LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

GloriusWorld schreef:Als we nou met zijn alle uit gaan van de reacties (recensie's) van henri42 over de ooststappengroep was het allang failliet.
Joh, je hebt toch wat klaagzang afgegeven over Ooststappengroep.. Dat je er niet moe van wordt, jarenlang er op reageren. Als het aan Henri lag waren vele parken allang al dicht geweest, als iedereen afging op zijn reacties.
inderdaad De Berckt Baarlo is een slecht park
inderdaad Zilverstrand Mol is een matig park

Ja inddrdaad Hengelhoef is een redelijk tot goed park , de chalets woonwagens ken ik niet, we staan er met de caravan,prima in orde GloriusWorld :lol:

Anous1976
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:50

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Anous1976 »

Henri42 schreef:
GloriusWorld schreef:Als we nou met zijn alle uit gaan van de reacties (recensie's) van henri42 over de ooststappengroep was het allang failliet.
Joh, je hebt toch wat klaagzang afgegeven over Ooststappengroep.. Dat je er niet moe van wordt, jarenlang er op reageren. Als het aan Henri lag waren vele parken allang al dicht geweest, als iedereen afging op zijn reacties.
inderdaad De Berckt Baarlo is een slecht park
inderdaad Zilverstrand Mol is een matig park

Ja inddrdaad Hengelhoef is een redelijk tot goed park , de chalets woonwagens ken ik niet, we staan er met de caravan,prima in orde GloriusWorld :lol:
De berckt vond ik niet heel erg slecht....2x geweest. Oke de eerste keer in zon vossen chalet..die was muf en niet goed schoon...maar verder een leuk park.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Anous1976 schreef:
Henri42 schreef:
GloriusWorld schreef:Als we nou met zijn alle uit gaan van de reacties (recensie's) van henri42 over de ooststappengroep was het allang failliet.
Joh, je hebt toch wat klaagzang afgegeven over Ooststappengroep.. Dat je er niet moe van wordt, jarenlang er op reageren. Als het aan Henri lag waren vele parken allang al dicht geweest, als iedereen afging op zijn reacties.
inderdaad De Berckt Baarlo is een slecht park
inderdaad Zilverstrand Mol is een matig park

Ja inddrdaad Hengelhoef is een redelijk tot goed park , de chalets woonwagens ken ik niet, we staan er met de caravan,prima in orde GloriusWorld :lol:
De berckt vond ik niet heel erg slecht....2x geweest. Oke de eerste keer in zon vossen chalet..die was muf en niet goed schoon...maar verder een leuk park.
De Berckt: klein onverzorgd binnenbad,aansluitend buitenbad niet gereed, bistro onverzorgd met animaties onder het avondeten voor de kids, wegen open gebroken met geen aangeven vluchtwegen, haperende energie voorzieningen. zie ook uitzending op SBS (red m,n vakantie)

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

Zeg Henry...
Weet je wat wel echt "handig" is?
Dat je niet steeds hele lappen tekst quote en daaronder een enkel simpel zinnetje. :lol:

Dat leest niet lekker.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

seconds-out schreef:Zeg Henry...
Weet je wat wel echt "handig" is?
Dat je niet steeds hele lappen tekst quote en daaronder een enkel simpel zinnetje. :lol:

Dat leest niet lekker.
Quotes zijn voor veel prikkers handig en begrijpbaar, je weet namelijk waar het over gaat,nog beter is te quoten uit eigen ervaring,via sites een mening vormen is niet mijn ding, hoor en weder hoor geeft betere info.
Tja ik quote niet voor het lekker lezen maar voor duidelijkheid :idea: :?:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henri42 schreef:

Tja ik quote niet voor het lekker lezen maar voor duidelijkheid :idea: :?:
Tja..als jij dat duidelijk vind zijn we uitgepraat, :lol: Heb ook niets tegen een quote hoor..integendeel..
Maar....
Als jij het nodig vindt om alles te quoten, ook al doet het niet terzake dan wordt de leesbaarheid er WEL minder om...

Ik vind het in ieder geval niet echt handig.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Tja..als jij dat duidelijk vind zijn we uitgepraat, :lol: Heb ook niets tegen een quote hoor..integendeel..
Maar....
Als jij het nodig vindt om alles te quoten, ook al doet het niet terzake dan wordt de leesbaarheid er WEL minder om...

