LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

dank je, ik ga het gelijk proberen.

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Dat telefoonnummer van de klantenservice in Asten heb ik al gebeld, en dat is nou juist het nummer waarop ze niet reageren...

Helppppp.....

Ben in staat om er heen te rijden en eens flink herrie te gaan maken daar voor de deur !!!

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Heeft iemand van RADAR zelf niet een tip voor me ?

Het is wel de moeite waard, want je wordt aan alle kanten aan het lijntje gehouden, er wordt totaal niet gereageerd.....

Peter Gillis maar gaan stalken ?

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Ik heb net weer een mail gestuurd via de website van oostappen groep...

met de link erbij van deze thread...


Oplichters zijn het, je moet immers overal voor betalen bij de hengelhoef. Als je met meer als 4 personen bent, moet je met 2 auto's naar de hengelhoef toch? Juist, om deze 2de auto te parkeren moet je 3 euro per dag dokken, te zot voor woorden.

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Uiteraard heb ik nog niks gehoord....

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

svdberg01 schreef:Uiteraard heb ik nog niks gehoord....
hoe ver woon je van Asten af ? :mrgreen:

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

tja, ze hebben wat dat betreft geluk, want ik woon best een eindje uit de buurt.

Maaaaaar, ik heb afgelopen week voor mijn verjaardag een TOMTOM europa gekregen, dus er heenrijden moet kunnen, en ik ga dat ook doen binnenkort!

Meen ik serieus, dan print alle correspondentie uit en ga ik op pad met cameraploeg naar Asten.

Ben het echt SPUUGZAT.

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Ik heb net even gekeken en het is maar anderhalf uur rijden.

Komt dus helemaal goed, ik ga eerst de oostappen groep/peter gillis en de hengelhoef een mailtje sturen dat ik dit van plan ben.

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Net een mailtje verstuurd met wat ik van plan ben.

Alsjeblieft mensen, BOYCOT die hele oostappen groep alsjeblieft !!!!
Ik ben niet de enige die er zo over denkt, het gaat met name over mensen die in een appartementje hebben gezeten....

Als je in een stacaravan zit of op de camping staat kun je ook weinig verwachten qua hygiëne denk ik.

HET GAAT MIJ ER JUIST OM DAT ZE TOTAAL NIET REAGEREN OP EMAILS/VOICEMAILS ETC.ETC.ETC.

DIT KAN TOCH NIET MENSEN !!!!!!

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Hahahahaha,

Beetje dreigen en dan reageren ze opeens wel, hahaha, wat een pruts bedrijf zeg dat oostappengroep.

Nu opeens krijg ik van de parkbeheerder dus een mailtje dat ze me de schoonmaakkosten willen terug geven.
Uiteraard ga ik daar niet op in, ik heb ze gestuurd dat ik meer heb aan een welgemeende excuses en een beter voorstel.

Even afwachten, ik lag me rot. hahaha

ps.s En ze hebben de email die ik heb gestuurd (waar niks spannends in stond, ik was alleen duidelijk) naar de politie in Houthalen hebben gestuurd. hahahahaha

Jacquelineh
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 sep 2011 17:01

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Jacquelineh »

svdberg01 schreef:Hahahahaha,

Beetje dreigen en dan reageren ze opeens wel, hahaha, wat een pruts bedrijf zeg dat oostappengroep.

Nu opeens krijg ik van de parkbeheerder dus een mailtje dat ze me de schoonmaakkosten willen terug geven.
Uiteraard ga ik daar niet op in, ik heb ze gestuurd dat ik meer heb aan een welgemeende excuses en een beter voorstel.

Even afwachten, ik lag me rot. hahaha

ps.s En ze hebben de email die ik heb gestuurd (waar niks spannends in stond, ik was alleen duidelijk) naar de politie in Houthalen hebben gestuurd. hahahahaha
Humzz ik vraag mij af waar dit heen gaat

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Jacquelineh schreef:
svdberg01 schreef:Hahahahaha,

Beetje dreigen en dan reageren ze opeens wel, hahaha, wat een pruts bedrijf zeg dat oostappengroep.

Nu opeens krijg ik van de parkbeheerder dus een mailtje dat ze me de schoonmaakkosten willen terug geven.
Uiteraard ga ik daar niet op in, ik heb ze gestuurd dat ik meer heb aan een welgemeende excuses en een beter voorstel.

Even afwachten, ik lag me rot. hahaha

ps.s En ze hebben de email die ik heb gestuurd (waar niks spannends in stond, ik was alleen duidelijk) naar de politie in Houthalen hebben gestuurd. hahahahaha
Humzz ik vraag mij af waar dit heen gaat
Met de knuppel naar Houthalen ???? :lol:

Anous1976
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:50

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Anous1976 »

Toch ook wel goede dingen van Oostappen Hengelhoef :mrgreen:

Vanmiddag (15.51 uur) een mail gestuurd wanneer ik alles thuis krijg (zwemkaarten etc) omdat ik vooruit betaald heb.
Kreeg om 16.10 uur mail terug dat alles vandaag op de bus is gegaan voor aankomstdag 22-10-2011

netjes dus! :!:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Anous1976 schreef:Toch ook wel goede dingen van Oostappen Hengelhoef :mrgreen:

Vanmiddag (15.51 uur) een mail gestuurd wanneer ik alles thuis krijg (zwemkaarten etc) omdat ik vooruit betaald heb.
Kreeg om 16.10 uur mail terug dat alles vandaag op de bus is gegaan voor aankomstdag 22-10-2011

netjes dus! :!:
Over Hengelhoef Houthalen-Genk ben ik ook redelijk tevreden, de parken van Ooststappen in Baarlo (De Berckt) Asten Zilverstrand bij Mol Roermond etc zijn droevige situaties, kan ook aan de lokale manager liggen, rechtstreeks met het hoofdkantoor contact opnemen helpt wel ±' :!:

Strieper

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Strieper »

Och jee...NOG meer klachten over Hengelhoef? Laat Henri/Har het niet horen, die gaat alles tegenspreken waarschijnlijk :)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Strieper schreef:Och jee...NOG meer klachten over Hengelhoef? Laat Henri/Har het niet horen, die gaat alles tegenspreken waarschijnlijk :)
er valt niets aan toe te voegen aan dezen onzin van Strieper/Streper :mrgreen: alias???

Strieper

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Strieper »

Heeeerlijk!! Dat ik niet hoef te lezen wat Har zegt....ik bedoel Henri :)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tjee zeg, het is met elke vakantie iets, de ene vind het er geweldig
en de ander vind er niets aan.
De ene persoon is met dingen sneller tevreden en de ander weer niet.

Ik ken zelf oa mensen die er afgelopen zomer zijn geweest, die een sta caravan daar gehuurd hebben en die hebben er een super vakantie gehad op Hengelhoef, die gaan waarschijnlijk volgend jaar weer.

hop
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:55

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door hop »

En volgens mij bij leven en welzijn het jaar daarop ook weer.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door nevermind »

Chocomelk schreef: Ik ken zelf oa mensen die er afgelopen zomer zijn geweest, die een sta caravan daar gehuurd hebben en die hebben er een super vakantie gehad op Hengelhoef, die gaan waarschijnlijk volgend jaar weer.

Jazeker kan dit, maar ik ken mensen welke daar niet meer komen, om de hier al vaker gemelde redenen. :shock:

Gesloten