LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
rallypower100
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2009 16:33

Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door rallypower100 »

Wij hebben ongeveer 4 weken geleden een hotelvoucher gewonnen op vakantieveilingen.
Ik heb nu inmiddels 2 weken vakantie en zit nu in mijn laatste week.
Als sinds het begin van mijn vakantie probeer ik een kamer te boeken bij een van de Fletcher hotels.
Zij vertellen mij telkens dat er geen enkele kamer beschikbaar is.
Op de website van Fletcher staan er wel degelijk beschikbare kamers.
Nadat ik op de website had gezien dat er wel kamers vrij waren heb ik Fletcher gebeld om verhaal te halen. De mevrouw aan de andere kant vertelde mij dat ze altijd een aantal kamers vrijhouden voor als mensen zo het hotel binnen komen lopen, want dan brengen deze kamers meer op.
Vakantieveilingen stuur me door naar Fletcher en Fletcher houd stug vol dat ik niet kan boeken.
Dat betekend dat ik een vakantie gekocht heb en ik er niets aan heb in mijn vakantie.
Kan en mag dit zomaar ?

jolanda1968
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2009 22:21

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door jolanda1968 »

Lijkt mij niet dat dit zomaar kan zou even contact opnemen met emesa. Even google en dan heb je het adres die lossen dit wel op.

Groetjes,
Jolanda

rallypower100
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2009 16:33

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door rallypower100 »

Ik heb contact opgenomen met emesa, die welbekende druiloor daar steekt zijn kop in het zand en verwijst me door naar fletcher

jolanda1968
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2009 22:21

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door jolanda1968 »

Dat is wel balen, maar ik denk dat de vakantie die jij hebt wel een langer geldig is of niet? Als je zonder vakantieveilingen had gebeld was het hotel dus ook vol geweest. Wel balen, maar je kunt ook later toch in het jaar?

rallypower100
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2009 16:33

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door rallypower100 »

lees dan goed jolanda, het hotel is niet vol.
Ze geven alleen geen kamers uit aan mensen met zon bon van vakantieveilingen omdat de kamers in de losse verhuur meer opbrengen.

biedenopveiligen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:03

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door biedenopveiligen »

Ik vraag mij iedere keer weer af...hoe is het mogelijk dat mensen bieden zoals ze bieden. Het is toch niet zo moeilijk....alles wat geboden wordt een uur of langer van te voren is zinloos. Het gaat om de laatste seconden....
Dit is een boodschap voor al die sufferds die dagen of uren vantevoren bieden. het zijn of nitwits die er niets van begrijpen of mensen van vakantieveilingen.nl
Sorry mensen, geld verdienen is zo simpel. Het bieden ver vantevoren drijft de prijs alleen maar op.... het gaat werkelijk nergens over. En dan heb ik het nog niet eens over mensen die schrijven dat ze gewonnen hebben...lol...lol
Kijk eerst naar de tijd waarop de veiling verstrijkt...en log in zo'n uur tot 30 minuten van tevoren en ....begin met bieden ongeveer 5 tot max 10 minuten voordat de veiling verstrijkt.

Ebay werkt precies hetzelfde...

Echt waar...leuke vakanties op vakantieveilingen.nl maar dan moet je wel bieden op de wijze die geld oplevert.

Ben benieuwd.

Gr.

Rob

gerrit-vl
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2010 09:26

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door gerrit-vl »

Over het bieden op veilingen: daar ben ik het roerend mee eens.
Over de Fletcher waardebonnen: kijk uit. De beschikbaarheid van kamers is super minimaal. Overigens, als je wilt reserveren bel dan niet het superdure 0900 nummer, maar 0347-750475. :!:

fokkie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2010 17:30

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door fokkie »

Ik wou evn zeggen dat dat klopt van dat nummer .
En voor mij geld vakantie veilingen nooit weer een groot bedrog.
:cry: :(

edkowalezyk
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2010 08:30

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door edkowalezyk »

Wij hebben dit ook gedaan.
en ik dacht dan doe ik het 2 keer dan kunnen we een weekend.
Nou het hotel wat wij graag wilde gaf toe dat ze 1 kamer per dag hebben voor vakantieveilingen.
Er was nog wel een ander hotel maar dan kon ik voor 1 dag boeken en dan moest ik de volgende dag maar proberen of het voor de 2e nacht ook nog kon.
Ook had een van de medewerksters mij terug gebeld en gezegd dat ze een kamer vast zou houden voor 2 nachten en dat ik dan de volgende dag terug kon bellen.
Toen ik dat deed was dat natuurlijk niet waar, want dat mocht helemaal niet.
Uiteindelijk heb ik gevraagd welke hotels ze dan wel had en daar eenkeuze uitgemaakt.
Maar dit zal ik nooit meer doen bij Fletcher.
Ik heb het ook wel eens gedaan bij een hotel in Haarlem en dat was wel goed.
Nou succes ermee.

edkowalezyk
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2010 08:30

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door edkowalezyk »

Ook nog even een opmerking over het bieden.
Kijk van te voren wat het is op een andere site, hoe staat het aangeschreven, en wat kost het?
Wat zijn de extra kosten die erbij komen.
Mensen bieden 100 euro voor een huisje, daar komen nog 60 euro bij, terwijl een last minute bij het park zelf 139 euro kost????