Ik vind het in ieder geval niet echt handig.[/quote]

Ik vind het niet handig om mijn oordeel over de Hengelhoef te Houthalen (topic onderwerp) te vormen over plussen en minnen van derden via websites.
Normaliter komen we met de kleinkids in de lente eenmaal 1 week op een park, dat we er 2 maal geweest zijn met de kids zegt m i voldoende over de Hengelhoef

mzuri
Berichten: 205
Lid geworden op: 03 sep 2011 18:24

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door mzuri »

svdberg01 schreef:Ik kan een boek schrijven over alle zaken die gewoonweg niet door de beugel kunnen voor een huisje van 1000 euro per week.

Even een kleine greep uit de mankementen van ons huisje:
- het dak lekte (overigens was dat over het hele appartementen blok het geval)
- het was ongelooflijk SMERIG in het huisje zelf, schoonmaken kennen ze niet.
- bankstel was kapot en kneiterhard!
- de muizen zagen we lopen in huis als het donker was
- de badkamer was 1 grote bacterie hok, te ranzig om te douchen...
- er misten een aantal gordijnen
- het stonk vreselijk toen we het huisje binnen kwamen
- de vloer was zo ongelijk als wat, liep schots en scheef
- 2 deuren waren zwaar beschadigd
- er waren maar 2 tv zenders die goed waren, in de rest van de zenders was niet naar te kijken
- 2 raam openers waren verrot en kapot
- allerlei strippen die los hingen in het huisje

Ik blijf er achteraan gaan want ik wil op z'n minst een excuses en eigenlijk minimaal de helft van de 1000 euro terug hebben.
€500 is nog teveel voor zo'n zooi.
Eigenlijk is bijna alles teveel: een ongelijke vloer lijkt me het minst erg, maar 2 tv zenders is ook niet zo'n punt, maar als er beschreven wordt dat er tv aanwezig is met ?? zenders, moet er wel voldoende ontvangst zijn, anders doet het aantal zenders er niet toe.
Als het echt zo is als jij beschrijft, verhuur je zoiets niet.
In de loop van een vakantieseizoen kan er natuurlijk van alles kapot gaan, maar daar hoeven volgende huurders niet de dupe van te zijn en al helemaal niet als er een smak geld voor wordt betaald. (€1000 :o )

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henri42 schreef:
Ik vind het niet handig om mijn oordeel over de Hengelhoef te Houthalen (topic onderwerp) te vormen over plussen en minnen van derden via websites
O nee joh!? :lol:
Moet je me toch eens uitleggen :arrow: Waarom is het NIET handig dan om aan recensies te referenen die over het zellfde onderwerp gaan?
Waarom is het NIET handig om op te merken dat de recensies nogal uiteenlopen?

Geen normaal mens zal daar bezwaar tegen kunnen hebben alleen jij!
Integendeel...hoe meer info, hoe meer gefundeerd de meningen kunnen zijn.
Of wou je soms ontkennen dat dat niet waar is? :twisted:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Of wou je soms ontkennen dat dat niet waar is? :twisted:[/quote]
twisted smilie??? geeft je gemoedsrust weer.
zullen we het over de Henhelhoef hebben en niet over jouw hobby ? :idea: :?:

mzuri
Berichten: 205
Lid geworden op: 03 sep 2011 18:24

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door mzuri »

Henri42 schreef:
seconds-out schreef:Zeg Henry...
Weet je wat wel echt "handig" is?
Dat je niet steeds hele lappen tekst quote en daaronder een enkel simpel zinnetje. :lol:
Dat leest niet lekker.
Quotes zijn voor veel prikkers handig en begrijpbaar, je weet namelijk waar het over gaat. Tja ik quote niet voor het lekker lezen maar voor duidelijkheid :idea: :?:
In een 1 op 1 gesprek lijkt het niet nodig, maar er kan altijd iemand tussen komen.
Een heel bericht quoten, terwijl er maar op 1 feit daaruit gereageerd wordt, vind ik ook niet duidelijk.
Quoten is juist onduidelijk als het niet goed gedaan wordt.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henri42 schreef: zullen we het over de Henhelhoef hebben en niet over jouw hobby ? :idea: :?:
Als jij nu even antwoord geeft op de vraag? :twisted: (in plaats van je gezwam over hobby s...)
Blijkbaar NIET gelezen... dus stel ik hem nog maar een keer :arrow:

WAAROM VIND JIJ HET NIET HANDIG ALS ER RECENSIES GEPLAATST WORDEN OP EEN TOPIC OVER HET ZELFDE ONDERWERP?

