LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

CosmoReizen
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 mar 2004 19:54

Kindervrije campings

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

Aangezien Nederland waarschijnlijk vol zit met zachte eitjes, watjes en wereldverbeteraars is het weinig zinvol op hier op door te gaan. Dus ik ga heerlijk vakantie houden in Engeland op KINDERVRIJE CAMPINGS.
Laatst gewijzigd door CosmoReizen op 05 jul 2006 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Accutron »

U bent zeker zelf nooit kind geweest?

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door NAK »

CosmoReizen
Welkom op de planeet aarde.
Naast de vele soorten planten en dieren treft u op deze planeet nog een bepaald wezen aan.
Dit wezen draagt de naam "MENS".
Deze mens is er in twee soorten man en vrouw.
Tevens komen beide soorten in twee uitvoeringen voor:
als volwassene (vanaf de leeftijd van 18 jaar)
en als KIND.

Deze laatste soort wordt na verloop van tijd automatisch volwassen en zorgt er dan weer voor dat de jongere soort zijn intrede doet.

Namens alle bewoners van deze palneet wensen wij u een prettig verblijf

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Shareena »

In bepaalde gidsen over parken in Nederland vind je ook parken waar geen grote groepen jongeren worden toegelaten...

Maar misschien een rare vraag : waarom een camping zonder kinderen?

CosmoReizen
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 mar 2004 19:54

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

Omdat we een groot deel van het jaar veel (beroepsmatig) met kinderen te maken hebben, ook ligt er een school achter ons huis, wat we helemaal niet erg vinden. Maar 3 weken zonder baby gejank, kinder gejengel en puber geschreeuw is echt heerlijk.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Dirkie »

Waarom alleen een keuze tussen JA en MISSCHIEN.
Mijn keuze (NEE) staat er namelijk niet tussen

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Dutchie »

Mijn keuze is ook NEE.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik zeg ook NEE. Ik heb geen kinderen, maar wil ze later misschien wel hebben. Als we nu ook al onderscheid gaan maken tussen welke camping wel en niet kinderen toelaat, waar is dan het einde?

Krijgen we dan ook campings zonder ouderen? Of zonder mannen?

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Chima »

Waardeloze pol wanneer keuzes maar beperkt zijn tot je eigen voorkeuren......

Ik zeg dus NEE!!!

Ik heb geen kinderen, en misschien komen die er ook niet maar dan nog vind ik niet dat er dit soort camping moeten zijn.

Dan moeten we ouderen ook gaan weren op campings waar veel voor de jeugd te doen is. Die hebben daar dan ook niets te zoeken aangezien ze toch geen gebruik maken van deze activiteiten.....

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Martin1976 »

precies, daarom zeg ik ook Nee!

CosmoReizen
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 mar 2004 19:54

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

Beste Dilbert, Chima en Martin: wordt wakker - er zijn ook senioren campings, sprookjes camping (speciaal voor kinderen), naturisten campings, campings voor homo´s en lesbiënes, jeugd en jongeren campings en verder is er in het hele vakantie gebeuren onderscheid tussen leeftijd, geloof, sexe etc. Dus er varanderd niets aan deze hokjes indeling, sommigen mensen vinden het prettig om met "soortgenoten" hun tijd door te brengen en wij willen graag kamperen zonder kinderen van anderen om ons heen. Zelf hebben we geen kleine kinderen, dus graag met volwassenen die er net zo over denken op één camping. Nogmaals, we hebben helemaal geen hekel aan kinderen, maar wel aan herrie en lawaai en die twee zaken horen nu eenmaal bij elkaar.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Volwassenen kunnen ook aardig wat herrie en lawaai veroorzaken hoor. Ik heb ooit op een camping gestaan waar weinig tot geen kinderen waren, maar wel een ouder echtpaar dat de televisie continue op volume 10 had staan om dat ze het anders niet hoorden.

Ik ben in principe tegen onderscheid op basis van sexe, geloof, leeftijd of welke andere reden dan ook.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ik ben het ook niet met CosmoReizen eens, ik ben hoe dan ook tegen speciale campings (of onderscheid op basis van) voor ouderen/jongeren/alleenstaanden/homo's/of welk onderscheid je ook wilt aanbrengen. Zoals al gezegd, ook ouderen kunnen behoorlijk wat herrie of overlast veroorzaken, en ik spreek uit ervaring.

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Dutchie »

Ik hoor liever overdag kinderen dan tot s'avond laat de schlagers/Nl muziek van volwassenen. :D

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door dens »

Ik vind het wel raar om naar zo'n camping te gaan maar blijkbaar is er een doelgroep die dit wenst en dus bedrijven die erop inspringen. Kan ik dan toch geen moeite mee hebben. Ouders met kinderen gaan er niet heen (komen niet binnen en er is dus niets voor kinderen te doen) dus die hebben er geen last van. je kiest heel bewust voor een dergelijke camping. Lekker doen dus!

Ingelbingel
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2006 18:00

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Ingelbingel »

Lijkt ons zalig zo'n camping. Weet iemand zoiets in Frankrijk?

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door tienepien »

Mjah, er zijn ook genoeg campings die geen jongeren toelaten, dus waarom niet hetzelfde voor kinderen?

Kinderen kunnen dan lekker spelen zonder mensen die geen herrie willen lastig te vallen en zonder dat ze zich in moeten houden. Iedereen blij, toch?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Het is dat ik nooit kampeer, maar als ik dat wel zou doen en ik zou kunnen kiezen voor een camping zonder kinderen, dan zou ik dat zeker doen!

Ik heb niks met kinderen en in mijn vakantie zoek ik rust. Dus zonder herrieschoppende kinderen? Heerlijk lijkt me dat!

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door dens »

Dus zonder herrieschoppende kinderen
Alsof ALLE kinderen herrieschoppers zijn :roll: :roll:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Dat heb ik niet gezegd! Geen woorden in mijn mond leggen he?!

Gesloten