LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Rim69 schreef:
GST1971 schreef:@Rim69.
En nogmaals. Je boekt op een camping. Niet op een luxe park.


Rim69, we hebben een COMFORTHOME geboekt en betaald incl. Toilet, douche en keuken MET STROMEND WATER !!!

Dus camping of niet, er wordt NIET geleverd wat aangeboden EN betaald is.

Maar kennelijk kunnen ze jou dus, ookal is er een comforthome geboekt, net zo goed in een tent zetten.
Want het is camping toch ?

En als je goed hebt gelezen heb ik geen hotel genomen, maar heb ik het daar over een gezin met baby !
Ja hoor, duw die maar in een huisje zonder water, handig midden in de nacht met nachtvorst met je baby naar een openbaar hok om je baby te verzorgen !

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

FPS schreef:In deze zaak mag je op zijn minst een fatsoenlijk excuus van de daarvoor verantwoordelijke directie verwachten, i.p.v. een 'dooddoener' van iemand van de webcare, die hierin totaal geen recht van oordelen kan hebben!
Dus directie, als U zich verantwoordelijk voelt voor uw bedrijf, reageer dan zelf.
Ook mag van U een behoorlijk gebaar verwacht worden, om de gedupeerden volledige genoegdoening te verschaffen en de smet op uw bedrijf weg te nemen.


Precies FPS !
Verantwoordelijkheid nemen voor dat wat ze hadden kunnen voorkomen met een simpel telefoontje of mailtje, maar dat is voor Oostappen teveel gevraagd.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Rim69 »

GST1971 schreef: Rim69, we hebben een COMFORTHOME geboekt en betaald incl. Toilet, douche en keuken MET STROMEND WATER !!!
Een caravan dus.
GST1971 schreef: En als je goed hebt gelezen heb ik geen hotel genomen, maar heb ik het daar over een gezin met baby !
Ja hoor, duw die maar in een huisje zonder water, handig midden in de nacht met nachtvorst met je baby naar een openbaar hok om je baby te verzorgen !
Ja, daar kan je natuurlijk nooit even voorzorgsmaatregelen voor treffen zodat je midden in de nacht niet naar dat washok hoeft. Je bent tenslotte campeerder met een comforthome.
Laatst gewijzigd door Rim69 op 24 mar 2013 10:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Jane Doe
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2012 19:46

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Jane Doe »

Een klein akkefietje op een CAMPING en er worden problemen van gemaakt...

Ga dan niet naar een camping en boek een *****resort.

Je boekt voor een prikkie een accomodatie op een camping aan het eind van de winter. Maar je wilt wel vijf sterren service.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja hoor, duw die maar in een huisje zonder water, handig midden in de nacht met nachtvorst met je baby naar een openbaar hok om je baby te verzorgen !

Dit is natuurlijk een beetje onzin. Als het goed is slaapt een baby snachts en als hij/zij wakker wordt is het voor een schone luier of een flesje. Voor de luier heb je geen water nodig en voor het flesje kun je overdag een fles met water vullen/kopen.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

sephora30 schreef:Ja hoor, duw die maar in een huisje zonder water, handig midden in de nacht met nachtvorst met je baby naar een openbaar hok om je baby te verzorgen !

Dit is natuurlijk een beetje onzin. Als het goed is slaapt een baby snachts en als hij/zij wakker wordt is het voor een schone luier of een flesje. Voor de luier heb je geen water nodig en voor het flesje kun je overdag een fles met water vullen/kopen.

Het had voorkomen kunnen worden door een simpel mailtje of telefoontje vooraf !
Dan kan de klant kiezen om wel of niet te gaan.
Nu bepaalt Oostappen voor een ander dat het niet hebben van water wel geaccepteerd zal worden

Jane Doe
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2012 19:46

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Jane Doe »

GST1971 schreef:Het had voorkomen kunnen worden door een simpel mailtje of telefoontje vooraf !
Dan kan de klant kiezen om wel of niet te gaan.
Nu bepaalt Oostappen voor een ander dat het niet hebben van water wel geaccepteerd zal worden
Het is natuurlijk belachelijk dat organisaties hun klanten voor ieder onbenulligheidje vooraf zouden moeten informeren. Daar is gewoon geen tijd en mankracht voor. En waar houdt het op? Het zwembad is een dag gesloten wegens onderhoud...vooraf informeren zodat klanten kunnen afzeggen?...De grote glijbaan in de speeltuin is stuk...vooraf informeren? Het beschuit in de supermarkt is uitverkocht...vooraf informeren...?