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door sprookje »

En waar komt dan plots die extra 60 euro vandaan?Bij mijn weten zijn er echt geen extra kosten aan verbonden.

Adriaan1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2010 12:38

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Adriaan1 »

Het hele Fletcher hotel boeken is één groot drama.
Wij zijn al 6 maanden bezig om en kamer te boeken.Tot nu toe nog geen resultaat.Elke keer zijn er geen kamers meer.
Maakt ons dan ook niet uit waar en welk hotel,er is geen kamer meer.
Je mag ook maar 5 dagen van te voren boeken.Heb dit probleem bij de vakantieveiling neer gelegd of er een andere oplossing is.
Krijg gewoon geen enkele reaktie terug.
Wij zitten met twee bonnen die als het zo doorgaat verlopen zijn over een aantal maanden.En daardoor 90 euro weggegooid.
We balan er verschrikkelijk van.
Als ik anderen hoor gaat het gelukkig wel goed,maar hebben geen bon voor de fletcher hotels.Misschien moeten we wat anders proberen.
Op goed geluk gaan we verder om toch nog in een fletcher hotel te kunnen boeken.Wie weet???

bloodyshooter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:05

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door bloodyshooter »

hey

ik had hier ook last van dat dat ik 5dagen van te voren moest boeken.
maar telkens te horen gekregen dat het vol zit.
ik had volgens mij bon 3 x dus 3 x 3 nachten dacht ik.
maar wij zijn met ze 2e naar het hotel gegaan last moment en gevraagt heeft u nog een hotel kamer vrij voor ons.
de persoon achter de bali zijn wat voor kamer wilt u.
dus ik dacht he??? ze zaten toch vol.
maar dus ik ging er op in en zij welke kamers heeft u nog over dan?
de vrouw zij dat kunt u zelf kiezen aleen de kamers op de eerste etage zijn een paar bezet.
dus ik zij nou dan wil ik voor 3 nachten op de 2de etage slapen met uitzicht op de achter kant van het hotel.
dus de vrouw achter de bali ging alles in voeren en uiteindelijk met de vraag
hoe wilt u betalen dus ik zij met de coupe bonnen.
en opeens ging de vrouw de manager er bij halen omdat er iets niet klopte met het systeem.
dus na 2 uur gepraat te hebben met de manager die moeilijk deed dat ik de coupe bonnen gebruikt heb ik wel mijn kamer gekregen ik moest wel zo als op de site de bijkomende kosten betalen.
de manager toe heeft ons wel netjes te woord gestaan maar was niet blij met de gang van zaken met vakantieveiling.
mijn aanrader is doe het niet ze accepteren wel maar doe het er wel moeilijk over.
ik heb overgens wel 3 goede nachten gehad in het hotel

dus bel eerst op of ze kamers vrij hebben zeg niet dat je een bon heb zegt dat aan de bali.
als ze aan de bali nog een kamer vrij heb kom dan met je coupe bon aan.

ik hoop dat ik iedereen die nog een bon heeft nog geholpen heeft

mvg

wes

Anja75
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jul 2008 11:13

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Anja75 »

Graag wil ik hierbij mijn verhaal doen. Wij hebben zes bonnen gekocht op vakantieveiling à EUR 60,- per bon. Deze zijn te besteden bij Fletcher Hotels. het probleem is alleen dat ik inmiddels al wel 100 keer gebeld heb, maar dat er nooit een kamer vrij is. Het is nog niet eens zo dat ik gebonden ben aan één hotel, maar dat blijkt zelfs al onmogelijk.

Op Trosradar zijn er al allemaal verhalen te lezen van gedupeerden. Het blijkt namelijk dat er wel kamers vrij zijn, maar niet voor de mensen van vakantieveilingen. Er wordt namelijk één kamer bij sommige hotels beschikbaar te zijn voor de duizenden mensen die een bon hebben gekocht bij Vakantieveilingen.nl. De reinste vorm van oplichting dus, want een bon van mij dreigt al te verlopen.

Zouden jullie hier een onderzoekje naar willen plegen. Ik ben momenteel ook al bezig om de zaak juridisch uit te zoeken, want dit riekt wel heel erg naar massale oplichting. Ik zou namelijk nu wel een kamer kunnen boeken rechtstreeks bij Fletcher Hotel voor EUR 60,-. Dit betekent uiteraard als ik contant betaal, voor de houders van de bon van vakantieveilingen.nl zijn geen kamers beschikbaar.

