LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan een beheerder dit zomaar doen?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
loudor2001
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:14

Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door loudor2001 »

Oke,eventjes uitleggen waar ik mee zit.Vorig jaar zijn we via een advertentie in de kampioen terechtgekomen bij een klein bungalowpark in de plaats Holten dat De Lindenberg heet.We kwamen daar ook op de allereerste dag van het hoogseizoen hier in de regio Rotterdam.Er was daar een recreatieteam bezig voor de kinderen en die werden zo leuk behandeld dat we al in november vorig jaar weer een week boekten voor dit jaar.Dat was dus op 1 juli jl.

De kinderen hadden al maandenlang zich verheugd op dat recreatieteam,dus meteen bij aankomst zagen we in de folder staan dat ze 8 weken aanwezig zouden zijn in het hoogseizoen,maar wat scherts onze verbazing?In gelderland telt het hoogseizoen maar 5 weken volgens beheerder Jakob.

Toen ik vroeg waarom dit niet op hun site was vermeld,zei hij dat het recreatieteam niet onder hun verantwoording stond en hij mij dit niet uit hoefde te leggen.Maar ze werken toch op zijn terrein?En in het hoogseizoen kom er een soort van kerkgenootschap en ja,hoor...die hield zich wel aan de landelijke hoogseizoennorm. :roll:

Er is zelfs een link en een gastenboek naar dat team via hun eigen site.Hij zei dat ik vorig jaar al had moeten informeren of er iets voor de kinderen werd gedaan,Maar daar gingen wij toch vanuit omdat dit in zijn folder stond dat er gedurende de zomervakantie 8 weken lang een team zou zijn?

Nee, volgens hem is dit van 17 juli tot en met 16 augustus,dus 5 weken.Ook de laatste week telt niet mee.En ik moest niet zo zeuren,want vanaf volgende week kost een week 100 Euro extra en krijg je niet zoals wij een kinderkorting.Vorig jaar hadden wij óók de kinderkorting en was dat team er ook!Nu moesten wij extra onkosten maken om de kinderen een beetje naar hun zin te maken.

Ik heb Jakob dus gezegd dat ik een klacht wilde deponeren over de gang van zaken en dat kon..bij hem persoonlijk.Dit kon toch niet? :evil: Dus ik vroeg of hij ergens bij aangesloten was en nee,ze waren een familiepark in particuliere handen en er was geen mogelijkheid om elders een klacht in te dienen.Maar wat lette ons..we konden ook naar huis gaan,maar hoe leg je dit aan 2 kinderen uit?Dus we bleven..

Er waren meerdere gezinnen daar met dezelfde klacht en maandagavond kwam hij met een jongen van een jaar of 17 aan die in zijn uppie een 14 tal kinderen moest zien te entertainen,dus toen ik mijn dochtertje van 5 kwam halen,was zij lekker in haar uppie bezig in de speeltuin en haar 1 jaar oudere zusje zat binnen.En het kostte ook nog eens 1 euro 25 per "aktiviteit.

Wat ik me gewoon afvraag is of hij echt gelijk heeft...kan hij doen en laten op dat park wat hem goed dunkt en kan een gast nergens terecht als je een klacht hebt?

Mvg,

Lucia

jippiep
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2005 22:24

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door jippiep »

mag ik vragen hoe deze man van zijn achternaam heet. Wij hebben in en soortgelijke situatie gezeten en hebben toevallig problemen met een man die ook zo heet (jacob, als dat zijn echte naam is).


Dank je wel,


Linda

loudor2001
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:14

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door loudor2001 »

Volgens mij heet hij ook Lindenberg met zijn achternaam,want heel vroeger had mijn man eens iets geboekt bij een oom van die Jacob en die heet ook Lindenberg.

Mvg,

Lucia

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door wallybally »

Maar de vakantie is er toch niet om je kinderen te dumpen voor 1,25euro per activiteit? Ik begrijp dat je er op rekent dat er zoiets is, maar dan ga je toch lekker zelf met je kinderen allerlei dingen doen. Dat is toch juist ook het leuke van de vakantie?

loudor2001
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:14

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door loudor2001 »

Maar ik heb kinderen die het leuk vinden om naar een animatieteam.Dat is namelijk iets anders dan dat ze alleen maar bij ons ouders zijn.Natuurlijk doen we leuke dingen samen met ze,maar juist dat stukje zelfstandig bezig zijn onder leeftijdsgenootjes maakt een vakantie af.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Een animatieteam zou toch overbodig moeten zijn , Toch ?.

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door wallybally »

Als de kinderen ook op het park rondlopen, vinden ze elkaar toch wel? Dan kun je toch zelf ook dingen doen. Heb je toch geen animatieteam voor nodig.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Chima »

@ Wallybally en Henri42
Wat zijn jullie drammers. Als kinderen er zelf toch op verheugen dat ze met een annimatieteam mee mogen doen wie zijn jullie dan om te zeggen dat het eigenlijk overbodig zou moeten zijn.
Kinderen verheugen zich ook op een zwembad maar dat hoeft er van jullie dan ook niet te zijn want je kunt toch ook gaan fietsen of zo.