Kijk als de camping onder water staat ivm overstroming is dit logisch. Maar wat die GST allemaal wil is heel erg overdreven. Nogmaals ga dan naar een vijfsterrenresort (en daar is ook wel eens wat mis :wink: )

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Jane Doe schreef:
GST1971 schreef:Het had voorkomen kunnen worden door een simpel mailtje of telefoontje vooraf !
Dan kan de klant kiezen om wel of niet te gaan.
Nu bepaalt Oostappen voor een ander dat het niet hebben van water wel geaccepteerd zal worden
Het is natuurlijk belachelijk dat organisaties hun klanten voor ieder onbenulligheidje vooraf zouden moeten informeren. Daar is gewoon geen tijd en mankracht voor. En waar houdt het op? Het zwembad is een dag gesloten wegens onderhoud...vooraf informeren zodat klanten kunnen afzeggen?...De grote glijbaan in de speeltuin is stuk...vooraf informeren? Het beschuit in de supermarkt is uitverkocht...vooraf informeren...?

Kijk als de camping onder water staat ivm overstroming is dit logisch. Maar wat die GST allemaal wil is heel erg overdreven. Nogmaals ga dan naar een vijfsterrenresort (en daar is ook wel eens wat mis :wink: )

Jane Doe, wat een flauwekul !
Water in het huisje is net als gas een reden waarom we een comforthome boekten, en als dat er dan zonder mededeling vooraf niet blijkt te zijn komt de organisatie (voor zover je van een organisatie kan spreken) zijn beloftes niet na.
En als ik internet er zo eens op na sla zijn we de enigen niet die Oostappen een waardeloze organisatie vinden.
Tip voor jou, ga er solliciteren, met jou opvattingen pas je er zo tussen !

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Nog even ter aanvulling voor Oostappen, ik heb hier een ingevuld terugbetalingsformulier liggen, ondertekend door hoofd receptie, mevr. ......(Zal haar naam hier niet noemen).
Welke in opdracht van de parkbeheerster is ingevuld, dus we gaan wel zien of ik die centen wel of niet terug krijg !

Edrick
Berichten: 115
Lid geworden op: 29 jan 2013 12:40

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Edrick »

GST1971 schreef:Nog even ter aanvulling voor Oostappen, ik heb hier een ingevuld terugbetalingsformulier liggen, ondertekend door hoofd receptie, mevr. ......(Zal haar naam hier niet noemen).
Welke in opdracht van de parkbeheerster is ingevuld, dus we gaan wel zien of ik die centen wel of niet terug krijg !
Het lijkt er op dat iedereen hier je er voor probeert te waarschuwen dat die Oostappen webcare een nep account is. Ik heb in ieder geval nog nooit een webcare op zondag zien reageren.

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

Wij waren op Riviera Beach afgelopen weekend...
Het was behoorlijk druk op het park, vrijdag was er 2 uur wachttijd om in te checken, dus lijkt me dat het druk was....

Zaterdag ochtend waren al heel veel gasten vertrokken. Dit omdat de kachels niet werkten, het eco systeem kan niet draaien in een voorseizoen of naseizoen, gezien je dan met behoorlijke koude te maken hebt. Helaas wouden ze niet de kachels op handmatig zetten.
Van anderen gasten kregen we te horen dat de gasvoorziening minimaal was en daarom de kachels niet goed werkten. De meeste kregen het nog 17 graden, wij helaas 8graden, en de nacht 1 of 2 graden.
Dus met zn allen op een matras voor de kachel geslapen, maar dat hielp niet echt.

Daarnaast het subtropisch zwembad wat rond de 38graden moest zijn volgens de omschrijving, haalde krap aan de 20graden, waardoor men binnen een half uur blauw en verkleumd uit het water kwam.

De cafetaria was niet voorbereid op drukte en er stond personeel wat nog nooit eerder in een cafetaria had gewerkt, opzich niet erg, maar als het park zo druk bezocht is, plan dan meer personeel of laat wat meer personeel met ervaring er staan.

Animatie voor de kinderen zou er zijn, was erg leuk in de welkomsbrief vermeld maar helaas op niks uitgelopen, terwijl er echt wel veel kinderen waren.

En dan ineens op zaterdag avond het water afsluiten ZONDER de gasten op de hoogte te brengen! Was dan bij iedereen langs geweest om het aan te geven en als compensatie een fles water geven zodat men in elk geval nog kon tanden poetsen, koffie/thee zetten.

Een aantal gasten hebben 2 dagen moeten wachten op de geboekte kinderset (bedje, kinderstoel) en anderen zouden koffiezetapparaat krijgen, en beddegoed, maar nooit ontvangen.

