LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai allemaal,

ik heb nu 3 keer een fletcher hotel overnachting via vakantie veilingen geboekt en dat is altijd gelukt. (ik bedoel dus dat ik ook 3 x feitelijk in het hotel naar mijn keuze ben blijven overnachten)

Wel heb ik al die over nachtingen in het laag seizoen, op door de weekse dagen geboekt. (ik weet dat dit niet voor iedereen mogelijk is)

trudy

lazy-lois
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 aug 2010 01:26

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door lazy-lois »

Goeie tip Trudy, de weekenden lukt bijna niet is ook mijn ervaring.

Remi86
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2010 14:37

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Remi86 »

Wij zijn van zondag op maandag geweest. Er was plek mede omdat dit geen favoriete dagen zij om in een hotel te gaan. Hadden een mooie kamer met goed ontbijt in ons hotel naar keuze. Alles is ons dus uiteindelijk goed bevallen (op het dure 0900 nummer na). Maar voor ons geen Fletcher hotel overnachtingen meer via vakantieveilingen.

henkiepenkie69
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2010 10:02

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door henkiepenkie69 »

had ook zelfde soort ervaringen met de vakantieveiling voucher. totdat ik deze week weer het dure 0900 nummer belde en een zeer aardige mevrouw (merel) mij vertelde dat er sinds kort ook geboekt kan worden op een website speciaal voor vakantieveiling waardebonnen.

namelijk www.fletchervakantieveiling.nl

Gewoon inloggen en boeken, zijn aardig wat hotels beschikbaar.

ghislaine1
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2010 16:21

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door ghislaine1 »

ik lees hier van alles over deze fletcher en vakantieveilingen pff nooit gedacht toen ik deze veiling won.
helaas heb ook ik een bon voor 2 dagen weg in een fletcherhotel en ook deze is bijna verlopen. heb hem gekocht voor 48 euro vond het best veel geld voor vakantie veilingen maar goed het was een kadootje dus ik dacht ach
verder heb ik goede gedachten hoor over vakantie veilingen een aantal weken naar campings geweest was allemaal super maar dit vind ik toch wel jammer.
telkens is het vol en inderdaad erg duur om te proberen om te reserveren.

moonton
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2010 11:23

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door moonton »

Hallo, ook ik vind het schandalig. Ik ben vanaf april bezig om 1 nachtje te overnachten in hotel De Dikke van Dale in Sluis. Als ik het hotel bel hebben ze kamers genoeg, ook op booking.com kan je kamers boeken. De vakantieveilingvoucher daarentegen is niet te boeken.
Het is echt schandalig en je reinste oplichting, ik hoop dat hier heel snel wat aan gedaan wordt!

marritmarloes
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2010 17:56

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door marritmarloes »

Ook voor mij nooit meer een fletcherbon via vakantieveilingen. Mijn bon is inmiddels verlopen en heb hem dus niet kunnen gebruiken. Heb 5 x geprobeerd te boeken voor een hotel aan de kust voor in de weekenden dat ik kon en wou. Maar steeds kreeg ik te horen dat het vol was, ook ik heb gekeken of het inderdaad zo was dat ze vol waren, maar via het hotel zelf of weekendje weg kon ik gewoon boeken.
Ik kon wel ergens anders terecht, maar daar had ik de bon niet voor aangeschaft.
Ik voel mij ontzettend belazerd, en het is gewoon weg gegooid geld!!!!

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door aquino »

Ter compensatie mag u met mij een weekendje weg naar een hotel aan de kust op uw kosten. Dat is nog veel leuker toch :lol:

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

ik dus dito hetzelfde wilde een hotel in nh boeken
krijg een bevestiging er van maar wat bleek ze hadden een vergissing gemaakt niet een fbto voucher die ik had gekregen voor een verzekering afsluiten maar kreeg een bevestiging voor achmea voucher
ik opgebeld dat het niet achmea was maar fbto ging het dus mooi niet door
ben bezig geweest vanaf november tm maart
en nu is ie dus verlopen de voucher

voor mij dus nooit meer een fletcher hotel waar dan ook

Zandink
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:44

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Zandink »

Ik had 2 vouchers geen enkel probleem gehad met een hotel naar keuze in het weekend :!:

tomcat5
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2010 09:15

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door tomcat5 »

Ook ik heb een keer zo'n fletcher hotelbon "gewonnen" op vakantieveilingen.nl
Dit doe ik nooit meer, zodra je hebt betaald ben je overgeleverd aan de willekeur van fletcher. Op het laatste moment lijkt het nu eindelijk gelukt om een hotelkamer te boeken. Ruim van tevoren dacht ik, 5 dagen dus. Nu blijkt dat er maar 2 beschikbare hotels van fletcher in heel Nederland waar ik kan boeken (van 35). 1 in Friesland en 1 in Groningen. Het is onvoorstelbaar! Ook moet er nog maar weer even 14 euro extra afgerekend worden voor weekendtoeslag en administratiekosten.
Ik zag nu weer hotelbonnen van Fletcher liggen voor een "aantrekkelijke" prijs bij het prijzencircus van V&D, mijn advies is: mensen trap er niet in!!!
En doe vooral niet mee aan die flauwekul van vakantieveilingen.nl, je bent altijd duurder uit!