Note...heb je wel in de gaten, dat als jij hele lappen teksten(onnodig) quote je eigenlijk precies hetzelfde doet als ik??? :lol: :lol:
Je neemt zelf ook recensies over van anderen. :mrgreen:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henri is een beetje kinderachtig met zijn reacties. :D :arrow:

Zelf zit hij constant hele lappen teksten onnodig te quoten zodat het hele topic onleesbaar wordt, maar o wee als je zelf 1 (!) keer ergens aan refereert...
Dat vindt onze Henri opeens niet zo "handig" dan.... :lol:

Waarom dan niet>? :?:
Tja..als hij daar antwoord op moet geven staat hij pas echt voor paal, dus daar begint Henri maar niet aan.. :D
Nee...liever praat hij er overheen met stompzinnige reacties zoals een hobby.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

seconds-out schreef:
Henri42 schreef: zullen we het over de Henhelhoef hebben en niet over jouw hobby ? :idea: :?:
Als jij nu even antwoord geeft op de vraag? :twisted: (in plaats van je gezwam over hobby s...)
Blijkbaar NIET gelezen... dus stel ik hem nog maar een keer :arrow:

WAAROM VIND JIJ HET NIET HANDIG ALS ER RECENSIES GEPLAATST WORDEN OP EEN TOPIC OVER HET ZELFDE ONDERWERP?

Note...heb je wel in de gaten, dat als jij hele lappen teksten(onnodig) quote je eigenlijk precies hetzelfde doet als ik??? :lol: :lol:
Je neemt zelf ook recensies over van anderen. :mrgreen:
Eigenlijk ben jij juist degene die erg "onhandig" is... :lol: . als je dus stelselmatig en oonodig hele lappen tekst overneemt, waar niemand op zit re wachten...

En dan toch nog het lef hebben om kritiek te leveren op anderen die eenmalig aan een recensie refereren!
Je moet maar durven!.. :twisted:

Anous1976
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:50

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Anous1976 »

Henri42 schreef:De Berckt: klein onverzorgd binnenbad,aansluitend buitenbad niet gereed, bistro onverzorgd met animaties onder het avondeten voor de kids, wegen open gebroken met geen aangeven vluchtwegen, haperende energie voorzieningen. zie ook uitzending op SBS (red m,n vakantie)

Zo zie je maar dat meningen verschillen.
Het binnenbad is misschien niet groot, maar groot genoeg zeker voor kinderen (5+7)
Bistro boeit me niet... eet sowiezo nooit bij een camping restaurant..over het algemeen is dat altijd "slecht".
Opengebroken wegen heb ik vorig jaar en dat jaar daarvoor niet gezien.
Red mijn vakantie doe ik ook niet al te veel op uit moet ik zeggen...

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door jermen2 »

op henri 42 afgaan niet doen. Wij hebben jarenlang een prima verblijf gehad bij sunparks en dit werd door hem afgebrand. Ga van je eigen gevoel uit kijk op zoover en neem in ogenschouw dat iedereen met klachten altijd op dit soort forums te vinden zijn helaas geeft iedereen die geen klachten heeft vaak geen reactie.
Henri 42 doet dit al jaren heeft niets beters te doen

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

jermen2 schreef:op henri 42 afgaan niet doen. Wij hebben jarenlang een prima verblijf gehad bij sunparks en dit werd door hem afgebrand. Ga van je eigen gevoel uit kijk op zoover en neem in ogenschouw dat iedereen met klachten altijd op dit soort forums te vinden zijn helaas geeft iedereen die geen klachten heeft vaak geen reactie.
Henri 42 doet dit al jaren heeft niets beters te doen
Sunparks bij de Haene Bredene was echt bagger, sorry voor jou maar het is zo :lol:

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

En omdat Henri42 het bagger vind is het ook bagger. Geen andere discussie mogelijk. :?

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Waarom wordt er niet over de hengelhoef gepraat ?

Waarom gaan jullie alleen maar tegen elkaar vervelend doen ?

Ik ben zo pissig op de hengelhoef en de oostappen groep!
Dat vind ik veel belangrijker, ik heb vrijdag weer de voicemail ingesproken van de oostappen groep maar uiteraard wordt er totaal niet op gereageerd.
Daarna gelijk weer een email erachter aan richting de oostappen groep en de hengelhoef, maar ook daar komt totaal geen reactie op.

Ik ben sinds 9 augustus bezig om contact te krijgen maar ik heb het gevoel dat ik finaal genegeerd word.

Is er iemand die me een tip kan geven hoe ik ze kan bereiken ????

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Het hoofdkantoor van de Ooststappengroep met inmiddels 10 parken zit in Asten N Br , hun klantenservice kan je misschien verder helpen :?: :!:

Gesloten