Het zijn echt niet alleen de weersomstandigheden die het weekend tot een ramp hebben gebracht.

Wat tegen ons is verteld vanmorgen bij het inleveren vd sleutels dat wij wel werden gecompenseert, wij moesten een mail sturen naar het hoofdkantoor, en dan zouden we een gratis weekend op het park ter compensatie ontvangen.
Helaas nog geen mail mogen ontvangen, alleen een automatische mail dat de host vd mail niet werkt.
Maar goed we geven nog niet op ;)

jessi81
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2013 20:50

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door jessi81 »

hallo

ook wij hadden dit weekend heel anders voorgesteld wij zouden van vrijdag tot maandag naar riviera beats gaan van oostappen groep maar toen wij vrijdag in ons huisje kwamen kregen wij t huisje niet warmer dan 15 gr en snachts was t 11 graden t was vreselijk koud geloof me de volgende morgen naar de receptie gegaan en ja hoor niks aan te doen maar t zwembad is open daar kunt u lekker warm zwemmen nou oke dan maar wij terug naar t huisje zwem spullen gepakt en hop lekker zwemmen nou dus niet de douches en t zwembad was echt zooooo koud zelfs t bubbelbad was koud dus na zeker 10min er weer uit weer naar t huisje zonder kachel we hebben met veel kleding aan en dekens om in ons huisje gezeten en t werd t niet warmer dan 11graden en met overmaat van ramp hadden we rond 9uur ook geen water meer en konden we de toilet ook niet doorspoelen nou ik kon echt wel janken dus volgende morgen maar weer naar de receptie en yep we moeten maar een mail sturen want hij kon er ook niks aan doen nou echt vreselijk en in de gebouwen speelhal enz kon je naar de toilet maar ook daar hadden we pech daar kon je ook niet lekker warm zitten en ja na toilet gebruik ook niet doorspoelen nou toen zijn wij maar naar huis gegaan en tuurlijk t park kon er misschien ook niks aan doen maar hoe wij en veeeele anderen behandeld zijn nee dat vind ik nog t ergst dus yep zeker een koude douche wand die hebben wij ook gehad dit weekend .

Broesje
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2013 21:11

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Broesje »

Ook wij (2 volwassenen en een 2 jarige) dit weekend in de letterlijke kou gezet door Oostapoen Groep.80% van de gasten eerder vertrokken....dit kan en mag toch niet voorkomen! Zijn de mensen van Oostappen dan helemaal niet trots op wat zij hebben?!? Knap dat de hoge heren daar elke dag nog in de spiegel kunnen en durven kijken...ik zou mij kapot schamen!

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

hier nog een reactie van mij....

vandaag ben ik geblokkeerd op de facebookpagina en twitteraccount van de Ooststappengroep.
Geen idee waarom, want er is geen reactie gekomen, of een email. Telefonisch krijg ik ze niet te pakken.

Vanmorgen hadden zij een excuus op de facebookpagina en twitter gestuurd, dat een aantal mensen teleurgesteld waren en ze verstoppen zich achter het weer.
Daar was een discussie gekomen, heb ik me ook mee bemoeid, helaas geen reactie vd Ooststappen daar, maar wel een blokkade, dus online zijn ze wel geweest...

Tuurlijk het weer zat niet mee, maar niet alle problemen die zich op Riviera Beach (en andere parken) voordeden hadden te maken met het weer.
Communicatie is een sleutelwoord, deze komt alleen niet voor in het woordenboek van Ooststappen.

Ja ik zat er gratis met mijn gezin, had een vakantiebon van hun gewonnen, maar was niet beschikbaar in schoolvakanties en geldig tot september. Ik ben hoog zwanger en de kleine man gaat over 2 weken naar school, dus veel keuzes hadden we niet.
Dat neemt niet weg dat omdat het verblijf gratis was, wij geen service mogen verwachten.

Ik ben dus totaal niet te spreken over de gang van zaken. Heb zelf jaren op een camping gewerkt en je doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
Dat de kachel in de caravan kapot was, of het in elk geval niet warm kon krijgen, had niet alleen met het weer te maken. Ze hadden de kachel op handmatig moeten zetten, dan brand hij harder. Dat het water was afgesloten had verteld moeten worden aan de gasten, en desnoods als compensatie een fles water geven voor de noodzakelijke verbruik.

