LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Zaghdoudi-van Helden
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2013 10:46

KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Zaghdoudi-van Helden »

Mijn man en ik zijn met onze puppy van 12/13 weken naar het Hunzepark in Gasselternijveen geweest.

We hebben erg hard voor onze vakantie moeten werken en op het laatste moment besloten om toch op vakantie te gaan. We wilde eigenlijk niet op vakantie gaan omdat we net een puppy hadden.

Hadden een accomodatie waar huisdieren toegestaan zijn. Ze wisten ook dat we een hondje mee zouden nemen. Daar hebben we natuurlijk ook voor betaald.

We zijn op maandag in de accomodatie aangekomen, hebben onze spullen daarheen gebracht en zijn toen naar Emmen gegaan (was erg warm).

Ons hondje was natuurlijk ook binnen geweest. Op het terras moest hij braken, toen hij wat gegeten had. Ik dacht dat het misschien door de warmte kwam.

Dinsdag ochtend moest hij weer braken. We hebben het dinsdag rustig aangedaan omdat de hond ziek was.

Dinsdagavond ging Simba (de hond) onder de bank en we hoorde iets kraken. Dus we keken meteen onder de bank, maar kregen Simba niet onder de bank uit. Meteen de bank aan de kant geschoven en Simba daar weggehaald. Wat bleek: er lagen grote stukken glas tegen de muur! Het zag eruit dat het tegen de muur was geveegd.

Toen we Simba daar eindelijk weg hadden had hij al minimaal 5 stukken glas gegeten.

De dag erna zijn we met het glas naar de receptie gegaan en hebben een klacht ingediend. We zouden nog iets horen van de klacht. We hadden het glas als bewijs mee genomen naar de receptie en daar ook afgegeven.

We zijn woensdag een paar keer naar de receptie gegaan om te vragen wat er nu gedaan werd, donderdag ook een paar keer en donderdag 's middags kregen we te horen dat er vrijdag iemand van het schoonmaakbedrijf langs zou komen.

De medewerker van het schoonmaakbedrijf gaf aan dat ze het glas wel op wilde ruimen. Was dinsdag gebeurd (waarschijnlijk dus ook maandag ivm het braken) en dan willen ze het vrijdag pas op komen ruimen? Ik had het zelf niet op hoeven te ruimen, gaf de medewerker aan.
En we hoefde het huisje niet bezemschoon achter te laten, want ze zag wel dat wij erg nette mensen zijn.

Nee wat dan? Dan had mijn hondje nog meer glas gegeten!

Zij zou overleggen met de receptie wat ze voor ons konden betekenen. En dan zou ze het ons laten weten.

Die vrijdag waren we ook al 2 keer gaan vragen wat er nu ging gebeuren. De medewerkers van de receptie hadden dus geen idee waar het over ging. Dus had ik uitgelegd dat de medewerker van het schoonmaakbedrijf met hun zou overleggen wat er zou gebeuren.

De receptiemedewerkers zouden haar er op aan spreken en ik zou snel iets van hun horen, dan zouden ze wel een stagiaire sturen. Weer niks gehoord.

Zaterdag zijn we weer 3 keer naar de receptie gegaan. De parkmanager zou komen, wanneer wisten ze niet precies maar zou wel 's middags zijn.

Ze zouden me laten weten wat de parkmanager had gezegd en zouden me telefonisch benaderen. Om kwart voor 5 (om 5 uur is receptie dicht stond op de papieren) zijn we weer naar de receptie gegaan. Ze hadden de parkmanager een half uur geleden gesproken. Had weer niks gehoord!

De parkmanager had gezegd dat ze nu niks voor ons konden betekenen. Helaas was de parkmanager niet meer op het park aanwezig. Ik had aangegeven dat ik de parkmanager zelf wilde spreken. Nou dat kon eerst niet en er werd moeilijk om gedaan. Ik zei dat we vanaf woensdag al aan een lijntje gehouden werden en dat ik nu een oplossing wilde!

