Arizonakid
Berichten: 1123
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: 'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Exclusief is niet automatisch goedkoper toch? Als je de enige ben met die code, is het hartstikke exclusief, en verder niks. Lullig adverteren van CP, dat wel.

Erthanax
Berichten: 9666
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: 'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Ongelezen bericht door Erthanax »

't Is net als bij vaste klanten van verzekeraars en energiebedrijven, die betalen vaak ook meer.

Bij reizen, hotels, huurauto's, enz., controleer ik altijd wat rechtstreeks boeken kost. Vaak is dat goedkoper dan het "extra voordelige" aanbod.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: 'Exclusieve' CenterParcsaanbieding blijkt niet zo exclusief

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik ontdekte die al vele jaren terug, niets geboekt en elders gegaan.
Deze fraude is dus al meer dan 12 jaren oude... en de beste is niets meer te boeken.

Als je korting beloofde hoor je die te krijgen, en niet meer te betalen.
Centen Parks wil graag vaste klanten maar zo jaar je die wel weg!

Gesloten