Arno11
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2010 10:37

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Arno11 »

Aan Fletcher
Heden 12-10 getracht via Uw speciale Fletcher website met een hotelbon een kamer voor de 16de te reserveren. Edoch bij veel hotels is toevallig zaterdag de 16de als niet beschikbaar aangegeven ondanks bij controle er overal kamers genoeg beschikbaar zijn. Dit blijft gewoon naar oplichting rieken.
Dit is geen stijl.
Zal dan ook TROS Radar hier ook weer op attenderen.
Wacht Uw reactie spoedig per omgaand af.
Groetend,
Arno

Antwoord van Fletcher 12-10:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zullen zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie geven op deze e-mail.
Afhankelijk van de inhoud hiervan zullen wij binnen maximaal 2 weken reageren.
Met vriendelijke groet,
Gastensupport Fletcher Hotels

Iedereen mag invullen wat die er van denkt!!!!!!!!

Jan Lawalata
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:52

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Jan Lawalata »

Ik probeer nu voor de 4e keer een overnachting te boeken via Flecher vacantieveilingen.nl. nu voor een overnachting van de 30e op de 31 oktober a.s. in een hotel in Zeeland i.v..m. een bruiloft in Zeeland! Helaas, ik kan nergens terecht!!!!
Het is toch schandalig! Ik heb 2 bonnen!! Ze zijn echt waardeloos!!!!!

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

en weer een actie van het kruitvat
boycotten heel die hotel troep

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

Jan Lawalata schreef:Ik probeer nu voor de 4e keer een overnachting te boeken via Flecher vacantieveilingen.nl. nu voor een overnachting van de 30e op de 31 oktober a.s. in een hotel in Zeeland i.v..m. een bruiloft in Zeeland! Helaas, ik kan nergens terecht!!!!
Het is toch schandalig! Ik heb 2 bonnen!! Ze zijn echt waardeloos!!!!!
gewoon boeken en dan bij aankomst zeggen ik heb gezegd dat ik een bon had
word je geweigerd gewoon dreigen dat je de politie er bij haald ivm oplichting
je hebt je bon en je boekingsnummer
kijken wat er dan gebeurd!!!!
mijn vriendin heeft dit zo gedaan hoefde geeneens de politie te bellen
ze hadden ineens wel plaats

lbjbmbwbnb
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:14

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door lbjbmbwbnb »

Gelukkig is ons verblijf in een fletcherhotel goed verlopen.
Na veel aandringen, mailverkeer hebben wij een overnachting gehad in een 3 sterrenhotel ipv een 4 sterrenhotel.
Echter we kregen een gratis diner. Het hotel de Paasberg is eenvoudig maar schoon.
De zeer vriendelijke bediening maakte veel goed.
Ik zal nooit meer iets bestellen via vakantieveilingen!!!!!

Maxxje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2013 09:19

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Maxxje »

Hooi ik d8 ook slim te zijn en d8 lekker goedkoop een hoteltje via vakantie veilingen.
omdat ik in het weekend naar zeeland ga en een verjaardag daar heb tot diep in de n8.
Maar na dat ik gewonnen had kon ik pas zien wanneer ik daar na toe kon gaan.
De enigste vrije plekken zijn 16, 17, 18 en 19 april en dat precies op de plekken waar ik helemaal niet naar toe wil. en deze datums zijn ook nog eens verspreid over 4 hotels.
voor de rest in de maand april zijn ze volgeboekt ( zie je dan @ vakantie veilingen).
en @ de site van fletcher genoeg plek.
veder kan ik ook niet vooruit kijken. dus met andere woorden ik kan alleen komen wanneer het hun uitkomt.
en het waarschijnlijk via het hotel ook nog is gewoon goedkoper is op die dag.
fletcher heeft 60 hotels!
en elke dag word er nog steeds via vakantie veilingen deze aanbieding aangeboden.
Vakantie veilingen kon niks voor mij betekenen! dusja nou zit ik met een waardebon waar ik niks aan heb.