Met veel moeite toch de parkmanager telefonisch gesproken. Hij gaf aan dat ze op dit moment niks voor ons konden betekenen. Hij zei dat we ook goed op onze puppy moeten letten.Ik had aangegeven dat we zeker goed op onze puppy letten. Maar dat hij nog niet eens in het huisje kan spelen omdat er glas ligt. Hij vroeg ook of we naar de dierenarts zijn geweest met Simba. Ik vroeg wie dat zou betalen? Of hun dat voor ons zouden betalen? Ik kreeg een reactie: nou uhu NEEEE! Ik moest een klacht naar het hoofdkantoor sturen. Hij zou er alles aan doen om dit op te lossen.

Ik had ook aangegeven dat we erg hard hadden moeten werken voor deze vakantie. Dat we eerst niet op vakantie wilde gaan vanwege Simba, maar dat we toch echt toe waren aan vakantie vanwege een erg zwaar en moeilijk jaar dat we achter de rug hebben.

Die zaterdag zijn we naar huis gegaan. Onze vakantie was helemaal verpest! Thuis meteen een klachtbrief gemaakt en zondag op de post gedaan. Ik zou binnen 5 dagen iets horen over de klacht gaf de parkmanager aan. Nou dat was ook niet zo. We hebben bijna 5 weken op antwoord moeten wachten. Had ook al 2 keer telefonisch contact opgenomen met het hoofdkantoor over de klacht.

In de brief stond dat ze bij hun standpunt bleven. Standpunt??? Er alles aan doen om dit op te lossen?
En dat het ons eigen risico was!

Toen heb ik meteen een email gestuurd. Daar heb ik weer bericht op terug gekregen dat ze bij HUN standpunt blijven?

Nou dat standpunt van hun klopt dus ook niet!

Ik wilde graag de schoonmaakkosten, kosten voor het huisdier terug, maar dat is al te veel gevraagd.

Ik heb het gevoel dat onze klachten niet serieus genomen worden!
We werden aan een lijntje gehouden (en daar hou ik absoluut niet van!)
Er komen geen oplossingen.

Ik ga dus NOOIT meer naar een park van Hogenboom. En alle bekenden van ons ook niet!

Simba is erg ziek geweest op vakantie. Kon niet in het huisje los lopen en spelen. (Nadat ik de vloer schoon had gemaakt, durfde ik hem nog niet te laten spelen, want wist niet wat we nog meer tegen zouden komen!)

We hebben nog nooit zo'n rot vakantie gehad. Was ook nog duur! Het geld hadden we beter in de Maas kunnen gooien, dan hadden we er meer aan gehad dan deze vakantie!

Zelf schoonmaken, dat kan ik geen vakantie noemen! En nog betalen voor het schoonmaken ook!
Eind mei (dacht 24 of 28 mei) was het huisje voor de laatste keer schoongemaakt! Bijna 2/2,5 week later kwamen wij in het huisje. (10 juni)!

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Annikaatje »

WTF?!

Raar verhaal maar wilt u aub even vertellen of u wel of niet met uw pup naar de DA bent gegaan???

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door puma73 »

veel te lange lap tekst, ik begin er niet eens aan om het te lezen.

Zaghdoudi-van Helden
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2013 10:46

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Zaghdoudi-van Helden »

korte versie van het verhaal:

Zijn in accomodatie van vakantiepark Hunzepark in Gasselternijveen geweest.

Puppy heeft glas gegeten. (lag onder de bank tegen de muur). Werden van woensdag t/m zaterdag aan een lijntje gehouden. Medewerkers receptie lieten niks weten wat ze verder met de klacht zouden doen, terwijl ze dit wel hadden gezegd.

Schoonmaakmedewerker wilde glas vrijdag opruimen terwijl puppy dinsdag en waarschijnlijk maandag glas heeft gegeten.

Met veel moeite heb ik de parkmanager aan de telefoon gehad. Hij zou er alles aan doen om het opgelost te krijgen.

Klacht gestuurd naar hoofdkantoor. Reactie: blijven bij hun standpunt, is eigen risico van ons. Huisje waren huisdieren toegestaan.

Hun standpunt? Parkmanager zou er alles aan doen om het opgelost te krijgen. Niet dus! Doen helemaal niks. Nog geen excuses!