Reageer gewoon op het probleem van deze mevrouw.

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door geengast »

1 juli is toch geen hoogseizoen te noemen?
Ik kan me indenken dat zo'n animatieteam gedreven wordt door studenten of scholieren, anders zou het onbetaalbaar zijn.

Het is dus echt logisch dat die mensen van het animatieteam zelf vakantie moeten hebben om het werk uit te voeren.
Dat dit daar op 1 juli nog niet zo is, kan best, want volgens mij is er maar één regio die dan al vakantie heeft.

Toevallig ergens vakantie hebben staat toch niet gelijk aan hoogseizoen????? (Ik heb altijd in november vakantie, is dat dan ook hoogseizoen?)

Of iemand gelijk heeft staat hier los van, redelijkheid denk ik dat een betere oplossing geeft. En naar redelijkheid bekeken, kan het onmogelijk dat er buiten de reguliere vakantietijd ter plaatse een animatieteam aanwezig kan zijn dat tegen studententarieven kan opereren.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Laurent »

Chima, jij dropt kinderen bij een animatieteam ???, stopt ze in het zwembad ??? en jullie gaan fietsen en laat de kleintjes alleen?????.

Jouw verhaal is duidelijk, neem een oppas mee en geniet van je vakantie :evil: :idea:

Natuurlijk kan een camping beheerder de regels en tijden wijzigigen.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Chima »

@ Laurent

Punt 1: Ik heb geen kinderen

Punt 2: Je mist volgens mij de essentie van diet verhaal.

Let op!!
Het gaat hier NIET over ouders die hun kinderen moedwillig bij een annimatieteam dumpen om zo zelf de hele dag hun eigen dingen te doen.
Het gaat hier om KINDEREN die het ZELF leuk vind om door een annimatieteam op sleeptouw te worden genomen.
Jij praat over kleintjes terwijl je de leeftijd niet eens weet van deze kinderen.
Jij kunt je dus schijnbaar niet voorstellen dat kinderen van 8 jaar of zo het misschien wel leuker vinden om samen met andere kinderen vermaakt te worden door een annimatieteam dan samen met pappa en mamma dingen te doen. Het gaat hier indeze om de WIL van het kind, niet van de ouders.
Dan ben jij er vast zo eentje die tegen de wil van de kinderen iets wil gaan doen wat JIJ leuk vind maar waar de kids geen bal aanvinden.

Lijkt me toch vrij simpel. Maar jij lees jij maar wat je wil lezen!

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door wallybally »

Chima, denk eens in oplossingen ipv problemen.
Dat maakt het leven (en de vakantie) een stuk leuker.
Komt het allemaal ook minder dom over...

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door ehltech »

je laat toch een animatieteam je vakantie bepalen... en als antwoord op je vraag,mag dat ! ja dat mag .niet mee eens bel dan das rechtsbijstand

en_zo_is_het
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 okt 2006 00:04

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door en_zo_is_het »

ga niet in op rietveld dan ben je helmaal klaar!!!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Chima, is op zoek naar animatieteams ??,welke leeftijd zou Chima zijn ?.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Chima »

Hahaha....wat een lekker zielige reacties weer van een aantal mensen die samen de leeftijd van 5 jaar nog niet eens halen....... :lol: :lol: :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Henri42 »

De leeftijd van Chima is duidelijk vastgesteld, pl.m 12 jaar en heeft te veel tijd over. Is hij te moe om met zijn mobieltje te spelen ?? :D 8)

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door Chima »

Is hij te moe om met zijn mobieltje te spelen ??
Aan wie vraag je dat nou? Aan je glaze bolletje misschien waarin je ook hebt gezien dat ik +/- 12 jaar zou zijn?
Waarom schrijf je in de derde persoon? Of denk je dat je namens meerdere mensen schrijft? Gespleten persoonlijkheid misschien?

Het wordt steeds leuker.... :mrgreen: :mrgreen:

jenren6
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2006 13:27

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door jenren6 »

hallo allemaal

Ik ziet dit zo te lezen en vind de antwoorden, en enkele daargelaten, van zeer laag niveau.
Loudon vraag gewoon iets en er komen alleen maar antwoorden over je kinderen overlaten aan een annimatieteam, daar gaat het toch helemaal niet om!

Het lijkt wel een gewone chatroom, volgens mij moet je dan ergens anders zijn hoor.

Ik weet ook geen oplossing voor Lourdon maar misschien het radarteam wel, nou laat maar horen dan.
gr.

heer111
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2006 17:24

Re: Kan een beheerder dit zomaar doen?

Ongelezen bericht door heer111 »

Hallo,

Wij hebben ook een slechte ervaring met de Lindenberg.
Bij ons gaat het dan om het huisje want het was gewoon smerig.
Na een paar klachten zijn we zelf gaan schoonmaken omdat hij er niet op reageerde. Hij geloofde ons dus niet. Na navraag bij de ANWB over waar je een klacht kan neerleggen kwamen wij erachter dat hij nergens bij aangesloten is. Hij kan dus doen wat hij wilt. Ons zie je daar nooit meer. Ik zei ook tegen hem tot NOOIT,

Rene de Heer

Gesloten