Gweerd
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2013 22:41

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Gweerd »

had een fotoshoot in Utrecht waarbij beloofd werd:
Dream fotographer voor 30 euro
SOLO- OF DUOFOTOSHOOT IN
UTRECHT MET STYLIST EN
KOSTUUMS
• Fotoshoot voor maximaal 2 personen (1,5 tot
2 uur)
• 2 kledingwissels
• Advies van de stylist
• Gebruik van diverse achtergronden
• Gebruik van kostuums en accessoires
waaronder een racemotor
• Hapjes en drankjes
• Nabewerking
• DVD met 10 foto's
• 1 afgedrukte foto op fotopapier, A4 formaat
Uiteindelijk
geen stylist gezien
geen hapjes
de dvd met foto's bleken niet af te drukken foto's te zijn. Als ik dat wel wilde, werd de prijs, na stevig onderhandelen 35 euro extra.
Na 3 weken eindelijk reactie van vakantieveilingen: ik had maar moeten weten dat de dvd's niet af te drukken waren en wat hapjes en stylist betreft namen ze geen verantwoordelijkheid, moest ik met de aanbieder afhandelen.

borgward
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2008 18:50

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door borgward »

Ook ik heb mij laten overhalen om 4 van die waardeloze vouchers te kopen. Altijd wanneer we ergens heen wilden en die vouchers wilden gebruiken war er nooit een hotel in de buurt beschikbaar, ook al keken we direct wanneer dat mogelijk was (4 weken van te voren).
Meestal was er maar 1 hotel in het hele land, of zelfs geen enkel hotel.

Op het laatst getracht rechtstreeks iets met een hotel te regelen voor familie om bij ons in de buurt te kunnen overnachten om zo toch de vouchers te kunnen gebruiken, maar hoewel het hotel eerst hier wel op in wilde gaan, werden emails simpelweg gewoon niet meer beantwoord.

Inmiddels zijn de vouchers verlopen.
Fletcher, gefeliciteerd, 60 euro verdiend en er niets voor hoeven te presteren, maar de anti reclame is vele malen groter.

Ilona_80
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2013 15:02

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Ilona_80 »

Na de negatieve reviews gelezen te hebben op diverse websites, besloten de vouchers via Vakantieveiling nog niet te kopen en eerst te informeren bij Fletcher hotels zelve.

Het boeken is alles behalve een transparante proces en ik vermoed dat er alleen kamers geboekt kunnen worden bij impopulaire hotels.
Goed, dat is mijn interpretatie, trek deze zelf uit onderstaande e-mailwisseling:



Goede dag,

Op de vakantieveilingsite vernam ik uw aanbiedingen.
Na meerdere reviews hierover gelezen te hebben van mensen die zonder succes een kamer hebben kunnen boeken met de voucher, vroeg ik me af hoeveel 'actie' kamers er in het geheel beschikbaar zijn bij Fletcher Egmond aan Zee en Wijk aan Zee (en daarmee impliciet ermee de kans zo een kamer te boeken, op een doordeweekse dag)

Alvast dank,

Met vriendelijke groet,

--

Geachte heer, mevrouw,


Wij betreuren het ten zeerste dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van uw vouchers.

Echter, in de actievoorwaarden leest u dat er tegenover elke verkochte voucher een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar is. Per hotel is een deel van het aantal kamers beschikbaar gesteld voor deze actie. Na aankoop van de voucher kunt u op de actiewebsite uit ons aanbod een kamer boeken. U zult begrijpen dat de meest geliefde hotels zoals de kusthotels in de zomerperiode het eerst volgeboekt worden.

Echter wordt de actiewebsite regelmatig bijgewerkt en aangevuld, derhalve adviseren wij u deze geregeld te controleren.

Wij hopen dat u alsnog gebruik kunt maken van uw voucher.

Met vriendelijke groet,

Gastensupport


---

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de reactie, maar dat is geen antwoord op mijn gestelde vraag.

De vraag is hoeveel actiekamers er zijn (getal) in hotel Egmond aan Zee en Wijk aan Zee.

Met vriendelijke groet,

--

Geachte mevrouw,


Wij kunnen geen informatie verstrekken inzake het aantal beschikbaar gestelde kamers aangezien dit afhankelijk is per hotel en per datum. Derhalve wordt op korte termijn (4 weken) de beschikbaarheid vastgesteld en toegewezen. Echter wordt gedurende de gehele periode waar mogelijk extra beschikbaarheid vrijgegeven.

Wij hopen u hiermee geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Gastensupport

Gesloten