Zaghdoudi-van Helden
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2013 10:46

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Zaghdoudi-van Helden »

Ben niet naar de DA gegaan. Werd nog niet verteld waar de DA zat!

Heb nog contact gehad met mijn eigen DA en die assistent gaf aan: als je hond iets scherps heeft gegeten (glas/spijker) geef de hond peperkoek. Dat kapselt het scherpe in en kan de hond zich niet verwonden.

Als ze veel zouden moeten doen zou ik de DA kosten op dat moment niet kunnen betalen.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Slechte service van dat park.
Maar volledig of-topic, waarom neemt u een hondje als u van te voren al weet dat u eventuele dierenartskosten niet kan betalen? Een ongeluk zit, zeker met een pup, immers in een klein hoekje?
Laatst gewijzigd door gerda1956 op 03 aug 2013 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door sjoegel »


korte versie van het verhaal:

Zijn in accomodatie van vakantiepark Hunzepark in Gasselternijveen geweest.

Puppy heeft glas gegeten. (lag onder de bank tegen de muur). Werden van woensdag t/m zaterdag aan een lijntje gehouden. Medewerkers receptie lieten niks weten wat ze verder met de klacht zouden doen, terwijl ze dit wel hadden gezegd.

Schoonmaakmedewerker wilde glas vrijdag opruimen terwijl puppy dinsdag en waarschijnlijk maandag glas heeft gegeten.

Met veel moeite heb ik de parkmanager aan de telefoon gehad. Hij zou er alles aan doen om het opgelost te krijgen.

Klacht gestuurd naar hoofdkantoor. Reactie: blijven bij hun standpunt, is eigen risico van ons. Huisje waren huisdieren toegestaan.

Hun standpunt? Parkmanager zou er alles aan doen om het opgelost te krijgen. Niet dus! Doen helemaal niks. Nog geen excuses!























Bericht door puma73 » 03 aug 2013 11:18

veel te lange lap tekst, ik begin er niet eens aan om het te lezen.











Bericht door Annikaatje » 03 aug 2013 11:16

WTF?!

Raar verhaal maar wilt u aub even vertellen of u wel of niet met uw pup naar de DA bent gegaan???











KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Bericht door Zaghdoudi-van Helden » 03 aug 2013 10:27

Mijn man en ik zijn met onze puppy van 12/13 weken naar het Hunzepark in Gasselternijveen geweest.

We hebben erg hard voor onze vakantie moeten werken en op het laatste moment besloten om toch op vakantie te gaan. We wilde eigenlijk niet op vakantie gaan omdat we net een puppy hadden.

Hadden een accomodatie waar huisdieren toegestaan zijn. Ze wisten ook dat we een hondje mee zouden nemen. Daar hebben we natuurlijk ook voor betaald.

We zijn op maandag in de accomodatie aangekomen, hebben onze spullen daarheen gebracht en zijn toen naar Emmen gegaan (was erg warm).

Ons hondje was natuurlijk ook binnen geweest. Op het terras moest hij braken, toen hij wat gegeten had. Ik dacht dat het misschien door de warmte kwam.

Dinsdag ochtend moest hij weer braken. We hebben het dinsdag rustig aangedaan omdat de hond ziek was.

Dinsdagavond ging Simba (de hond) onder de bank en we hoorde iets kraken. Dus we keken meteen onder de bank, maar kregen Simba niet onder de bank uit. Meteen de bank aan de kant geschoven en Simba daar weggehaald. Wat bleek: er lagen grote stukken glas tegen de muur! Het zag eruit dat het tegen de
Waarom koop je een hond als je de DA niet eens kunt betalen ? Iedereen die een jonge hond heeft gehad weet dat die alles opvreten wat los en vast zit. Je moet beter opletten.

Zaghdoudi-van Helden
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2013 10:46

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Zaghdoudi-van Helden »

de DA kosten kan ik wel betalen normaal. We hadden vakantie geboekt. En mijn man had zijn loon nog niet betaald gekregen, was iets fout gegaan met loonuitbetaling, vandaar.

Ik let erg goed op mijn hondje. Mijn hondje is alles voor mij.