Typ maar eens Fletcher vakantieveilingen of Fletcher Kruidvat als trefwoord op google en reken maar eens gemiddeld EUR 60,- per bon x duizenden kaarten die zijn verkocht via Vakantieveiling en de 250.000 vouchers uitgegeven door Kruidvat. Hoeveel hotels moet je hiervoor wel niet hebben terwijl Fletcher niet eens alle beschikbare kamers vijf dagen van te voren beschikbaar stelt. Er is voor deze aktie maar een kamer per hotel beschikbaar!!

Tot februari 2010 liep de aktie van het Kruidvat eenvoudige rekensom:

200.000 bonnen : 28 hotels = 7142 : 2 personen = 3.571 overnachtingen per hotel. komen daar nog eens bij alle duurdere bonnen gekocht op vakantieveilingen.nl. Een onmogelijke situatie dus!!

Jacqueline2
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2010 16:50

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Jacqueline2 »

Ik heb ook 2 waardebonnen van vakantieveilingen.nl. Ik wilde vandaag dus ook reserveren voor aankomend weekend. Het is maximaal 5 dagen van tevoren te boeken dus zou vandaag moeten kunnen. Ik noemde geeneens de naam van een hotel...............kreeg al te horen ALLES VOL. Op de site van de diverse Fletcher hotels zie ik dat er nog wel degelijk kamers over zijn. VREEMDE ZAAK!! Ik hoop nog wel (voor de bonnen verlopen zijn) te kunnen boeken!

Floris123
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2010 19:40

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Floris123 »

Zelfde problemen als jullie helaas deze week.

Wel kamers vrij, behalve als ik de coupon wil gebruiken, dan weigeren ze mij te helpen en wordt ik verwezen naar het 0900 telefoonnummer a 40 cent per minuut met een maximum van 20 euro :twisted:
Tevens kwam ik na de veiling achter dat er 5 euro p.p. bij komt voor een weekendovernachting.

Zo wordt een leuke aanbieding duurder dan als je er een last minute boekt.

marianne1b
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2010 10:27

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door marianne1b »

nou helaas moet ik zeggen over dit laatste bericht.

dat als je goed leest op de pagina van vakantieveilingen en dan fletcher hotels, er heel duidelijk bij staat bij extra optioneel weekend toeslag 5 euro p.p.

dus in dit geval staat er het wel duidelijk bij op de site.

monie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2010 11:01

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door monie »

Ergens is het goed om te lezen dat er veel meer klachten zijn over de Fletcher Hotels en vakantieveilingen. Ons verhaal is hetzelfde. Wat ik al wel heel erg vond is dat de dame van de reserveerlijn al toegaf dat sommige hotels de actiekamers niet beschikbaar stellen als ze verwachten de kamers zo wel kwijt te raken. Men geeft dus al toe dat ze dit doen. Je hoeft de conclusie dat je belazert wordt zelf al niet meer te trekken... Wat een oplichters. En klagen hoef je niet te doen. Ze kunnen niets voor je doen. Zelfs het geld terugstorten is niet mogelijk... Jaja...

Ze hebben een geweldige manier gevonden om geld te verdienen en wij zijn er met z'n allen ingestonken! Ik vind dat we het er niet bij moeten laten zitten. Samen staan we sterker lijkt mij. Wat zouden we met elkaar hier aan kunnen doen? Ik sta te popelen om de Fletcher Hotels negatief in de media te zetten. Dit moet stoppen!!!

svbronkhorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2010 00:47

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door svbronkhorst »

Ook wij hebben dezelfde ervaring via vakantieveilingen een waardebon a 68 euro betaald voor de fletcher groep hotels voor een tweepersoonskamer, wel binnen 5 dagen boeken.... Ik dacht dat het eenvoudig zou zijn, niets bleek minder waar. ik heb drie keer het dure 0900 nummer moeten bellen, geen plaats in het gewenste hotel, geen kinderen mee op de kamer, dus een ander hotel moeten nemen plus een extra kamer om mijn kind mee te nemen a 102 euro, totaal dus 68 euro plus 20 euro belkosten plus 102 euro extra kamer is dus helemaal niet zo goedkoop als we dachten !!!!!! Je wordt eigenlijk een beetje in de maling genomen betreft de voorwaarden...... Voor mij geen bod meer op fletcher group hotels !!!!!!!

yvonneschellen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2010 13:32

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door yvonneschellen »

Ik wil wel meedoen in dit juridisch aanpakken want werkelijk niemand doet hier iets aan

Ook ik zit met dezelfde ellende al bijna een jaar maar vakantieveiling distansieert zich. Zeggen dat ze maar een soort advertentiesite te zijn voor Fletcher en de rest van de adverteerders. dus aan de inkoop van kamers kan het niet liggen dit is iets van Fletcher zelf.
Is iemand al iets verder wie ik daarvoor verantwoordelijk kan stellen. Want ook dat 0347 nummer iedere dag bellen loopt in de papieren.
En als je werkelijk radeloos voor de zoveelste keer aan de telefoon hangt gooien ze ook nog de haak er op . Mailtjes met we gaan u helpen en we kunnen niets voor u doen kan ik een boek mee beginnen. :arrow:

Gesloten