Maar goed de andere klachten hadden niks met het weer te maken. Het zwembad zou 38 graden zijn, was krap 20graden.
Het animatieteam zou zaterdagmiddag iets met de kinderen doen, helaas is dat niet gebeurt, ja 45min later, maar alleen een foto sessie, niks dansen, springen, gek doen.
Personeel aan de bar dat mensen rustig 15min laat staan omdat ze een gesprek met een bekende belangrijker vind en die mensen gaat helpen terwijl ze later aankomen, heeft niks met het weer te maken.
Cafetaria personeel wat niet is ingewerkt en bestellingen niet correct afwerken heeft ook niks met het weer te maken.
Caravandeuren en ramen die niet sluiten, vieze caravans. Spullen die ontbreken en geregelt zouden worden, maar niet gebeuren, heeft lijkt mij niks met het weer te maken.

Daarnaast is ons dus verteld op het park dat wij (net als de andere gasten) gecompenseert zouden worden. Helaas wordt daar nou ineens niks meer over verteld.

Per mail zijn/waren ze niet te bereiken, gelukkig heb ik nog een emailadres van een werknemer, dus via haar het verzoek doorgestuurt.
Helaas nog altijd geen reactie. Als ik bel wordt er niet opgenomen. Op facebook en twitter hebben ze me geblokkeerd. Dus daar ontvang ik ook geen reactie op.

Daan en Gert
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2013 22:34

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Daan en Gert »

Wij hadden via vakantieveiling een huisje gehuurd voor afgelopen weekend, dit konden wij niet reserveren omdat de site iedere x een foutmelding gaf na 2,5 week bellen met zowel vakantieveiling en de oostappen groep werd mij afgelopen Vrijdag ochtend door Stefan van Vakantieveiling verzekerd(voor de 3e x in 3 dagen) Dat wij niet voor niets naar België gingen rijden en er zou een lijst liggen met ja ja onze naam erop zodat wij daar ter plaatse konden betalen! Om 11.00 gebeld..........!
Maar helaas wat een HEL toen wij na ruim 3 uur in de auto aan kwamen en er helemaal geen lijst bleek te zijn! Er werd niet eens gekeken want er was geen lijst! Zeer onvriendelijk maar toch dringend werden wij eigenlijk verzocht weg te gaan want er was geen huisje voor ons en die kwam er ook niet! Want deze dame had al zeker 90!!!!!! Mensen weg gestuurd, zo vertelde ze zonder blikken of blozen! Nou werd ons ook geen alternatief aangeboden, want zo bleek er was geen water in de accommodatie' s(waarschijnlijk wel in de huisjes)
Na over en weer gebeld te hebben met Nederland(je kan niet naar een 0900nr bellen vanuit België) Familie en vakantieveiling, deze hebben ook het zeer onvriendelijke receptiepersoneel aan de lijn gehad werd de verbinding verbroken en werden wij totaal genegeerd, door het personeel daar ter plaatse! En de lijst die er zou moeten zijn die was er niet en ging er ook niet komen! Wij wilden naar huis zei de dame van de receptie tegen de dame van vakantieveiling, NEE wij wilden in ons huisje, maar dit is niet gebeurd wij werden niet te woord gestaan en zeer onvriendelijk bejegend dat we weg moesten wezen en op moesten houden te zeuren.
En wij waren echt niet de enigen!
Juist op het moment dat wij aankwamen vertrok er ook een gezin die ook heel, heel erg boos waren!
En tijdens onze aanwezigheid(ruim 2uur!) hebben wij toch zeker 10 tot 20 gezinnen zien vertrekken, die of hetzelfde als wij hadden of die niet akkoord gingen met het feit dat ze geen water hadden in hun accommodatie.
1 jonge vrouw met een klein kindje betaalde contant en kwam na ongeveer 30 minuten terug dat ze niet akkoord ging met de toestand van hun accommodatie, zij wilde haar geld terug, dit ging niet zomaar!
Ze moest een klachtenformulier invullen en mocht dan thuis afwachten of ze haar geld terug kreeg. Want ze gaven geen geld terug aan de balie!
Helemaal verbaasd(zij had net betaald!) heeft ze zo'n formulier ingevuld.
Wij zijn na 2,5 uur over en weer bellen en proberen een normaal gesprek aan te gaan en te zoeken naar een oplossing. Hebben wij maar besloten te bellen met het zeer toegankelijke en vriendelijke nabijgelegen Center Parcs te gaan. Wat een verademing de vriendelijkheid en gastvrijheid die ze daar kennen, daar kunnen ze bij Zilverstrand nog iets van leren! Wij hebben na een zeer onstuimig begin een heerlijk weekend gehad! Alleen erg jammer dat wij ongeveer 3x zoveel kosten gemaakt hebben!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Jolijn »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

Gesloten