Mijn eigen DA gaf aan dat de kosten van die onderzoeken zo op hadden kunnen lopen tot 500 euro. Kan iedereen in 1 keer 500 euro betalen? Denk het niet.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik kan 500 ineens betalen. Maar niet voor een puppy dat vind ik te gek voor woorden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door crazyme »

sjoegel schreef:Ik kan 500 ineens betalen. Maar niet voor een puppy dat vind ik te gek voor woorden.
En wanneer het park met € 500,- schadevergoeding (daar gaat het toch om?) op de proppen was gekomen was het beestje nog niet bij een dierenarts terechtgekomen waarschijnlijk.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dan was het puppietje waarschijnlijk in de glasbak gegooid :wink:

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Zaghdoudi-van Helden schreef:de DA kosten kan ik wel betalen normaal. We hadden vakantie geboekt. En mijn man had zijn loon nog niet betaald gekregen, was iets fout gegaan met loonuitbetaling, vandaar.

Ik let erg goed op mijn hondje. Mijn hondje is alles voor mij.

Mijn eigen DA gaf aan dat de kosten van die onderzoeken zo op hadden kunnen lopen tot 500 euro. Kan iedereen in 1 keer 500 euro betalen? Denk het niet.
Ik kan dat ook, natuurlijk kan ik dat!, en juist omdat ik huisdieren heb. (€500 is trouwens echt een heel klein potje, wat als de wasmachine stuk gaat?) Ik vind dat ik toch wel minimaal een potje van €1000 nodig heb voor een huisdier, als ze flink moeten opereren ben je toch al snel een paar honderd euro kwijt. En "ze vertelden niet waar de DA was"??? Sorry hoor, bent u werkelijk zo hulpeloos?

En dat het al snel €500 gaat kosten kan toch geen reden zijn om niet te gaan?! Wie weet wat er allemaal stuk gaat van die glasstukken..! (u had achteraf nog een schadevergoeding kunnen vragen)

Echt, onvoorstelbaar.

Zaghdoudi-van Helden
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2013 10:46

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Zaghdoudi-van Helden »

Ik vind het erg jammer dat sommige mensen erg snel conclusies trekken.

Als ik het vergoed zou krijgen, ja natuurlijk was mijn hondje dan naar de DA geweest!

Helaas kunnen jullie niet allemaal zien wat voor kosten we net allemaal gehad hebben. Normaal heb ik een potje van minimaal 3000 euro.

Helaas heb je soms ook te maken met onvoorzienbare situaties.

Ik heb alles over voor mijn puppy, maar als je door omstandigheden geen 500 euro op je rekening hebt staan, hoe wil je dat dan betalen? Zijn mensen die niet in het rood kunnen staan

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door olaf79 »

Zaghdoudi-van Helden schreef:Ik vind het erg jammer dat sommige mensen erg snel conclusies trekken.

Als ik het vergoed zou krijgen, ja natuurlijk was mijn hondje dan naar de DA geweest!

Helaas kunnen jullie niet allemaal zien wat voor kosten we net allemaal gehad hebben. Normaal heb ik een potje van minimaal 3000 euro.

Helaas heb je soms ook te maken met onvoorzienbare situaties.

Ik heb alles over voor mijn puppy, maar als je door omstandigheden geen 500 euro op je rekening hebt staan, hoe wil je dat dan betalen? Zijn mensen die niet in het rood kunnen staan
Reisverzekering. Voor paar euro meer is je dier verzekerd tegen medisch noodzakelijke kosten tijdens de reis.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Zaghdoudi-van Helden schreef:Ik vind het erg jammer dat sommige mensen erg snel conclusies trekken.

Als ik het vergoed zou krijgen, ja natuurlijk was mijn hondje dan naar de DA geweest!

Helaas kunnen jullie niet allemaal zien wat voor kosten we net allemaal gehad hebben. Normaal heb ik een potje van minimaal 3000 euro.

Helaas heb je soms ook te maken met onvoorzienbare situaties.

Ik heb alles over voor mijn puppy, maar als je door omstandigheden geen 500 euro op je rekening hebt staan, hoe wil je dat dan betalen? Zijn mensen die niet in het rood kunnen staan
Als u door "onvoorzienbare" situaties even weinig geld heeft, waarom schaft u dan een pup aan?

En: bij veel dierenartsen kun je ook gewoon een factuur krijgen en later betalen! Dat was dan toch ook een optie geweest?

Bovendien stel ik me voor dat voorkomen (van wonden in darmen enz) beter is dan genezen?!

Het klinkt heel hard, maar zo'n diertje kan niet even zelf naar de DA gaan! Daar bent u verantwoordelijk voor!

Zaghdoudi-van Helden
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2013 10:46

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Zaghdoudi-van Helden »

Dankje olaf79.

Ik wist niet dat het kon met een hond (mijn ouders hebben dat nooit gedaan). Aan dit antwoord heb ik erg veel!

In oktober gaat ons hondje niet mee op vakantie. Hij blijft dan eerst bij mijn ouders, en als hun op vakantie gaan, dan gaat hij naar mensen die zelf ook een paar honden hebben. Kan hij lekker spelen!

Zaghdoudi-van Helden
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2013 10:46

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Zaghdoudi-van Helden »

Als ik een puppy heb en er komen daarna onvoorzienbare situaties, dan kan ik daar natuurlijk ook niks aan doen.

Vind het alleen erg als mensen meteen conclusies en oordelen hebben terwijl ze niet precies weten wat er aan de hand is!

Ik heb meteen contact gehad met mijn DA.

Als dit bij jullie zou gebeuren zouden jullie er natuurlijk ook niet blij mee zijn, en zouden jullie het er ook niet zo maar bij laten zitten , of ja misschien als je erg rijk bent

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Zaghdoudi-van Helden schreef:Als ik een puppy heb en er komen daarna onvoorzienbare situaties, dan kan ik daar natuurlijk ook niks aan doen.

Vind het alleen erg als mensen meteen conclusies en oordelen hebben terwijl ze niet precies weten wat er aan de hand is!

Ik heb meteen contact gehad met mijn DA.

Als dit bij jullie zou gebeuren zouden jullie er natuurlijk ook niet blij mee zijn, en zouden jullie het er ook niet zo maar bij laten zitten , of ja misschien als je erg rijk bent
Nee, maar ik begrijp ook heel goed dat u verhaal wil halen bij het park.

Wat me tegenstaat is dat u met een diertje dat dus glas gegeten heeft gewoon niet naar de dierenarts gaat. Niet zo vreemd dat de parkmanager dan niet uw dierenartskosten gaat betalen - hij merkt allang dat u het blijkbaar niet zo heel belangrijk vind. Als u het zelf moet betalen gaat u immers niet.

Maar ik zou wel even achter die schoonmaakkosten aangaan, lijkt me sterk dat ze u dat na zo'n verhaal niet terugbetalen...

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door Isabel1 »

sorry, dit vind ik toch effe vreemd.

1) er ligt glas op een plek waar het niet hoort, dat is natuurlijk niet netjes en had opgelost moeten worden
2) puppy eet glas
3) park is blijkbaar verantwoordelijk voor wat de puppy eet maar het is blijkbaar niet mogelijk voor de eigenaar om met de pup naar de dieren arts te gaan?

Dat is een beetje:

er ligt glas op de parkeerplaats achter mijn huis. Mijn kinderen spelen daar zonder toezicht, die eten het glas, de gemeente is het schuld, maar het ziekenhuis is te duur, dus ik wacht het maar af.


Dat er glas ligt is niet netjes, maar het is toch echt de bedoeling dat je op je eigen huisdieren let, en het park kan er niets aan doen als je hond iets eet wat hij niet mag eten, daar zul je echt zelf op moeten letten. Verder: als je hond glas eet, zou ik toch echt even snel naar de dieren arts gaan. Je zegt dat je pup je alles is, dan moet je dat misschien ook zo laten zijn.

isabel

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom

Ongelezen bericht door sephora30 »

Waarom moest ze naar de da gaan dan, ze had hem toch gebeld en die vondt het blijkbaar niet nodig om langs te komen.

Gesloten